ראיון בכורה: יהודה בוחבוט כאן כדי להישאר. צילום: עמית נעים

ראיון בכורה: יהודה בוחבוט כאן כדי להישאר

שבע שנים אחרי שהשתתף בתוכנית קיץ לצד קים אור אזולאי, יהודה בוחבוט חוזר לשתף איתה פעולה ופורץ לראשונה על המסך בתפקיד 'החתיך והרומנטי' של סדרת הנוער "ספיידרז" המסתמנת כטירוף הבא. רגע לפני שהוא הופך למגה סטאר ואליל הנערות החדש, תפסנו אותו לראיון בכורה - בנות, היכונו להתאהב!

בסוף השבוע שעבר החלה סדרת הנוער היומית החדשה של טין ניק ב-HOT, "ספיידרז" המגוללת את סיפורם של זוג הורים מרגלים המתגלים על ידי ילדיהם. הילדים הופכים בעצמם לסוכנים ומרגלים אחר מר גודמן - מי שאחראי לפשע אקולוגי מסתורי. בין הדמויות הראשיות והצבעוניות אפשר למצוא גם את דמותו של שון, בנו של גודמן ומי שמסתמן כרומן המתבקש של ניקי (קים אור אזולאי). את שון מגלם השחקן העולה יהודה בוחבוט בן ה-19 מנתניה, שכבש במהרה את המסך בתפקיד המשחק הראשון שלו, וזה בדיוק הזמן להכיר אותו לעומק בראיון בכורה חגיגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"זה מדהים אותי, היה לי כיף גדול והיה לי תענוג לגלם את שון ב'ספיידרז', המזל שלי שיחק שם כי זו סדרה פצצה, מעניינת, מרתקת ויצא לי לשחק עם קאסט מדהים", מספר לנו בוחבוט על ההתרגשות סביב תפקיד הבכורה בעולם המשחק. "זה היה מלחיץ בהתחלה כי אתה יודע שאתה צריך לתת מעצמך המון. לאט לאט, כשאתה נכנס לזה, זה פחות מלחיץ. כשהייתי כבר בתוך זה זה כבר פחות הלחיץ והבנתי מה קורה סביבי". 

הרגשת צורך להוכיח את עצמך יותר בגלל שזה תפקיד ראשון?

"ברור. הרגשתי פי 10 צורך להוכיח את עצמי אולי מכל אחד אחר, בגלל שזה תפקיד המשחק הראשון שלי וזה תפקיד יחסית גדול. אף אחד עוד לא מכיר אותי ואף אחד לא יודע איך אני משחק, אז הרגשתי שאני חייב להוכיח ואני מאמין שעשיתי את זה בדרך הטובה ביותר".

בספיידרז
בספיידרז © צילום מסך מהסדרה

איך מגיבים כשזוכים בתפקיד ראשון?

"וואי צרחתי", מספר לנו בוחבוט בהתרגשות ומוסיף: "הייתי בטיול עם כמה חברים בספרד ואני זוכר שהסוכן שלי התקשר אליי ובישר לי את זה. אני לא אשכח את הרגע הזה. זה היה בבוקר, היינו כולנו בחדר. פשוט קמתי, צרחתי, הערתי את כולם. כולם נבהלו לא הבינו מה קרה ואני רק צורח, הייתי בשלי וכל היום זה היה הדבר היחיד שחשבתי עליו".

ועכשיו כשזה על המסך?

"זה שונה, מפתיע ובעיקר כיף והנאה גדולה. אחרי עבודה כל כך קשה שצילמנו כל כך הרבה זמן ועבדנו באמת כל כך קשה, כל אחד נתן את הנשמה שלו, פתאום לראות את זה בא לידי ביטוי על המסך, זו הרגשה מדהימה".

 

אומנם זה התחיל ממש לפני רגע, אבל הספקת כבר לקבל תגובות?

"קיבלתי תגובות מדהימות ומחבקות, משלל אנשים וצופים. בכלל עפים ומטורפים על הסדרה. על עצמי קיבלתי ביקורות ממש טובות, אנשים שמחים ואני גם שמח שזה מה שהצלחתי לעשות".

