לקוראת אנה זק: סדרות שחובה להשלים בזמן הבידוד. צילומים: באדיבות Netflix ו-yes

לקוראת אנה זק: סדרות שחובה להשלים בזמן הבידוד

הכוכבת האהובה, אנה זק, דרשה מכולנו המלצות לסדרות לצפייה בזמן שהיא שוהה בבידוד, אנחנו הרמנו את הכפפה והכנו רשימת בינג' איכותית ביותר!

בתחילת השבוע שחררה אנה זק עדכון משהותה בבידוד הביתי לאחר ששבה מטיסת עבודה באיטליה. הכוכבת המצליחה ביקשה בסרטון המלצות לסדרות שכדאי להעביר איתן את הזמן בבידוד - ואנחנו לגמרי התנדבנו לסייע. במיוחד לאנה, ולכל מי שנאלץ לשהות בבידוד בימים אלו - כתבי פרוגי החליטו להמליץ על סדרות בינג' נפלאות, כאלו שיגרמו לזק ולכם למשוך עוד קצת את השהות בבית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

נמלטים

אושר סיגרון ממליצה: היוש אנה! אם כבר בידוד אז אך ורק עם סדרת המתח "נמלטים". לסדרה יש חמש עונות, וכל אחת טובה יותר מקודמתה. רוב העלילה מתמקדת במייקל סקופילד, שמנסה להוציא את אחיו הבכור, מהכלא (גם סוג של בידוד, לא?), אשר נאסר עליו עונש מוות - על אף שהוא חף מפשע. מייקל מבצע שוד במכוון, על מנת שיכנס לכלא ומשם יוכל לברוח עם אחיו. אך לפניכן - מייקל קיעקע על כל גופו את תכנית הבריחה (הצלחת לעקוב עד כאן?). האחים היתומים צריכים לשמור על קשר טוב, אבל כצפוי הכל רק הולך ומסתבך, נהיה דרמטי, מותח ווואעליה כמה צרות... אבל בינינו? זה הכי מעניין שיש וממליצה לך לתפור אותה בזמן הבידוד. שווה את זה!

סוג של בידוד © באדיבות yes

רייברדיל

ליאן הרשקוביץ ממליצה: במיוחד ל-14 ימי הבידוד, החלטנו להציע לך סדרה מספיק ארוכה (ומרתקת). אחרי שכבשה את כל הצופים ובמיוחד כרגע משגעת את העולם כולו בשאלה - האם ג׳אגהאד מת? (וסליחה על הספויילר לשאר העונות) אין יותר מתאימה מ"ריברדייל" לבינג׳ שלא נגמר. הסדרה עוקבת אחר חבורת תלמידים ותעלומות מסתוריות שקורות בעיירה ריברדייל, בכל עונה תופתעי לגלות סודות אפלים ותפניות בעלילה שאף אחד לא ציפה להם. היתרון בבינג׳ הזה שהוא גם יתפרס למשך כל ימי הבידוד (והבנו שאת צריכה את זה) וגם לא תהיי כל כך במתח (כמונו) כי כמעט כל הפרקים כבר יעלו! אנחנו כבר ראינו את הכל ותמיד מדווחים - אז למה את מחכה?

© צילום: באדיבות Netflix

לוציפר

משה אבוטבול ממליץ: אנה, תתארי לך שהשטן בכבודו ובעצמו (עם מבטא בריטי כבד) היה מגיע לכדור הארץ, חי בינינו כעשיר ובשלב מסויים עוזר לפתור תעלומות משטרתיות? יאפ, נשמע מוגזם אבל זו בדיוק העלילה של "לוציפר" כבר ארבע עונות (חמישית בדרך ויש דיבור גם על שישית!) כמה שזה נשמע כבד - מדובר בדרמה קומית כייפית, צינית שגם אני די פקפקפתי בה בהתחלה אבל מהר מאוד התאהבתי (זה קרה מיד בתום הפרק הראשון, כן? לא כמו ב"משחקי הכס" שכולם אומרים ש"מפרק 1030893890 זה נהיה מעניין"). חוש ההומור של השטן, היחסים שלו עם המשפחה המוזרה שלו מהשמיים והטעויות שהוא עושה כבן אדם - זה פשוט תענוג, רק לצפות להתרווח ולהינות. אגב, בעונה השלישית הצטרפה השחקנית הישראלית - ענבר לביא בתור "חווה" (מאדם וחווה) אז זו עוד סיבה לצפות!

