"או בוי 2" היא זוכת הנוער הגדולה של פרסי האקדמיה. צילום: שי בן אפרים

"או בוי 2" היא זוכת הנוער הגדולה של פרסי האקדמיה

הזוכים הגדולים של חברי האקדמיה בקטגוריות הטלוויזיה השונות נחשפו והוכרזו בטקס חגיגי. מג'וי ריגר ועד ארץ נהדרת - קבלו את הזוכים הגדולים

האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה חשפה הערב (א') את הזוכים הגדולים שלה לשנת 2018 בקטגוריות הטלוויזיה השונות. מ"או בוי" ועד "ארץ נהדרת". פרטים מלאים

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'וי ריגר היא השחקנית הטובה ביותר בסדרת ילדים ונוער על תפקידה בתור בן ב"או בוי 2", זוהי הפעם השנייה שהיא קוטפת את הפרס על התפקיד. כזכור, ריגר קטפה את הפרס גם בעונה הראשונה ששודרה ב-2016 וגם הפעם לא נכחה בטקס ונלי תגר היא זו שאספה את הפרס במקומה.

 

נוה צור זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת ילדים ונוער על תפקידו כצחי ב"אילת" של ערוץ הילדים ו-HOT. צור זכה בפרס השחקן הטוב ביותר גם בטקס פרסי אופיר על תפקידו הקולנועי ב"פרא אציל". כזכור, הסדרה "אילת" זכתה בפרוגי בטקס נבחרי השנה בו הצביעו גולשי האתר.

© צילום מסך מהסדרה

בפרס "הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער" הזוכה הגדולה היא "או בוי" (ערוץ הילדים) של אורי גרוס על עונתה השנייה. זוהי סגירת מעגל מעולה עבור הסדרה שהייתה בהפסקה ארוכה בעקבות התנהלות משפטית סביבה קרוב לשנתיים. "או בוי" קטפה גם את פרס הבימוי (רני סער).

© צילום: רונן אקרמן ויוליה טייץ

"הכוכב הבא לאירוויזיון 2019" (קשת 12) זכתה בפרס תוכנית הריאליטי של השנה, בה זכה העונה קובי מרימי שהקליפ לשיר שלו, "HOME" נחשף לראשונה באותו הטקס.

 

התוכנית "אסקייפ" (KidZ ב-yes) עם עומר דרור המבוססת על משחקי חדרי הבריחה זכתה בפעם השנייה בתואר תוכנית הבידור של השנה לילדים ולנוער.

© רפי דלויה

"צפוף 2" (Zoom ב-HOT) בכיכובם של בר מיניאלי, אלי פיניש, דניאל ליטמן, יעל שרוני, שירה נאור ונוספים, זכתה בפרס הסדרה הקומית של השנה. בנוסף, הסדרה זכתה גם בפרס התסריט הטוב ביותר לסדרת ילדים ונוער.

 

התוכנית "תום יער עושה בגרות" (yes) זכתה בפרס "דוקו הריאליטי" השנה, וזוהי הפעם השנייה ברציפות שיער קוטפת את הפרס. תכנית נוספת בהשתתפותה שזכתה בטקס היא "ארץ נהדרת" ("קשת 12") שנבחרה כתוכנית הסאטירה והמערכונים של השנה.

© אוהד רומנו

לראשונה חולק בטקס המסורתי פרס לסדרת הרשת הטובה ביותר של השנה. הזוכה הראשונה היא הסדרה הקומית "הרומן שלי עם דאעש".

 

נעמי לבוב נבחרה כשחקנית הדרמה של השנה על תפקידה ב"על הספקטרום" שגם זכתה בפרס הגדול והחשוב של הערב - סדרת הדרמה של השנה. יהודה לוי בפרס שחקן הדרמה של השנה על תפקידו ב"איש חשוב מאוד 2" ולמרבה ההפתעה לא נרשמה זכייה שנייה לסדרה האהובה.

© צילום מסך מ"איש חשוב מאוד"

עוד זכו: הסדרה עובדתית של השנה היא "סליחה על השאלה" של "כאן 11", "הצנרת" (שחזרה להיות "הצינור") עקפה את "חי בלילה" ו"גיא פינס" בתואר מגזין ופנאי, הסדרה הקומית של השנה היא "ככה זה" של yes עם אסי כהן (שקטף את פרס השחקן הקומי) וקים אור אזולאי, תוכנית האירוח והבידור של השנה היא "מה נסגר?" של רועי בר נתן המשודרת ב"כאן 11", שעשעון הטלוויזיה של השנה הוא "המרדף" גם הוא של כאן 11.

תגובות