I Do: החתונות שהכי חיכינו להן בסדרות האהובות. צילום מסך מיוטיוב

I Do: החתונות שהכי חיכינו להן בסדרות האהובות

בכל סדרה יש את הזוג ששיגע את לבבות המעריצים - הזוג שמההתחלה רצינו שיהיו ביחד וחיכינו לרגע המרגש שלהם - החתונה, בכל רגע. בכל ריב שלהם בכינו, בכל רגע מרגש שמחנו, ואכן, כמה תסריטאים לקחו את העניין בידיים - וחיתנו את הזוג המאושר

מכירים את זה שאתם פשוט מחכים כבר שהזוג בסדרה שאתם רואים יעשה את הצעד? אם כן, אז קבלו בקול ששון וקול שמחה, את הזוגות שכולנו הכי חיכינו לראות סוף סוף את החתונה שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמה והוק - "עד עצם היום הזה"

קפטן הוק נכנס לחיינו בעונה השנייה של הסדרה "עד עצם היום הזה", וגרם לנו להתאהב בו ממבט ראשון, וכנראה שכך גם קרה לאמה סוואן - אם כי זה היה פחות נראה לעין בהתחלה. לאחר הרבה זמן שחיכינו וציפינו, החתונה של הזוג המאושר הייתה בפרק שלדעתנו היה המרגש בסדרה - פרק מוזיקלי שלם שבסופו סצנת החתונה שלא השאירה עין יבשה. אם זה לא מספיק, בסוף הסדרה ראינו גם הצצה קטנה לעתידם המאושר כמשפחה עם התינוקת הזעירה הופ שהחזיקו השניים. מרגש!

 

מרדית' ודרק - "האנטומיה של גריי"

מרדית ודרק הם ללא ספק מהזוגות הזכורים והאהובים בדרמת בית החולים המפורסמת בעולם - "האנטומיה של גריי". מותו של דרק גרם לכולנו לבהות במסך בכאב לב, לצפות במרדית' מגלה כי היא בהיריון לאחר מכן סוג של איחה מחדש את הלב שלנו, אבל עוד לפני זה הייתה לשניים חתונה שגרמה לנו לבהות במסך ולראות את הסצנה שוב ושוב. לנצח תהיו זוג החלומות שלנו!

עמוס ונועה - "להיות איתה"

בכל פרק של "להיות איתה," אנו נוכחים לדעת שזו בהחלט אחת הסדרות היותר טובות שמסבות לנו גאווה ישראלית - במיוחד כשהיא נמכרה לחו"ל ובימים אלה מצלמים את העונה הראשונה שלה. מתחילת הסדרה חיכינו בציפייה לחתונה המדוברת של עמוס ונועה, האופה והדוגמנית, שבמשך שתי עונות חוו עליות ומורדות והרבה אנשים שלא התלהבו מהזוגיות הזו. אך כמובן שבסוף הסדרה השניים התחתנו בחתונה אינטימית ומרגשת שלא הסתיימה כמצופה... מחכים לעונה הבאה!

אריה ועזרא - "שקרניות קטנות"

כבר מהפרק הראשון של "שקרניות קטנות", התפתח סיפור האהבה הלא שגרתי במיוחד של אריה ועזרא. אחרי פחד שיגלו אותם, הרבה מסרים מפחידים מ-A ושבע עונות מלאות דרמה, אהבה, פחד וכיף - הזוג הכל כך מרגש הזה התחתן בפרק הסיום של הסדרה. אפשר להגיד שכשהם סוף סוף הניחו טבעות, התרגשנו ברמות של כלה!

 

בנדה ואילנה - "שכונה"

בנדה ואילנה הם אמנם זוג שולי יחסית בסדרה "שכונה", אבל אי אפשר להגיד שהם לא כבשו לנו את הלב בחתונה המתוקה שלהם. החיים שלהם כזוג נשוי מרתקים אותנו למסך, ההתאהבות המרגשת שלהם לאחר שהיו חברים כל כך טובים, הצליחה לחמם לנו את הלב, התמיכה שלהם אחד בשני כזוג אל מול הקשיים הכלכליים והאהבה הפורחת פשוט מרגשים ואנחנו הכי עצובים שלא נראה אותם שוב על המסך!

 

צ'אק ובלייר - "אחת שיודעת"

הזוג, צ'אק ובלייר, חווה רגעי אושר ואכזבה, כיף, שנאה, ובעיקר אהבה. השניים התכחשו אחד לשני במשך זמן רב, עד שהבינו מה הרגשות הפנימיים שלהם אומרים להם - אבל לא הכל הלך חלק. במשך כל הסדרה, הזוג גרם ללב שלנו להחסיר פעימה וסוף סוף, בעונה האחרונה של הסדרה - הם התחתנו באושר (ועושר)!

 

אתי ושמש - "שמש"

כבר מהעונה הראשונה של "שמש", לא היה אפשר להתעלם מהניצוצות שבין אתי לשמש. אחרי שש עונות בהן השניים עבדו יחד, גרו באותה הדירה והיו החברים הכי טובים - הם סוף סוף התחתנו בחתונה קומית במיוחד שתמיד כיף לראות במרתון (בתוספת של כל השחקנים מהעונות הקודמות)!

© צילום מסך מיוטיוב

ג'יין ומייקל - "ג'יין הבתולה"

אי אפשר היה שלא להחשף לסדרה האהובה "ג'יין הבתולה" בתקופה האחרונה. הסדרה על ג'יין ויאנואבה הצליחה להדביק את כולנו למסך, אבל מי שהכי הצליחו להמיס את ליבנו הם ג'יין ומייקל. אפשר לומר שהם בין הזוגות שעברו הכי הרבה טלטלות בסדרה אחת; משולש רומנטי עם רפאל, ילד, המוות של מייקל וחזרתו לחיים... אך בין כל הירידות ישנן עליות רבות ובינהן אחד מהרגעים המרגשים בסדרה - החתונה של ג'יין ומייקל. ואי אפשר מבלי להזכיר את הרגע שבו מייקל אמר את נדרי החתונה בספרדית. כדאי שתצפו, זה באמת מרגש!

 
 
תגובות