© John P. Fleenor/Netflix

אליטה

רון הלימי ממליץ: אנה יש לי סדרה בדיוק בשבילך שתעביר לך כמה ימים מהבידוד (או אפילו כמה שעות אם ממש תאהבי אותה) - אבל תזדרזי! העונה השלישית מתחילה מיד עם תום הבידוד שלך!. הסדרה "אליטה" היא ללא ספק סדרה שאי אפשר להפסיק לצפות בה, שתי עונות שמספרות על שלושה תלמידים שהגיעו לתיכון חדש ("של האליטות") והם מנסים להשתלב שם. אומנם הכל נראה מאוד יפה מבחוץ אך מבפנים כולם מסתירים סודות אפלים שיכולים להרוס את החיים אחד של השני. הפרק האחרון של העונה השנייה גרם לכולנו להזיל דמעה, אז כבר עכשיו מציעים לך להצטייד בטישו כי זה הרבה יותר כואב מ"בלוק" באינסטוש. האמת שאפילו יצא לנו בפרוגי לפגוש את השחקנים ולראיין אותם והתאהבנו אפילו יותר. אגב, אם אהבת את "בית הנייר" יש כאן לא מעט שחקנים שכיכבו בה! 

 

יומני הערפד

לי ביילין ממליצה: אנה, תקשיבי לי - "יומני הערפד" - בול בשבילך! יש לסדרה המרתקת הזאת שבע עונות, אז נראה לי שזה הכי מתאים לימי הבידוד ועוד ישאר לך עודף! הסדרה העל טבעית הזאת מתרחשת בעיירה מיסטיק פולס שבארצות הברית, הנרדפת על ידי ערפדים ומתמקדת במשולש אהבה בין אליינה גילברט והאחים הערפדים סטפן סלבטור ודיימון סלבטור. שני האחים מתאהבים באליינה בשנייה שהם פוגשים אותה והיא נמצאת במאבק פנימי תמידי במי לבחור... בסדרה הזאת יש גם כפילה מושכת במיוחד שמבלבלת את האחים וגורמת לבעיות לא פשוטות בעיירה הקטנה. בכל עונה (יש 7 כאלה כבר אמרנו?!) המשולש אהבים המסובך הזה מפתיע מחדש ובגלל שכל הפרקים כבר עלו אין שום בעיה להשלים את הכל בבינג׳ כייפי ביותר כי בסדרה הזאת יש הכל: אמריקה, זוגות מושכים במיוחד, יצורים על טבעיים, והרבה אהבה. בקיצור, לגמרי שווה צפייה וזה יעשה לך חשק להפוך לערפדית!

 

קופה ראשית

פרוגה ממליצה: היי אנה! כל החבר'ה שלי המליצו לך פה על דברים על ימין ועל שמאל - אז גם לי מגיע. קודם כל - שמרי ממני מרחק, לא בא לי קורונה זה לא עושה לי טוב לעור הפנים, גם אם אין לך את זה רשמית. אני היפוכנדרית ברמות! בכל מקרה, "קופה ראשית" זה סיטקום ישראלי קורע שמתרחש בסופר מרקט בשם "שפע יששכר". יש בו עובדים מצויינים (לא באמת, אני מפטרת את כולם), מנהלת שפויה (הצחקתי את עצמי) ולקוחות נורא איכותיים (כנראה גם עליהם יש מבצע 1+1). סדרה קורעת ומושלמת - יש לה כבר שתי עונות (והפרקים גם זמינים ביוטיוב כמו שאת אוהבת י'חיית דיגיטל שכמוך!) ואני יכולה לצפות בה שעות ולהיקרע. עצה שלי - תצפי בה ותשכחי מהנגיף שרוצה לעקוף אותך בוויראליות. נשיקות! (מרחוק, באוויר, דרך מסיכה. כן?)

 
תגובות