משחקי הסוף: הסדרות שהסתיימו בצורה הכי מאכזבת. צילום מסך מהסדרות

משחקי הסוף: הסדרות שהסתיימו בצורה הכי מאכזבת

רק השבוע נפרדנו מהסדרה "משחקי הכס" עם סוף שגרר תלונות רבות מצופים אדוקים, אך לא רק היא - אספנו עבורכם את כל הסדרות שהסוף שלהן הכי אכזב אותנו

השבוע ״משחקי הכס״, אחת הסדרות המצליחות, הגיעה לקיצה לאחר שמונה שנים אשר שודרה על המסך. מעבר לשבחים ולמחמאות על הסדרה, קמו טענות מצד מעריצים על סוף מאכזב ובנאלי. לכן, החלטנו להציג עבורכם מספר סדרות מוכרות ומצליחות, שנגמרו עבורנו בצורה מאכזבת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"השמיניה"

נתחיל, איך לא, בסדרה המצליחה שעיצבה דור שלם - "השמיניה". העלילה מספרת על שמונה ילדים המצטרפים לפרוייקט סודי בשם ״השמיניה״ בגלל אנרגיה מוחית מיוחדת בשם למדא שיש להם. שמונת הילדים הציגו לנו חברות מהי, הצחיקו, מתחו וסקרנו צופים רבים, אך למרות הציפיות שלנו לסוף הגיוני וראוי - הכי התאכזבנו. בסוף העונה השלישית נאלצת החבורה לשאוב לנצח את הלמדא על מנת למנוע סכנות בעתיד, וכתוצאה מכך מאבדים את הזיכרונות שלהם משלוש השנים האחרונות (עלילת הסדרה). הסדרה נגמרת בסוף מר בו חברי השמיניה אינם זוכרים אחד את השנייה ואת החוויות שעברו. 

 

"חברים"

כן כן, גם הסדרה שכבר הפכה לקלאסיקה אכזבה בפרק הסיום שלה, שהתבסס כולו על מערכת היחסים המסובכת בין רוס לרייצ׳ל (דבר שהיה בסיס העלילה של הסדרה לאורך כל עונותיה). במשך עשור היינו עדים להם נפרדים, חוזרים, רבים וצוחקים ובקיצור בכל מצב אפשרי. סיום הסדרה לא הרגיש יותר מדי מעניין, חוץ מסצנת הסיום ששברה את ליבנו. התאכזבנו לראות שבסוף הסדרה המצויינת הזו, העדיפו להתרכז לרוב בזוגיות של השניים ולא נתנו לכל הדמויות במה ראויה לסיום תקופה שכזו.

 

"13 סיבות"

הסדרה של נטפליקס אשר הטריפה את כולם - מספרת את סיפורה של האנה בייקר, נערה אשר שמה קץ לחייה לאחר שעברה התעללויות פיזיות ומילוליות מחבריה לבית הספר. העונה השנייה עוקבת אחר סיפור התביעה של אמא של האנה נגד בית הספר והנאשמים באונס של האנה, ואחר ההליכים המשפטיים שכרוכים בהענשתם. בסוף העונה, בתום ההליך המשפטי, נקבע כי הנאשם לא יועמד לדין משמעותי - או במילים אחרות לא ייענש כלל. עבורנו זהו סוף מאכזב ומקומם שלא עושה צדק עם הדמות של האנה ובעיקר עם התהליך והמסע הקשה שהיא עברה. אי אפשר להתעלם מהמסר שהסדרה ואפילו סופה מעבירים - אך ציפינו לסיומת אחרת...

 

"גאליס"

נעבור ל"גאליס" אשר מתרחשת במחנה ועוקבת אחר הרפתקאות החניכים. במשך שבע עונות הסדרה הזאת עשתה היסטריה וטירוף. ילדים ונוער עקבו אחר עלילותיהם של דני ויונתן במחנה, את הפרידות ואת ההשלמות ואת הסופים הטובים. ואכן, לאחר שבע עונות, הסדרה הסתיימה עם סוף טוב, אולי אפילו טוב מדי - משום מה היוצרים החליטו לשבור את הקיר הרביעי והסצינה האחרונה הייתה למעשה סצינה בה כל השחקנים וצוות ההפקה שרו את שיר הנושא וראו את כל הסט בפריים - לפעמים אפשר לסגור גם בלי להרוס.

 

"איך פגשתי את אמא"

הסדרה המצליחה עקבה אחרי סיפורו של טד מוסבי וארבעת חבריו. בקפיצה לעתיד לשנת 2030, טד מספר לילדיו את סיפור היכרותו עם אמא הילדים. לאחר הרבה תהיות גילינו כי האמא היא לא אחרת מאשר טרייסי, בסיסטית שהכירה את טד בתחנת הרכבת. סוף הסדרה אכזב צופים רבים בעקבות מותה של האמא. מזכירים שהסיפור סובב סביבה אך היא עצמה בקושי הופיעה, ועד שהגיעה - מתה. סוף זה אכזב רבים ברחבי העולם.

 

"האלופה"

הסדרה על קבוצת הכדורגל ״הכח ירושלים״, בהנהגתו של הקפטן סער פדידה, מציגה משולש אהבה בינו, בין ליאן פדידה ותום שלייפר. במהלך העונה השלישית, עובר סער מהפך עלילתי, ובפרקים האחרונים של הסדרה מחליט לנקום בתום, בגלל שליאן בחרה בו. "הכח ירושלים" מנצחת בגמר ליגת האלופות, והסדרה מסתיימת בכך שסער מתמוטט ומת. דבר זה גרם לנו לאכזבה מכיוון שלא ציפינו שהדמות הראשית תקבל תפנית עלילתית כזו בסוף הסדרה ותמות.

© צילום מסך מיוטיוב

"אבודים"

הסדרה "אבודים" כללה שש עונות העוקבת אחר סיפורם של ניצולי התרסקות מטוס שנקלעו לאי טרופי מסתורי באוקיינוס השקט. במהלך הסדרה, הניצולים עומדים מול קשיים רבים במטרה לשרוד על האי ואף לצאת ממנו בחיים. בפרק סיום הסדרה, לאחר המון הרפתקאות שעברו, הסדרה לא הצליחה לענות על שאלות רבות שהתעוררו והשאירה עניינים לא פתורים - מה שעורר אכזבה רבה בקרב צופי הסדרה.

 
תגובות