אפשר? כל הדברים מהסדרות שהיינו רוצים במציאות. צילום:yes KidZ, גיא צראף, אבשלום ששוני

אפשר? כל הדברים מהסדרות שהיינו רוצים במציאות

בסדרות קורים המון דברים משונים ומגניבים בו זמנית. מי לא היה רוצה להגיע לעולם מקביל, לחזור לעבר ולקבל מוט קסמים? קבלו את כל הדברים בסדרות שהיינו רוצים גם במציאות

בסדרות הכל אפשרי, ממכונת זמן ועד לאיפור שהוא מוצר ריגול. תחשבו לרגע כמה נחמד היה אם מה שהיה קורה בסדרות היה מגיע למציאות...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לואי - "החממה"

נפתח את הרשימה שלנו עם ה"לואי" שמזוהה בעיקר מהסדרה "החממה". הלואי הוא בעצם מכשיר זעיר בצבע לבן בצורת עט שמשמש כטלפון לתלמידי החממה שכולל בתוכו מצלמה, הודעות וניתן להכנס לחדרים באמצעותו. בעבר פרסמנו כאן בפרוגי איך תוכלו ליצור את הלואי בעצמכם, אבל נקווה שבעתיד הקרוב ימציאו את הלואי שנוכל לרכוש אותו גם!

 

מכונת זמן - "דני הוליווד"

לא מעט פעמים יוצא לנו לחשוב מה היה קורה אם היינו חוזרים אל העבר, ויש לנו המון מחשבות על העתיד. חשבו מה היה קורה אם הייתם עושים סדר בביתכם ומוצאים מזוודה ישנה? לא מלהיב במיוחד, אבל מה היה קורה אם 
המזוודה הייתה מתגלה כמכונת זמן שניתן בה לחזור אל העבר? קצת יותר מעניין נכון? ב"דני הוליווד", המזוודה עוזרת לדמויות לגלות פרטים על העבר והעתיד וכך הדמויות עוזרות זו לזו בנושאים שונים. אז לאיזה שנה לכוון?

 

המכונה של בתיה - "פוראבר" 

דמיינו לכם מה היה קורה אם הייתה לכם מכונה שבעזרתה הייתם יכולים לשלוט על הגיל שלכם - להפוך לצעירים  או מבוגרים יותר. מגניב נכון? בסדרה "פוראבר" בתיה גילמן הפכה בטעות את הבת שלה, רומי, לבת 32 ואותה ואת בעלה לבני 17. בסופו של דבר הכל חוזר לקדמותו אבל גם אנחנו רוצים שתהיה לנו מכונה כזו!

 

השדה הירוק (עולם מקביל) - "גיבור אמיתי"

עלילת גיבור אמיתי מתמקדת בעולם מקביל ופגישה בין שני העולמות. אמה גרין, יוצרת הסדרה "הלוחם", כותבת עלילה שלמה של סדרה עד הפרטים הקטנים ובפרק הראשון, הדמות שהמציאה, תומאס בלאק, מתעוררת לחיים. הם מחפשים את המעבר בין העולמות שמכונה "השדה הירוק" וכך בעצם הדמויות של הסדרה הלוחם עוברות בין העולמות. תארו לכם לראות ברחוב את חאליסי.

 

ספר האגדות של הנרי - "עד עצם היום הזה"

ספר האגדות של הנרי הוא ספר קסום בו יש את האגדות שלפיהן הסדרה מתרחשת. אין ספק שכל אחד מאיתנו היה רוצה לקבל ספר אגדות קסום שמתאר את החיים שלנו,  אז מה אתם אומרים, שנעבור לגור בעולם האגדות?

 

מוט קסם - "המכשפים מווברלי פלייס"

כולנו זוכרים את המשפחה הכי קסומה על המסך, משפחת רוסו, שהיו עושים קסמים בעזרת מוט הקסם שלהם. משפחת רוסו אהבה ללמוד קסמים חדשים, להתנסות בקסמים וגם לפעמים להשתעשע. אבל חוץ מכיף, הם גם היו צריכים להסתיר את העובדה שהם מכשפים כדי הסובבים אותם לא יגלו זאת. גם אנחנו היינו רוצים להיות קוסמים, אפילו רק ליום אחד.

 

מערכת איפור למוצרי ריגול - "טוטלי ספייס"

נסגור את הרשימה שלנו עם ערכת האיפור שהייתה הופכת למוצרי ריגול. בסדרה "טוטלי ספייס" ערכת האיפור הייתה מסווה בשביל הבנות כשהיו הולכות לבית ספר, כדי שלא יראו חשודות. מי לא היה רוצה פודרה שהופכת למכשיר קשר? או שפתון שנותן לנו אפשרות לדבר ולנשום מתחת למים?

 

 

 
תגובות