סיפור הצלחה: הדמויות שהמשיכו לסדרות נוספות על המסך. צילומי מסך מהסדרות

סיפור הצלחה: הדמויות שהמשיכו לסדרות נוספות על המסך

התאהבנו בהן בסדרה אחת ולאחר מכן ראינו אותן בסדרה אחרת ושונה לחלוטין - חזרנו אל הדמויות האהובות שהפציעו בשלל סדרות נוספות!

כששחקנים ממשיכים לסדרות נוספות שלא קשורות לסדרה הקודמת שלהם - זה מובן מאליו, אבל כשזה קורה לדמויות שלהם, זה כבר הופך את הכל למיוחד הרבה יותר. קבלו את הדמויות שכיכבו על המסך בכמה סדרות נוספות. מכינים מראש: מסתבר שאורי גרוס - לגמרי עף על זה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אודי שניר (דליק ווליניץ)

נתחיל עם הדמות הכי מזוהה עם הנושא שלנו - מפיק הטלוויזיה הידוע (יש שיטענו לשמצה), מנכ"ל ערוץ 2 לשעבר ובעל חברת הפקות. כנראה שאודי שלנו הוא "פצצת רייטינג" אמיתית לכל סדרה, אחרת איך תסבירו את ההשתפותו הרבה לאורך השנים במגוון הסדרות האהובות? הוא החל את דרכו ב"השיר שלנו" לצד שותפו רם שגב, כהוגה "הכוכבים של ירדנה", אביה של דנה שניר ("שניייייר") וכאמור, מנכ"ל הערוץ השני שפוטר. משם המשיך שניר לסדרה אחרת של אורי גרוס - "דני הוליווד" עם אותו התפקיד בדיוק, הפעם שניר נשאב בזמן, נתקע שם וממשיך אל העונה השנייה כאודי זקן יותר, ומאובחן כמשוגע אמיתי עם קבלות. הפעם הבאה שראינו את אודי היא ב"תנוחי" (כן, גם של אורי גרוס) כמי שאחראי על "מחוברות" - באותו המקום גם נרשם איחוד עם נעמי שחר ("השיר שלנו"). ואילו הפעם האחרונה שנתקלנו בשניר, וודאי זכורה לכם, בעיקר כי זה טרי - היא ב"גיבור אמיתי", שם הוא כבר בעל חברת הפקות לצד בן דודו של רם - רן, וגם בפעם הזו הוא עשה הכל בשביל רייטינג. אודי, צא מהמסך!

אודי על ציר הזמן

© צילום מסך מהסדרות

קטע שבחרנו

 

טנצר (גדי רבינוביץ')

באיזה טנצר מדובר? טוב נו, ישעיהו "טנצר ה...", עורך הדין הכי מעצבן על המסך הישראלי, אך גם האהוב והמוצלח ביותר שקיבל לא מעט תיקי עבודות בתחום המשפטנות בסדרות השונות. הכל החל בסדרה "שמש", שם היה דמות קבועה וחובבת פסטרמות, המשיך אל סדרה של ערוץ הילדים בשם "המופע של גורו וגוגול" - הפעם קצת יותר נחמד, משם אל "השיר שלנו" בתור הסנגור של נעמי ונועה שחר במשפט מול נינט על הקרב עם "האור בחיי" (וניצח!) והפעם האחרונה שגדי רבינוביץ' נכנס אל חיינו הייתה בסדרת הנוער "פוראבר" כעורך הדין של דפי וספייס בתביעה (שהתבטלה) מול בת-אל וגל גדות, הלוא הם בתיה ודודו גילמן.

טנצר על ציר הזמן

© צילום מהסדרות

קטע שבחרנו

 

בת חן מיוחס (ענת מגן שבו)

הנערה הכי הזויה ומצחיקה שראינו על המסך הישראלי - נערה עם דיבור מוזר, קצת עייפה, עוף מוזר, חובבת מאכלים הזויים ובהמשך אף היא התגלה כי היא לסבית או לפחות ביסקסואלית. אל בת חן נחשפנו לראשונה בתוכנית המערכונים "דומינו" - עם כמה קטעי קאלט ידועים ואהובים, משם המשיכה לסדרה שהניפה אותה קדימה - "אחד העם" לצד מירי פסקל, השתתפה גם בהמשכון של הסדרה ("אחד העם 101") - בו למעשה היא יצאה מהארון. בין העונה הראשונה לשנייה, בת חן הספיקה לככב גם בסדרת נוער קומית - "בצפר" (העונה המקורית) והפכה לאחת הדמויות הבולטות והזכירות של הפורמט שהפך גם הוא לקאלט. הפעם האחרונה בה ראינו את בת חן על המסך הייתה ב-2010 כאורחת בתוכנית "נבחרת ישראל בטלוויזיה" (ערוץ 10) שניסתה להוות תחרות ל"ארץ נהדרת". שמישהו יחזיר את בת חן אל המסך במהרה בימינו! 

