הבינג' השבועי: "ציידי הצללים" מספר לסדרה מצליחה. צילום מסך מיוטיוב

הבינג' השבועי: "ציידי הצללים" מספר לסדרה מצליחה

בכל יום חמישי, כתב אחר של ערוץ הבידור ימליץ לכם את הבינג' המושלם לסוף השבוע הקרוב. הפעם: "ציידי הצללים" מציגה לנו פנטזיה קסומה במיוחד

לא כל סדרה שמקורה הוא סדרת ספרים מצליחה, ולרוב הקוראים מתאכזבים. אך זה ממש לא מה שקורה בסדרה "ציידי הצללים" שמקורה בסדרת הספרים המצליחה - "בני הנפילים". אם אתם מעוניינים להכנס לעולם שכולו קסם - זה בדיוק בשבילכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אם אתם חובבי ספרות נוער מושבעים, ודאי נתקלתם לא פעם ב״בני הנפילים״ - סדרת הספרים מאת קסנדרה קלייר שלא נותנת למוח שלכם דקה של מנוחה. רשת "Freeform" עשתה עם המעריצים חסד רב, והפיקה עיבוד לסדרת הספרים בשם - ״ציידי הצללים״. סדרה בעלת שלוש עונות מדהימות, מרתקות ומלאות בקסם - שענקית הסטרימינג נטפליקס קנתה והביאה אלינו אותה עם הרבה חשיפה.

 

קליירי פריי היא ילדה שאמנם חושבת שהיא רגילה לגמרי, אך לא יודעת שלאמה יש עבר גדול מאוד עם ציידי הצללים - ציידים מיוחדים ובלתי נראים לעין אנושית עם דם של מלאכים. הם צדים והורגים שדים שבאים לפגוע באנשים, ציידי צללים ובאנשי העולם התחתון - שהם כל מי שיש להם דם של שדים (כמו ערפדים, פיות הסילי, אנשי זאב, ומכשפים). אחרי תקרית שמותירה אותה בהלם, קליירי מהר מאוד מתרגלת לעולם הקסם, ויחד עם חבריה הטובים מציגה לנו כאן סיפור שובר לבבות, מרגש וקסום על עולם שרק היינו רוצים שיתקיים במציאות. הסדרה מכווצת לנו את הלב בכל פרק כשאנחנו רואים את כוח הלחימה של הדמויות, את האהבה הרבה וכל כך הרבה דברים בה שלא מפסיקים לרגש אותנו.  

עוד דבר שריגש אותנו היה סיפור האהבה בין מכשף לצייד - דבר הלא מקובל בעולם ציידי הצללים. השניים עוברים תהליך של קבלה עצמית ויציאה מהארון קשה וארוך במיוחד ומתגברים על כל הקשיים. וסיפור האהבה הלא שגרתי הזה, שקשור גם לחודש הגאווה שהתחיל השבוע, מרגש אותנו במיוחד ולגמרי מראה לנו שאהבה - זו אהבה. מעבר לסיפור האהבה הגאה - זוגיות בין צייד צללים עם דם מלאכים טהור ומכשף עם דם שדים אפל ורע זה דבר שמאוד לא אהוב, ואפילו נדחה בחברת ציידי הצללים מה שהופך הכל למסובך. 

כשחושבים על סדרה על טבעית - מיד אנו חושבים שיוצרי הסדרה בוודאי הרסו אותה בגלל אפקטים. אבל זה לא המקרה. ב״ציידי הצללים״ מוכיחים לנו אחרת ומשלבים אפקטים מתאימים במקומות מתאימים, ולא בכל מקום. ואם לא חשבת על האפקטים ודווקא חששתם מעיבוד הספר לסדרה - תנו לנו להסיר דאגה מעל ליבכם. "ציידי הצללים" לא הולכים להרוס לכם את חווית הקריאה - אלא להפך. הסדרה שברה לרסיסים את התיאוריה הזאת והראתה לנו עם שלוש עונות מדהימות, שהשינויים שערכו בעלילה רק מוסיפים לסדרה, והמשפט ״כל המוסיף גורע״ מזמן איבד את הכוחות שלו עליהם.

לצערנו רשת "Freeform" החליטה לבטל את הסדרה וגם לאחר מלחמות לא נגמרות של מעריצים - שודר הפרק האחרון בה שסחט דמעות מכל צופה של פנטזיית העל-טבעי שמדביקה אותנו לנטפליקס. יוצרי הסדרה יחד עם הקאסט המדהים, הביאו לנו עיבוד לסדרת ספרים מצליחה כל כך. הצפייה בסדרה גורמת לנו להרגיש כל כך הרבה, לקחת לחיי היומיום קווי מחשבה ומסרים וגורמת לנו לרצות להתחיל ללמוד לחימה בחרבות וחצים.

תגובות