בינג' עולמי: הסדרות ששיגעו את העולם. צילום: Beth Dubber/Netflix

בינג' עולמי: הסדרות ששיגעו את העולם

זה לא קורה הרבה, אבל ישנן סדרות שאי אפשר שלא לצפות בהן, סדרות שכולנו התמכרנו אליהן, חיכינו בהתרגשות לכל פרק וצרחנו מאושר כשהודיעו על עונה חדשה. קבלו את הסדרות ששיגעו את העולם וגרמו לכולנו לצפות בהן

מכירים את הסדרות שאתם יכולים לבחור באקראיות כשמשעמם ולהנות מכל רגע? סדרות שכולם בוכים, צוחקים ומתרגשים מהן בו זמנית? הכנו לכם רשימה של כל הסדרות הבינלאומיות ששיגעו את כולנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

13 סיבות

נתחיל עם אחת הסדרות היותר ממכרות מבית "נטפליקס" – "13 סיבות". הסדרה מספרת על נערה צעירה בשם האנה בייקר, תלמידת תיכון מתוקה, אשר לאחר התאבדותה השאירה אחריה 13 קלטות, כאשר בכל קלטת סיבה אחרת למעשה שעשתה. הסדרה סיימה לאחרונה את עונתה השנייה, וכבשה מיליוני מעריצים. אמנם העונה השנייה זכתה לפחות אהבה ואהדה מהעונה הראשונה, אבל הסדרה עדיין שומרת על האינטימיות שלה ומציגה סיפור עצוב אך עם מסרים חשובים מאוד.

 

ריברדייל

נטפליקס ממשיכה לככב בעוד סדרת שכבשה אותנו – "ריברדייל". ג'אגהאד, בטי, ארצ'י, ורוניקה, שריל וטוני הם רק חלק מחבורת הנערים שגרים בעיירה עם סודות מוזרים ואפלים, ופעם אחרי פעם פותרים את התעלומות שלה. חברויות מדהימות וחזקות, זוגות צעירים וגם כמה אנשי פשע מסתובבים בעיירה ומנסים לפצח את התעלומות הקשורות בעיירה בה גרו כל חייהם. הסדרה בת שלוש עונות, ולשמחתנו עונתה הרביעית אושרה, אך לא פורסם תאריך יציאתה.

 

שקרניות קטנות

אריאה, ספנסר, האנה, אמילי ואליסון הן חברות טובות במיוחד, עד שאליסון נעלמת במפתיע וגופתה לכאורה נמצאת. לאחר גילוי הגופה, החבורה מתאחדת שוב אחרי שנה שלמה של נתק בין כולן. מישהוי בשם A רודפת אחרי הבנות מאז הלווייתה של אליסון, במסרונים ובפתקים קריפיים במיוחד. הסדרה זכתה להצלחה ענקית במשך כל שבע עונותיה, עד סיומה ב-2017. מחכים לאיחוד!

 

האנטומיה של גריי

דרמת בית החולים שכיום ממשיכה את עונתה ה-15, זכתה להצלחה עצומה בעולם, ואין מישהו שלא שמע עליה. זהו סיפורה של מרדית' גריי, שמתחילה בתור מתמחה בבית חולים בסיאטל ומתקדמת בתפקידה. רומנים, חברויות חדשות שנוצרות, ומקרים בכל פרק שיעניינו אתכם - כל זאת ועוד, הם רק חלק מכל מה שקורה ב"אנטומיה של גריי".

 

חברים

נתחיל ונאמר שזאת אחת הקומדיות הגאוניות שנוצרו. שישה חברים הכי טובים, שגרים בדירות צמודות, מציגים לנו חיים ניו יורקים של שנות ה-2000 בדרך קומית ומקסימה. למרות שעברו הרבה שנים מאז ששודרה, הסדרה לא מפסיקה לצבור עוד ועוד מעריצים חדשים מכל הגילאים. לכן אין שום ספק, שהקומדיה הזו צריכה לקבל מקום של כבוד ברשימת סדרות כזו מיוחדת.

 

בית הנייר

אם איכשהו הצלחתם להתעלם מהטירוף סביב דרמת הפשע שהדביקה את כל העולם לנטפליקס, אז כנראה שישנתם כל השנה האחרונה. למרות היותה סדרה ספרדית, היא אחת מהסדרות הכי נצפות בנטפליקס בזמן האחרון. הסדרה סובבת סביב שהשוד הגדול ביותר בהיסטוריה, כאשר המשטרה, בני ערובה ושמונה שודדים מעורבים. המתח בסדרה, השאיר את הצופים המומים בכל פרק והצמיד אל מסכי הנטפליקס צופים רבים.

 

הכלה מאיסטנבול

אחרי הטירוף בארץ לאחר הגעתו של כוכב הסדרה "הכלה מאיסטנבול", קשה שלא להכיר את הדרמה הרומנטית הזו. הסדרה עוסקת בסורייה, שבעברה הייתה מוזיקאית מצליחה, אשר פוגשת את פארוק, איש עסקים עשיר. השניים מתאהבים ומתחתנים בסתר בניגוד לרצונה של אימו של פארוק. אמא של פארוק, אסמה, לא מקבלת את הנישואים בקלות וסורייה מבינה שכדי להיות הכלה של משפחת בוראן, היא צריכה לשנות הרבה מהרגליה. כמו כל אחד בימים האלו, אתם וודאי צופים של הסדרה או שיש מסביבכם חברים, משפחה וקרובים שכבר התמכרו. אז אין צורך להוסיף, כי "הכלה מאיסטנבול" לגמרי שיגעה את כולנו.

 

 

תגובות