במיוחד לקורונה: שידורים מיוחדים הישר אליכם בבידוד. צילומים: מתוך התוכניות

במיוחד לקורונה: שידורים מיוחדים הישר אליכם בבידוד

מגפת הקורונה כבר מזמן השתלטה על חיי היומיום שלנו, וכמובן שאנשי הטלוויזיה כבר הכינו לנו פתרון לשעמו - שידורים מיוחדים! כל הפרטים

משעמם בבית? יש לנו פתרון זמני שיוכל להנעים לכם כמה שעות ביום - טלוויזיה, ולא, לא עוד סדרות שחרשתם עליהן (למרות שאנחנו תמיד בעד), אלא שידורים מיוחדים! רוצים לדעת איזה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בעקבות מגפת הקורונה, כולנו נמצאים בבידוד ואם בהתחלה הספקנו לסדר את החדר, לעשות עבודות ושיעורים, לשחק בכל משחקי הקופסה ועשות קצת כושר (לפחות השתדלנו), עדיין יש רגעים מתים ביום שאנחנו מחפשים איך למלא אותם. במיוחד בשביל זה, נוצרו והוקדמו שידורים מיוחדים כדי להפיג לנו את השעמום בקצת תכנים חדשים. אז מה יש לראות?

לכל צופי HOT, בשבוע שעבר הושק "ערוץ הבידוד הישראלי" וכבר עכשיו מועלים ומוקדמים תכנים שווים במיוחד. תוכנית חדשה שהצטלמה השבוע ושודרה אמש, "חי בבית", הולכת להכניס אתכם לבית של הסלבס בזמן הבידוד. את התוכנית ינחה אורי לייזרוביץ' ותראו בה את הסלבס האהובים ביותר, כמו בפרקים האחרונים בהם כיכבו  - קים אור אזולאי ועומר חזן.

חוץ מהתוכנית החדשה, תאריכי השקה התוכניות -  "משפחה בהנפקה" (HOT בידור), הסיטקום שמספר על משפחה ישראלית נורמטיבית המקבלת יום אחד את הזדמנות חייה - לעשות אקזיט ולהרוויח מיליונים ו"צוות ההצלה" (Nick Junior) שבכל פרק יוצאים למבצע, הוקדמו ועלו כולם השבוע (כמובן שכל הסדרות נמצאות גם בVOD של HOT). 

© באדיבות יחסי ציבור

לדרמת ההרפתקאות והאקשן ספיידרז" (TeenNick), העוקבת אחר שלושה אחים המגלים כי הוריהם פועלים בשירות סוכנות ריגול חשאית, הוקדם תאריך העלייה ובנוסף הועלו ארבעה פרקים ברצף - כי אין כמו בינג' בבידוד. בנוסף, HOT מעלה את המהדורה הצעירה לילדים עם מיטב הכתבים של חדשות 12 בערוץ קידז וב- HOT VOD YOUNG.

© גיא כושי ויריב פיין

וללקוחות פרטנר TV וסלקום TV, עלתה בערוץ הילדים תוכנית יומית חדשה "צוות בידוד" בהנחיית עודד פז וירדן ויזל שתשודר בימים א'-ה' בשעה 15:00 בשידור חי. הפאנל הקומי יביא לילדים את החדשות הכי רציניות בישראל בצורה נעימה, קלילה והומוריסטית. לצוות המגישים יצטרפו מדי יום בתוכנית אוראל צברי וקומיקאים נוספים שירכיבו את פאנל הפרשנים של התוכנית. 

אז במה אתם מתכוונים בזמן הבידוד?

תגובות