משחק זה החיים: הכוכבים שהתחילו לשחק מגיל צעיר. צילום מסך מהאינסטגרם

משחק זה החיים: הכוכבים שהתחילו לשחק מגיל צעיר

בשביל אנשים שעוסקים בתחום המשחק, משחק הוא חלק בלתי נפרד מהחיים וישנם שחקנים שכבר מגיל צעיר לא יכלו שלא לעסוק במקצוע הזה והופיעו על המסך שלנו כבר בתור ילדים ובני נוער. אז את מי אנחנו רואים כבר הרבה שנים על המסך?

ישנם המון שחקנים שמככבים לנו על המסך לאורך השנים, עוד מתקופת הילדות שלהם, ואנו רואים אותם גדלים ומתקדמים בעבודתם ושומרים על המקום שלהם. למרות שתחום המשחק הוא תחום לא פשוט, ישנם כמה כוכבים מוכרים שהצליחו "לשרוד" זאת ובגדול. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

בר מיניאלי

אז אמנם בר מיניאלי גם היום הינה בת נוער שסיימה רק השנה את התיכון, אך הרזומה של גדול ונרחב יחסית לגילה. את מיניאלי הכרנו כשהייתה בת שמונה בתור נוגה מ"קופיקו". אך כבר לפני הסדרה שהביאה אותה לתודעה, השחקנית כיכבה בפרסומות וסדרות נוספות. מאז כבשה מיניאלי את המסך של כולנו והשתתפה בסדרות כמו " אחותי קפצה כיתה" ו"צפוף".

 

תובל שפיר

תובל שפיר התחיל את דרכו בסדרה "השמיניה" כששיחק את בן–בן המתוק. אמנם תובל לא היה דמות ראשית בסדרה אבל מהשנייה הראשונה שראינו אותו ידענו שנמשיך לראות אותו על המסך. מאז המשיך לעסוק בתחום המשחק בסדרה "נשרים" וכמובן כיונתן ב"חולמים" ו"בגאליס" וכיום מגלם את שחר סילאן בסדרה "כפולה" לצד נועה קירל. אחרי יותר מעשור על המסך, שפיר הוא לגמרי ילד הפלא של עולם המשחק!

© צילום מסך מיוטיוב

דמי לובאטו וסלינה גומז

איך אפשר שלא להזכיר את שתי הזמרות האהובות שלנו - דמי לובאטו וסלינה גומז שיחקו יחד בתור ילדות קטנות בתוכנית "ברני" בגרסה האמריקאית עם בני גילן. אז נכון, את יכולות המשחק שלהן הראו בשלבים קצת יותר מתקדמים, אך כבר אז היה ניתן לראות את הכישרון של השתיים, ומאז שתיהן המשיכו לככב ב"דיסני" והפכו לשם חם בתעשיית המוזיקה העולמית.

 

מורין אמור

איך אפשר להשלים רשימה שכזו מבלי להזכיר את השחקנית מורין אמור שהתחילה את קריירת המשחק שלה בתפקיד אורח בסדרה "האי" ומשם המשיכה לסדרה "נשרים" בדמותה של שחר. לאחר מכן המשיכה בסדרה "מבצע קיפוד" (כהמשך לסדרה "נשרים") והשתתפה בעונה השנייה של הסדרה "להיות איתה". לאחרונה חזרה אמור למסך הטלוויזיה בסדרה "פוראבר" בדמותה של דפי.

 

קול ודילן ספראוס

מי לא היה רוצה לשחק בסדרה עם האח התאום שלו? לנו זה נשמע חלום וקול ודילן ספראוס בהחלט הגשימו אותו. מי לא זוכר את זאק וקודי - האחים המוכשרים של ערוץ דיסני שכיכבו בסדרה הכי זכורה לנו של שנות ה2000. מרוב שהשניים זהים גם אנחנו לא ידענו מיהו זאק ומי קודי, אבל עדיין הם הצחיקו אותנו בצורה הטובה ביותר. 

 

עדי ביטי

עדי ביטי התחילה את צעדיה בעולם המשחק בגיל צעיר במיוחד וכבר שהייתה בת שלוש שיחקה בקלטות ילדים. בגיל מתקדם יותר, הגיעה ביטי לתוכנית הריאלטי לילדים "בית ספר למוזיקה" ולמדה עם הזמר יהורם גאון. מאז ביטי משחקת בסדרות ועוסקת במוזיקה - נשמע שיש לנו עסק עם מולטי טאלנט מקצועית.

 

נאיה פדרמן

נאיה פדרמן התחילה את צעדיה בסרט "גויאבות" בדמותה של בילי, וכבר מהפעם הזאת ידענו שעוד נמשיך לראות את פדרמן על המסך - ועובדה שצדקנו. פדרמן המשיכה לשחק בעוד סרט ישראלי בשם "ג'סטה" בדמותה של שחר, וניתן לראות את השינוי בין הילדה הקטנה שהייתה, לנערה עם כישרון וניסיון המשחק אשר מנצחת על הסרט בהצלחה רבה. נאיה ממשיכה לככב על המסך בסדרות רבות, כמו:"כפולה" ו"בית הכלבים" לצד שחקנים מוכרים בתעשייה.

 
תגובות