בליבריות, התפקדו: סדרת הדוקו של ג'סטין ביבר חשופה אך צפויה. צילום מסך מיוטיוב

בליבריות, התפקדו: סדרת הדוקו של ג'סטין ביבר חשופה אך צפויה

סדרת הדוקו החדשה של לא אחר מהזמר שתמיד מספק שערוריות - והוא לא אחר מג'סטין ביבר. אז מה חשבנו עליה?

אחרי המון סרטי דוקו של סלבס (רק בסופ"ש אחרון שיחררה טיילור סוויפט אחד), הגיע תורו של ג'סטין ביבר שלא הסתפק בסרט והוציא סדרת דוקו בעלת 10 פרקים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בימים האחרונים שוחררה ליוטיוב סדרת הדוקו החדשה על חייו של הכוכב, ג'סטין ביבר, בן כמעט עשרים ושש, עם רזומה של זמר בשנות חייו המאוחרות. הסדרה בעלת 10 פרקים שמביאים מראה אינטימי של אמן שהשיק את התהילה שלו לפני עשור. ביבר נפתח בנוגע לבריאותו הנפשית, נישואיו להיילי בולדווין ומזמין את הצופים לאולפן ההקלטות שלו.

אחרי שהוא נעלם לנו מעט מעולם המוזיקה והשתקע בנישואיו, הכוכב החליט לשתף את מעריציו בדרך שעבר ובחייו האישיים בסדרה בה הסביבה הקרובה שלו מככבת (כן כן, גם היילי) והג'סטין האמיתי יוצא החוצה. 

 

ארבעה פרקים שוחררו עד כה, באורך של כעשר דקות, שמספרים על שלבים שונים בקריירה הכל כך מסובכת הזו, ההצלחה המטורפת שיכולה להספיק לעוד כמה עונות. בסדרה תוכלו לראות את הכוכב חשוף ובמצבים קיצוניים - מהרגעים הקשים, מחשבה על פרישה, הרגשה שדבר כבר לא שווה את זה ועד פריחה והצלחה, הרגעים היפים של החיים, נישואין ועוד. ביבר מראה שגם כשאתה אחד מהזמרים המצליחים בעולם, לפעמים הרגעים היפים מטשטשים אל מול הקשיים, אך מראה איך למרות הכל הוא מצליח לראות אותם.

אשתו של ביבר,  היילי ביבר, הופיעה המון לצד בעלה הטרי וסיפרה על התמיכה בו, לא רק באור הזרקורים, אלא גם בשעות הקטנות, הרגעים החשוכים ופשוט ביומיום "גם אם זה אומר להיות ערה עד שלוש או ארבע לפנות בוקר, לראות טלוויזיה – ופשוט להיות שם איתו". 

© צילום מסך מאינסטגרם @justinbieber

אם שאלתם את עצמכם מתי סקוטר בראון, המנהל של ג'סטין שאחראי לדרמה בינו לבין טיילור סוויפט, יופיע - אל דאגה, גם הוא התראיין וסיפר לא מעט על הרגעים המדהימים "המוזיקה זה מה שהוא הכי אוהב לעשות", וגם על רגעי השפל, הדאגות והדיכאון. בראון הסביר על כך שכמה שהמוזיקה יכולה ברגע אחד להפוך אותך לאדם השמח בעולם, היא ברגע אחר יכולה לאמלל אותך עד כדי חולי.

בראון המשיך וסיפר, כי אחרי האלבום הרביעי, "Purpose", הוא היה צריך הפסקה, וזאת אכן הייתה הפסקה ענקית – ביבר התבגר המון, לדבריו, ובזמן הזה הוא מצא את אהובתו, אשתו. בקואצ'לה של שנה שעברה הוא חשף את עבודתו על האלבום החדש, שיצא בולנטיין הקרוב, וזאת תוך כדי הופעה עם אריאנה גרנדה על הבמה הגדולה!

 

אז אחרי המון סרטים וסדרות דוקו, נחשפנו הפעם לאחד הכוכבים הגדולים בעולם, שגדל לנגד עינינו, עשה שטויות, יצר שירים שיחקקו לנו בזיכרון ויצר מחלוקות בדעות עליו– יש לציין כי העבודה השתלמה. לא רק בליבריות מושבעות יתחברו לדוקו אלא כל חובב מוזיקה ובידור יוכל להנות מהתוכן שמצולם בצורה אישית ואינדיבידואלית לגמרי ומצליחה לגעת בכל החלקים, גם הפחות חשופים, של הקריירה שלו. 

תגובות