עכשיו בצורה רשמית: קובי מרימי שחרר את השיר לאירוויזיון. צילום: אורטל דהן

עכשיו בצורה רשמית: קובי מרימי שחרר את השיר לאירוויזיון

בשבועות האחרונים מדינות אירופאיות רבות שחררו את השירים שייצגו אותן באירווזיון בישראל -ועכשיו הגיע תורנו. האזינו לשיר שינסה לעשות היסטוריה מחדש ולהביא לנו את הניצחון השני ברציפות

פחות מחודש מאז שקובי מרימי זכה בתכנית "הכוכב הבא לאירווזיון" לאחר שהודח ממנה בשלב חצי הגמר ומאז לא הפסיק לעבוד. מוקדם יותר רבים ממנו נתקלו בהדלפה של הסקיצה שהכינו כותבי השיר אוהד שרגאי וענבר וויצמן. אך כעת "כאן 11" שיחררו את הגרסה הרשמית לשיר ולקליפ שייצג אותנו באירוויזיון ההיסטורי בישראל שישודר בערוץ ב-18 במאי השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בניגוד לשירים הקצביים שייצגו אותנו בשנים האחרונות, בשיר "Home" הוחלט לזנוח את המסיבה ולנסות לרגש עם בלדה עדינה. כזו שמזוהה עם מרימי ורק זמר עם קול גדול ועוצמתי כמו שלו יכול להחזיק על כתפיו באירוויזיון התל אביבי הראשון.

עוד ניצחון?
עוד ניצחון? © רונן אקרמן

השיר מתאים למרימי בצורה מושלמת ומוכיח לנו שהוא לגמרי הבחירה הנכונה ביותר שיכולנו לעשות. עכשיו כל מה שנותר לעשות הוא לקוות שהוא לא ייכנע לביישנות ויצליח לכבוש את ללבות הצופים בראיונות הרבים שמחכים לו.

 

בעקבות ההדלפה המוקדמת נשמעו תגובות שנויות במחלוקת על הבחירה בבלדה. אך ניסיון העבר באירוויזיון מוכיח שגם שירים כאלו יכולים למצוא את עצמם במיקום גבוה ואף לזכות. בימים האחרונים ישראל עלתה באתרי ההימורים של חובבי האירוויזיון וזאת טרם יציאת השיר. האם גם הפעם ההימורים יצביעו על מיקום גבוה? נדע בהמשך.

יוני קטן, כתבנו באירוויזיון מדווח כי נכון לרגע זה אנו ממוקמים במקום ה-16, אך אין צורך למהר ולהספיד השיר, יש צפי למיקום גבוה יותר.

תגיות
תגובות