בת חן על ציר הזמן

© צילום מסך מהסדרות

קטע שבחרנו

 

רגע (ציפי מור)

נכון, אולי עוד לא נולדתם כשזה שודר בערוץ הראשון, אבל למעשה אחת הדמויות הראשונות שעשו את המהלך הזה היא הדמות של רגע (שגולם בכלל על ידי בחורה!). רגע הוא החבר הקטן והשובב שפשוט כיף לאהוב. זה קרה בתוכנית "רגע עם דודלי" ששודרה עוד בשחור לבן והמשיך ל"בבית של פיסטוק" שכבר עברה לשדר בצבע. לאחר מכן בתפקיד אורח עם אותה הדמות בתוכנית מערכונים בערוץ אחר - "הקומדי סטור".

© צילום מסך מתאגיד השידור כאן 11

קטע שבחרנו:

 

טל קוטלר (נלי תגר)

כן, כן, הסוכנת האגדית שיצר אורי גרוס (אמרנו לכם...) כיכבה גם היא ביותר מסדרה אחת. היא פרצה אל חיינו כסוכנת הקשוחה של להקת "או בוי" - שם התברר שמעבר לאדם קשוח היא גם מרשעת במיוחד, וממש לפני כמה חודשים ראינו אותה שוב על המסך - הפעם כסוכנת של תומס בלאק ב"גיבור אמיתי" - לאחר שבלאק חושף את עצמו לעולם ומחפש להכנס אל תעשיית הבידור. בשם האלילות!

© צילומי מסך מהסדרות

קטע שבחרנו

 

ובגזרת חו"ל... בחרנו שתי דמויות אהובות במיוחד!

ג’סי פרסקוט

את הדמות הבאה אתם וודאי מכירים מסדרת קומדיית המצבים הידועה של ערוץ דיסני - ״ג׳סי״ (לא ההוא מהטיק טוק!). את הכוכבת הראשית, ג׳סי, אותה מגלמת השחקנית המצליחה דבי ראיין, היא נערה העוברת לעיר הגדולה ניו יורק, על מנת להגשים את חלומה ולהפוך לשחקנית מפורסמת. מצבה הכלכלי מהווה לה בעיה ולכן היא מוצאת את עצמה כאומנת החדשה של ארבעה ילדים תלותיים ועשירים ואיך אומרים? מכאן העניינים מסתבכים... את הדמות של ג׳סי פרסקוט יצא לנו גם לראות בסדרות דיסני נוספות כמו: ״״אוסטין ואלי״, ״גוד לאק צ׳ארלי״ ו״אולטיימייט ספיידרמן״, שם היא מופיעה כתפקיד אורח. ג׳סי היא דמות מצחיקה ואהובה שבקלות אפשר להזדהות איתה וללא ספק, היינו שמחים לראות אותה על המסך שוב! 

ג'סי על ציר הזמן

© צילום מסך מדיסני

קטע שבחרנו

 

טדי דנקן

טדי היא דמות אהובה במיוחד מהסדרה ״גוד לאק צ׳ארלי״ (של דיסני). הסדרה התמקדה במשפחת דנקן מהעיר דנוור אשר מנסה לחזור לשגרת חיים רגילה לאחר לידת הילדה הרביעית (צ׳ארלי) ובהמשך גם הילד החמישי (טובי). הדמות טדי דנקן, שאותה משחקת ברידג׳יט מנדלר המדהימה, היא האחות השנייה במשפחה והיא מחליטה לעזור לאחותה הקטנה בהמשך חייה על ידי הקלטת יומני וידיאו עם המון עצות לחיים, טיפים ודרכים להתמודד עם שגעונות המשפחה. בדמות של טדי נתקלנו גם בסדרות דיסני נוספות וידועות לא פחות כמו: "שייק" ו״ג׳סי״. שגם שם לגמרי נכנסה לנו ללב!

© צילום מדיסני

קטע שבחרנו

 

 

 
 
תגובות