לא מתים על זה: הסצנות הבלתי נשכחות ששברו לנו את הלב. צילום מסך מיוטיוב

לא מתים על זה: הסצנות הבלתי נשכחות ששברו לנו את הלב

בסדרות רבות אנו מאבדים דמות חשובה באיזשהו שלב ומקווים שתחזור אלינו בהמשך - אבל לא תמיד זה קורה. אספנו לכם את הרגעים הכי עצובים ובלתי נשכחים בהן דמויות שאהבנו מתו וזה שבר לנו את הלב לרסיסים

כמעט בכל סדרה יש את הדמות שתמיד רצינו שתחזור, הדמות שנלקחה מהמסך מהר מידי. אז מי הן הדמויות שנשבר לנו הלב כשמתו? ואיזו סדרה מלאה במקרים כאלו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

איתן - "שכונה"

איתן המקסים כבש את כולנו עוד בתחילת הסדרה, וגם אחרי שגילינו את זהותו האמיתית הוא המשיך להפעיל עלינו את קסמיו האישיים ולגרום לנו לאהוב אותו עוד יותר. אחרי כל העזרה שלו לשכונקים והאהבה הגדולה לויקי, הוא החליט להקריב את חייו עבורם ולהשמיד את המטה ואת עצמו. אי אפשר להגיד שאנחנו לא מתגעגעים אליו, ואנחנו לגמרי מעריכים אותו אחרי זה.

 

קיליאן ג'ונס - "עד עצם היום הזה"

אחרי עונה מטורפת, באמצע העונה החמישית של "עד עצם היום הזה" קיליאן ג'ונס (או קפטן הוק, איך שתרצו) מחליט להקריב את עצמו עבור אמה סוואן, אהובתו היחידה, ומקווה שתבוא אליו, לעולם השאול - כדי להחזיר אותו. המוות של קיליאן כלל הרבה מאוד כאב ודמעות, גם מצדנו וגם מצד אמה סוואן, שמעדה ולא הצליחה לא להיכנע לצד האפל שלה. קיליאן הקריב כל כך הרבה כדי להחזיר אותה אל עצמה ואל משפחתה, ובעצם להציל אותה. מזלנו שהסדרה עוסקת בסופים טובים!

 

סלאבה - "מתים לרגע"

דרמת בית החולים הישראלית, "מתים לרגע", זכתה להמון אהדה בארץ - העלילה המעניינת שלא רואים בכל סדרה והדמויות המקסימות והנוגעות ללב שם לגמרי הצליחו להקסים אותנו. אבל באמצע הסדרה, אחת הדמויות האהובות עלינו מתה בדרך טראגית. סלאבה, שקיים מערכת יחסים עם יעל, מת במהלך מוות קליני על ידי יסמין. המקרה שבר לכולנו את הלב וכשראינו את תגובתה של יעל לא יכולנו שלא לבכות!

 

דרק שפרד - "האנטומיה של גריי"

מ"מתים לרגע" ל"אנטומיה של גריי" שהתקילה אותנו בגלל כמות האובדן שחווינו בסדרה. אבל צופי האנטומיה ודאי זוכרים את אחד מרגעי המוות הכי עצובים וטראגיים בתולדות הסדרה, נכון? איך אפשר להמשיך בחיים אחרי מוות של דמות אהובה כל כך, הרופא הכי טוב בסביבה. החל מהשנייה הראשונה של הסדרה רק חיכינו לרגעים המיוחדים שלו עם מרדית', והלב שלנו סוג של התאחה מחדש כשגילינו על ההיריון המרגש. בעולם שכולו מחלות, פציעות ועוד, דרך המוות הלא טבעית של דרק בהחלט הפתיעה אותנו ולא לטובה, והמעריצים בכל העולם היו שבורים והרוסים מכך. זוכרים אותך, דרק.

 

ליבי - "האי"

ליבי המתוקה הוכיחה לנו כמה וכמה פעמים שהיא הטיימרית הכי אמיצה בסביבה, אבל לצערנו הגרסה המרושעת של אנה רצחה אותה בדם קר ועשתה בלאגן אחד גדול. למרות שהגרסה הטובה של אנה נלחמה עליה שוב ושוב, היא הייתה צריכה להשלים בכאב גדול עם העובדה כי זוהי ההיסטוריה וגורלה של אחותה האהובה. המוות של ליבי ללא ספק היה אחד הרגעים המרגשים והכאובים בסדרה, שהראו לנו הכי טוב את אהבת האחיות המדהימה בין אנה וליבי.

© צילום מסך מהסדרה

אליסון ארג'נט - "זאב צעיר"

בת זוגו של סקוט וביתו של צייד הזאבים, אליסון, בהחלט נכנסה לנו ללב מהשנייה הראשונה שראינו אותה. במשך שלוש עונות היא כיכבה על המסך בזוגיות מתוקה להפליא שהמסיסה את כל הלבבות. גם במשברים ובפרידות, סקוט ואליסון תמיד הודו כי הם אוהבים אחד את השנייה - וגם במוות. אליסון נהרגה כתוצאה מקרב עם "הרעים" (האוני) של העונה השלישית כאשר גילתה כיצד להביס אותם. בשניות האחרונות למותה, אחזה באהבה הראשונה שלה, סקוט, ואמרה לו כי תמיד אהבה אותו וכי היא מאושרת שהיא נמצאת בידיו בשניות האחרונות. החיסרון שלה נמצא בהמשך הסדרה בסיטואציות רבות וכולנו היינו עצובים לגלות כי זה באמת הסוף.

 

יונתן - "גאליס"

נכון, במקרה של יונתן הסוף היה טוב, אבל לא יכולנו להתעלם מהסצנה בה דני נשברת כשהיא שומעת כי יונתן נשאר קפוא בגאליסיה. כשיונתן קפא, הלב שלנו קפא יחד איתו וזה היה אחד מרגעי המוות הזכורים בסדרות הישראליות. יונתן בחר להציל את כולם וקפא עם היהלום. כשדני שמעה על הבשורה היא נשברה וגובתה נחקקה בזכרונם של אלפי מעריצים. אבל כמו שאמרנו, יונתן חזר בסוף ואף הציע נישואים לדני עם טבעת בייגלה ונאום מרגש במיוחד.

 

פרנסיס - "ממלכה"

בסדרה המלכותית ביותר שתראו, הרבה מן הדברים שקורים אכן קרו בהיסטוריה - כמו המוות העצוב והטראגי של פרנסיס, מלך צרפת. בעוד הוא ומרי מתקנים ביניהם את יחסיהם ואוהבים שוב אחד את השנייה, הם נקלעים לקרב.פרנסיס נאלץ לוותר על חייו עבור אהובתו ומלכת צרפת-סקוטלנד ואולי אנגליה לעתיד. רגע המוות הזה כואב במיוחד, כי לאחר שמרי איבדה כל כך הרבה אנשים מחייה, היא מאבדת את בעלה ואהובה, פרנסיס, ובעצם כל הממלכה איבדה מלך אהוב במיוחד.

 

סבתא ממה - אילת

בלי הכנה מוקדמת ובמהלך הצפייה הנורמטיבית והשגרתית שלנו בפרקי העלילה של "אילת", הופתענו לגלות כי תוך שניות סבתא ממה של נתי ונדבי נפטרה על הספה, רגע לפני שעודדה את נכדיה. מדובר בסצינה קשה מאוד שדי נדירה בנוף עולם הנוער וכזו שהשאירה אותנו די בהלם ולא מוכנים. הדמעות פשוט זלגו מעצמן! 

 
תגובות