כיתת הקאמבק: היינו בהשקת העונה החדשה של "בצפר". צילום: אסף לב

כיתת הקאמבק: היינו בהשקת העונה החדשה של "בצפר"

הצטרפנו אל השקת עונת הקאמבק של סדרת הקאלט "בצפר" ושמענו מהכוכבים על הכניסה לרף הגבוה, החוויות שלהם בבית הספר וגם: האם מתוכננת עונת איחוד ל"הפיג'מות"? צפו

ביום חמישי האחרון התקבצו הסלבס האהובים כדי לחגוג את עליית העונה החדשה של "בצפר" של טין ניק וענני תקשורת. אל ההשקה החגיגית שנערכה בסינמטק תל אביב, הגיעו קים אור אזולאי, עומר חזן שהגיע עם בת הזוג ליהי פרויד, יונתן רוזבסקי ("אילת"), עדי חבשוש, גיתית פישר, ישראל אהרוני, נדב אסולין, יובל סגל, מתן לקס  ונוספים. עוד נכחו בהשקה - ארז בן הרוש ואילן רוזנפלד, יוצרי הסדרה. גם אנחנו היינו שם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 
 

העונה הראשונה של "בצפר" עלתה אי שם ב-2005 ולמרות שזכתה להצלחה רבה, היא לא חודשה לעונה נוספת. בגלגול המקורי שלה כיכבו בה לא מעט כוכבים חזקים שהיו באותה התקופה כאשר בראשם עמדה "רוני סופרסטאר" (דואני) בתור מלכת השכבה. כזכור, אנחנו אלו שחשפנו לראשונה כי ניקלודיאון מתכננים קאמבק של סדרת המערכונים שכבר הפכה לקאלט. ב"בצפר" גרסת 2019, יעסקו בנושאים שהשתנו מאז כמו למשל הטכנולוגיה והמסכים וכן טרנדים שונים למיניהם, כאשר הפעם פרקי הסדרה יהיו בפורמט של מעין תוכנית ריאליטי מודעת לעצמה. 

© צילום: אסף לב

"בצפר" תשודר בימי ראשון - חמישי בשעה 15:30 בערוץ טין ניק (ביס ובהוט)

תגובות