בדרך למסך עוברים בחו"ל: סהר קליזו עובד על קריירה בינלאומית. צילום מסך מהסרטון

בדרך למסך עוברים בחו"ל: סהר קליזו עובד על קריירה בינלאומית

לאחר שלקח קצת הפסקה ונעלם מעולם הוולוגים, סהר קליזו חוזר עם חברי ה"MY VIBE" החדשים והפעם הוא מגיע גם אל הטלוויזיה עם אתגרים שהולכים עד הקצה. איך הגיב כשגילה שהאקסית תשתתף איתו בפרוייקט, האם אמילי עזבה את הפרוייקט בגללו? והאם הוא בדרך לקריירה בחו"ל?צפו!

לקראת עליית הפרוייקט החדש של סהר קליזו על מסך הטלוויזיה ב-HOT בידור ישראלי, הצטרפנו אל הווילה הנוצצת של "My Vibe" יחד עם קליזו והחברים ובדקנו את הטירוף מבפנים. צפו

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

למי שלא הכיר עד כה או לא היה ברשתות בשנים האחרונות נעשה לכם קצת סדר: חבורת "MY VIBE" עשתה מהפכה כשהתאחדו כמה כוכבי רשת מתחילים בוילה אחת ושם תיעדו בעזרת המצלמה שלהם וולוגים בהם עשו אתגרים קצוניים שכולנו צחקנו, נבהלנו ואפילו רצינו לעשות בעצמינו. כל אחד מסרטוני הוולגים הפך תוך כמה שעות לסרטונים החמים ביוטיוב עם מליוני צפיות, ואף השיקו קולקציית בגדים שלהם. לאחר סיכסוך שנוצר בין חברי MY VIBE החליטו כוכבי הרשת לפרק את החבורה. בגרסה הראשונה של "מי וויב" כיכבו: סהר קליזו, אלכס סמולקין, ליזה ביך, קווין רובין, אמילי גומברג ונוספים.

וולוג הפרישה
 

כעת, קליזו עושה קאמבק מטורף לפרויקט וזה לא נשאר ברשת. כשהתפרקה החבורה, סהר קליזו לקח הפסקה מעולם היצירה והוולגים, ולאחר כמה חודשים העלה וולוג לחשבון היוטיוב שלו בו מסביר כי הוא חוזר שוב ליצור תכנים לרשתות החברתיות ולאחר זמן קצר קיבל תכנית טלוויזיה עם "וויברים" החדשים לגמרי וגם כאלו שחזרו לסיבוב נוסף כמו אמילי גומברג. אז מה מחכה לכם על המסך, האם הוילה תחזיק מעמד? 

© באדיבות HOT בידור ישראלי

"פרוייקט קליזו" ישודר החל מ-29 באוקטובר, ימי שני-רביעי ב-HOT בידור ישראלי וב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

תגובות