נשיקת סילבסטר: הנשיקות הבלתי נשכחות מסדרות הנוער. צילום מסך מיוטיוב

נשיקת סילבסטר: הנשיקות הבלתי נשכחות מסדרות הנוער

היום האחרון של שנת 2019 הגיע ואיתו כמובן גם הסילבסטר והמנהג הידוע של הנשיקה בחצות. בדיוק כשהשנה מתחלפת, אספנו לכם את כל הנשיקות הכי זכורות מסדרות הנוער, במיוחד לרגל הסילבסטר

חלק עיקרי ומרכזי מעלילות של סדרות נוער הוא החלק הרומנטי. היום לכבוד הסילבסטר, ורגע לפני שהשנה מתחלפת ואנו נכנסים אל שנת 2020, הכנו במיוחד בשבילכם רשימה של הנשיקות מסדרות הנוער שאתם בטוח לא תשכחו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סופי ויפתח - "החממה"

הנשיקה הזו משתלבת לנו בדיוק עם אווירת הסילבסטר! במהלך מסיבת סילבסטר של סוף 2015 שחגגו העורבים והנשרים, סופי ויפתח התנשקו והפתיעו את כל החברים - בייחוד נטלי הלא היא דר זוזובסקי. נטלי ארגנה את הנשף בעיקר בשביל שהיא ויפתח יתנשקו בו, כולם היו בטוחים שזה יקרה, עד שסופי צצה לה והחליטה לנשק את יפתח. האמת, מפתיע.

 

אמה ועידו - "נעלמים"

הנשיקה הבאה לקוחה מהעונה השניה של הסדרה "נעלמים". לאחר פרידה, עידו ואמה מנהלים שיחה בה אמה שופכת את הלב, ועידו מחליט לשבור את הקרח עם משחק טלפתיה, בסופו הם גם מתנשקים וכך בעצם חוזרים להיות זוג לאחר שנפרדו. כמה רומנטי!

 

רחלי ודורי - "שכונה"

אחת הנשיקות היותר בלתי נשכחות שנראו על המסך היא הנשיקה של רחלי ודורי. מדובר בעצם בנשיקה הגאה הראשונה בסדרת נוער, מעבר לעלילה ולגבולות הסדרה, מועבר כאן מסר מאוד חשוב ומהותי לנוער של היום ואנחנו לגמרי בעד. ותכלס, איזה חמודות הן ביחד?!

 

יולי וליעם - "גאליס"

סיפור האהבה בין יולי וליעם נמשך לכל אורכה של הסדרה, מהעונה הראשונה ועד הסוף של העונה השביעית והאחרונה, משם גם לקוחה הנשיקה הזו. ברקע מתנגנת המנגינה של השיר "כמה עוד אפשר" של הראל סקעת, מה שיוצר את האווירה הכי רומנטית ומתוקה שיש. אנחנו עדיין מתגעגעים לסושי ומושי!

 

גילי ורומי - "התחנה"

הנשיקה שאולי הכי חיכינו לה, וסוף סוף קרתה בסוף העונה השניה, היא של רומי וגילי. לאחר שרומי ונימי נפרדו, רומי סוף סוף יכלה להקשיב ללב שלה ולעשות את מה שהיא מרגישה באמת. אחרי תקופה שהיא רצתה להיות עם גילי - זה קרה. תכלס, היה ברור שזה יקרה בסוף.

 

ג'וני וזוהר - "אובוי"

אחת הנשיקות היותר מתוקות שקרו בסדרה הזו, קרתה בין ג'וני וזוהר, לי בירן ואליאנה תדהר שגם במציאות מפרגנים עם תמונות ונשיקות מתוקות במיוחד, ואין יותר כיף מלראות זוג בסדרה שהוא בעצם גם זוג במציאות. הנשיקה הזו קרתה אחרי ריב גדול שהיה בין השניים, ג'וני בא להתנצל וכמובן שזוהר סלחה לו, והזוג האהוב חזר להיות אחד יחד עם השניה.

 

תומאס ואמה - "גיבור אמיתי"

כזכור תומאס, דמות שאמה עצמה כתבה, הפך לבן אדם אמיתי. בהתחלה כשרק הגיע יצאו אמה ותומאס לחיפושים ברחוב אחר המקום ממנו בא ותוך כדי הוקרן על מסך ברחוב קטע של הדמות שלו. כמובן שאמה לא רצתה שיגלה שהוא בעצם רק דמות, וכדי להסיח את דעתו היא נישקה אותו, נשיקה שיצרה המון בלאגן לאחר מכן ולאורך כל העונה. מה שבטוח, את הנשיקה הזו אי אפשר לשכוח.

 

עומר ויולי - "פוראבר"

בפרק הסיום של העונה הראשונה של פוראבר, עומר ויולי יושבים לאכול פיצה ומדברים. ברקע מתנגן השיר "יסמין" של הפיל הכחול, מה שהופך את האווירה לעוד יותר רומנטית ואת הנשיקה שמגיעה בהמשך הסצנה לעוד יותר בלתי נשכחת. לאחר עונה שלמה שרק חיכינו שעומר ישים לב ליולי - זה סוף סוף קרה, למרות שליולי לקח כמה שניות לקלוט, אנחנו הבנו את זה מהשנייה הראשונה.

 

 

תגובות