כוכבי אליטה בראיון: "למדנו על סמים ואלימות למען הסדרה". צילום: netflix עבור פרוגי

כוכבי אליטה בראיון: "למדנו על סמים ואלימות למען הסדרה"

ראיון בלעדי: דרמת הנוער מספרד, ״אליטה״, נחשבת לאחת מהסדרות המצליחות והאהובות של נטפליקס. כעת היא חוזרת לעונה שנייה ותמשיך לעסוק בסמים, מיניות ואלימות. פגשנו את הכוכבים לראיון בלעדי בו סיפרו על ההתעסקות עם נושאים קשים וגם: מהי ההסתבכות הגדולה שהייתה להם כבני נוער? צפו

״אליטה״ הספרדית, בה מככבים גם שני כוכבים בולטים מ״בית הנייר״ (חיימה - דנוור, מיגל - ריו), הצליחה להפוך תוך עונה אחת לטירוף נוער כזה שאפילו הוכרזה על עונה שלישית בטרם שידור העונה השנייה, עם עלילה מסקרנת ובלי פילטרים - עד כדי כך שהדרך בה היא מציגה חלק מהנושאים לפעמים מרגישה 'טו מאצ׳' כשהיא מכוונת אל קהל הנוער - אך מצד שני, הם מנסים להציג מציאות שקורית לבני נוער אמיתיים ולא מתייפייפת בדרך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בין סקס ללא הכרה, מיניות פתוחה ועד אלימות וסמים - ״אליטה״ מתעסקת בכל הנושאים האלו בעלילת תיכון ״נחשב״ אליו מגיעה קבוצה חדשה של תלמידים ממעמד נחות לעומתם - מה שכבר מסבך את העלילה, תוסיפו לזה סיפור רצח מסתורי וקיבלתם דרמה. כעת, משיקים בנטפליקס את העונה השנייה שעולה היום (ו׳) ולכבוד כך פגשנו את כוכבי הסדרה במדריד לראיון מיוחד בו ענו לנו על כמה שאלות חשובות.

 

״אלו דברים שנמצאים בחוץ, אתה לא יכול להיות 'עיוור' לזה״, סיפרה לנו דנה פאולה אשר מגלמת את ״לו״ ופירטה: ״אנחנו מציגים את הדברים האלו מאוד טוב, למדנו על הדברים האלו לקראת התפקיד ויש לנו את המידע הנכון כיצד 'לשחק' את זה״. גם שותפה לסדרה, מיגל ברנרדו, מסכים ומוסיף: ״אני חושב שזה קונספט מסוכן, בגלל שאתה צריך להציג את שני הצדדים למשל של סמים - צריך להציג צד אחד שהוא ה׳צד הכייפי׳, בו אתה תחת השפעה - וגם את הצד האחר שמסביר ׳למה אתה צורך סמים׳, אני מקווה שהצופים רואים שזה לא אמיתי ושאנחנו מציגים דברים שנוער לא אמור לעשות".

למדו על אלימות וסמים עבור הצילומים
למדו על אלימות וסמים עבור הצילומים © Manuel Fernandez-Valdes/netflix

עוד שיתפו אותנו הכוכבים בהסתבכויות האמיתיות שהיו להם כבני נוער וביניהם: פיצוץ מיקרו בעזרת עט, גרימת איבוד הכרה לחברה בשכבה וזיוף תעודת זהות. בקיצור, אל תנסו את זה בבית!

העונה השנייה של ״אליטה״ זמינה החל מהיום למנויי נטפליקס ומוגבלת לצפייה מגיל 16 בלבד.

קאסט העונה השנייה
קאסט העונה השנייה © Gettyimages.IL/ Pablo Cuadra
© Manuel Fernandez-Valdes/netflix
תגובות