אלו הסדרות והסרטים הכי מובילים של נטפליקס. Netflix

אלו הסדרות והסרטים הכי מובילים של נטפליקס

בשנים האחרונות הצליחה נטפליקס לרתק את כולנו למסך עם סדרות וסרטים מהטובים ביותר. רוצים לדעת מי מהם הכי פופולרי? כל הפרטים

נטפליקס לא חושפת לעיתים קרובות את נתוני הצופים והדירוגים שלהם, אבל כשהם כן, זה נותן לנו תובנה עד כמה הפופולריות של התוכניות והסרטים המקוריים שלהם גבוהה! קבלו כמה מהזוכים המובילים והתכוננו - חלק מהנתונים הללו מפתיעים ביותר. יכולים לנחש מה במקום הראשון?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מקום עשירי

למקום העשירי הגיעו שני סרטים וסדרה מקורית של נטפליקס אשר מגיעים ל-40 מיליון צפיות בחודש. הראשון הוא הסרט "אובססיה סודית" המספר על ג'ניפר שלאחר שהותקפה, מתעוררת מתרדמת ומגלה שהיא לא זוכרת דבר. היא מנסה להשתקם אחרי הטראומה, חוזרת לחייה שאינה זוכרת ומגלה שעדיין נשקפת לה סכנה. סרט נוסף הוא "הרודפים", דרמת פשע על שני שוטרים אשר מוטלת עליהם המשימה - להרוג את שני הפושעים הידועים בוני וקלייד. בנוסף אליהם הגיעה עוד דרמת פשע אך הפעם זו סדרה מקורית של נטפליקס - "את". הסדרה הכוללת שתי עונות עוסקת בג'ו גולדברג אשר נפגש עם סופרת ומיד מתאהב בה. ההתאהבות הופכת לאובבסיה וג'ו משתמש בטכנולוגיה כדי לעקוב אחר אהבתו.

 

מקום 9

הסדרה שיצאה לאחרונה וכבר הגיעה למקום התשיעי היא - "נערה גבוהה", שכשמה כן היא, עוסקת בנערה גבוהה. ג'ודי אף פעם לא הרגישה בנוח עם המראה שלה, אבל אחרי שנים של אבל אחרי שנים של ניסיון להמנע מתשומת לב בעקבות הגובה שלה, היא מחליטה למצוא את הביטחון להיות מי שהיא ולעמוד גבוה. הסדרה הזו מגיעה לכמעט 41 מיליון צפיות בחודש.

 

מקום שמיני

האמת שקצת הופתענו שהסדרה שהצליחה לרתק את כולנו למסך הגיעה רק למקום השמיני, אבל גם זה מכובד. הדרמה הספרדית "בית הנייר" עוררה סערה ברחבי העולם, הסדרה עוסקת בשוד הגדול ביותר בהיסטוריה אותו מוביל "הפרופסור" יחד עם עוד שמונה אנשים. אז אם עוד לא ראיתם, כנראה ש44 מיליון צפיות מוכיחות כי זו סדרת חובה!

 

מקום שישי

סדרת גיבורי העל האמריקאית של נטפליקס, "אקדמיית המטרייה" מספרת על שבעה ילדים שאומצו על ידי מליארדר שהקים את אקדמיית המטרייה, ועוסק בהכנת הילדים להציל את העולם. כשהם גדלים, כל אחד מהצוות פונה לכיוון אחר. כשמקים החבורה, מי שאימץ אותם, מת - הם נאלצים לעבוד יחד שוב, ולהתאחד לפתירת התעלומה סביב מותו. הסדרה הזו הגיעה ל-45 מיליון צפיות בחודש הראשון.

 

מקום חמישי

כמובן שאי אפשר היה לוותר על האחד והיחיד - נואה סנטינאו! הסרט של נואה, "הדייט המושלם" הגיע ל-48 מיליון צפיות בארבעת השבועות הראשונים. הסרט מספר על ברוקס אשר מעוניין להיות באוניברסיטה יוקרתית, עם רכב החלומות ועם הילדה הכי מקובלת. המציאות לא תואמת את החלום ובשביל זה הוא מחליט לפתח אפליקציה בה כל אחד יכול לבקש ממנו להיות הדייט המושלם שלו לערב אחד. אל תדאגו, זה בהחלט מסתבך.

 

מקום שלישי

חייבים להגיד שציפינו שזו תהיה הסדרה שתגיע למקום הראשון, כי "דברים מוזרים" בהחלט הפכה לנו את הבינג'ים למהנים יותר. הסדרה שתחזור בקרוב לעונה רביעית עוסקת בעולם שמעבר, בילדה קסומה בשם אילבן שגורמת לנו להתאהב בה כל פעם מחדש ובארבעה ילדים מתוקים ואמיצים שעושים לנו את כל הסדרה. הסדרה משלבת כוחות על טבעיים, רומנטיקה, פחד, מתח וכמעט כל ז'אנר אפשרי - לא פלא שהיא הגיעה ל-64 מיליון צפיות בארבעת השבועות הראשונים.

 

מקום שני

השילוב האהוב עלינו - אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון, הצליחו לכבוש אותנו שוב (כרגיל) והפעם זה בסרט "תעלומת רצח". בסרט השניים משחקים שוטר וספרית אשר יוצאים לחופשה באירופה, אבל נאלצים להתרכז בתעלומת רצח שמתרחשת על יאכטה של מיליארדר. אז למליארד הם עדיין לא הגיעו, אבל ל-73 מיליון צפיות בארבעה שבועות, דווקא כן!

 

המקום הראשון

עם 105 מיליון צפיות בפרק אחד לפחות, עונה שביעית בדרך, מיליוני מעריצים והתואר "המקור הכי נצפה אי פעם" - "כתום זה השחור החדש" מגיעה למקום הראשון! מי שלא מכיר (איך אתם לא מכירים את המקום הראשון?) הסדרה עוקבת אחרי פייפר צ'פמן שנשלחת לכלא לתקופה של 15 חודשים, בגלל פשע שביצעה לפני עשר שנים עבור אלכס, בת זוגה באותו הזמן. העלילה עוקבת אחר הדמויות השונות בכלא ומחוצה לו, וההתמודדות של פייפר מולן.

 
תגובות