עבור יהודה עולם הטלוויזיה לא זר. את הטבילה הראשונה על המסך הוא עשה בגיל 12 כשהשתתף בעונה הראשונה של ריאליטי הקיץ לילדים - "הבנים והבנות", אז היה הוא עצמו וזכה להפוך לכוכב עבור בני גילו.

"אני זוכר את התקופה ממש לטובה", משתף אותנו, "'הבנים והבנות' זה משהו שקרה לי במקרה, ולא רציתי את זה בהתחלה. כשנכנסתי לזה, זה היה פשוט מדהים, זה היה כיף גדול. בתור ילד להעביר את הקיץ ככה, זו הייתה דרך טובה וכייפית ביותר. כל היום הייתי במשימות ותחרויות ואני בן אדם מאוד תחרותי אז זה התאים. אני לא אשכח את החוויה כל החיים. גם תחשוב שהייתי בעונה הראשונה, לא היו לנו פרופורציות או ציפיות למה יהיה - הבנו ולמדנו תוך כדי וחווינו את זה נטו".

© מתוך הבנים והבנות, ערוץ הילדים
יהודה בוחבוט בהבנים והבנות
יהודה בוחבוט בהבנים והבנות © צילום פרטי

קים אור אזולאי, שותפתך ל"ספיידרז", הייתה איתך באותה העונה בנבחרת הבנות. שמרתם על קשר במרוצת השנים?

"האמת מדי פעם שמרנו על קשר אבל לא כל כך. זה הסתכם בהודעות של 'מה נשמע, מה העניינים?' וזהו, לא יותר מדי. האיחוד על הסט של 'ספיידרז' היה מרגש מאוד, פתאום תפקיד משחק ראשון שלי וזה איתה שהיא הייתה איתי בתחילת הדרך שלי על המסך, זה קטע מגניב וצירוף מקרים הזוי שהיא איתי שוב בראשוניות הזאת כאן. החלפנו חוויות על השנים שעברו, גם היינו שנינו מופתעים כששמענו שלוהקנו לזה, כי לא ידעתי בהתחלה שהיא תגלם את ניקי. כשזה נודע לנו זה היה באמת רגע מרגש". 

בגלל ההיכרות המוקדמת כחבר, היה מוזר לחלוק איתה פתאום סצינות רומנטיות?

"קים מדהימה, היא התבגרה עם השנים, שחקנית פצצה, פרטנרית היסטרית והיה כיף גדול לעבוד איתה. זה לא מוזר להיות בן הזוג שלה בסדרה, כמו שכל דבר בכללי היה לי מוזר בהתחלה על הסט. אבל דווקא אופן התפקיד של שנינו היה כיף וזרמנו על זה. היה מגניב, הייתה כימיה טובה".

קים דוגמא לכאלו שמינפו את תוכנית הקיץ לכדי הצלחה וקריירה די מהר, ולא רק היא גם לא מעט שמות של כאלו שהיום 'ותיקים' בעולם הנוער ואתה דווקא לקחת צעד אחורה. למה בעצם?

"זה היה נטו מבחירה. בשלב מסויים, הרגשתי שאחרי 'הבנים והבנות' שאני רוצה להתעסק יותר בחיים האישיים שלי. כמו למשל העובדה שבתקופה ההיא הייתי שחקן כדורגל והשקעתי את כול כולי נטו בזה. או אם זה בלימודים איפה שהצלחתי או ניסיתי. העדפתי לעזוב את כל הקטע הזה של הריאליטי, של כוכבנות הרשת, של לשתף, לפרסם, לעשות, העדפתי לקחת מזה מרחק קצת. אחרי כמה שנים פתאום התהפכתי, בראש שלי השתנתה כל צורת המחשבה, הבנתי שאני רוצה להיות שחקן". 

אבל הרגשת בתקופה ההיא שזה משהו שהיה חסר לך?

"ראיתי מה קורה עם אחרים מהתוכנית ואיך הם הצליחו, אבל באותה תקופה זה לא משך אותי בכלל, הייתי ילד, זה בכלל לא דיבר אליי".

וחזרת לאנונימיות.

"לגמרי וזה היה כיף גדול. ממצב שכולם מכירים אותך, לאט לאט עם השנים אתה מפסיק ופחות ופחות מוכר. יש לך את הלבד והשקט שלך, אף אחד לא מפריע לך, אתה לא מקבל כל היום שיחות טלפון. יש בזה יתרונות אבל כמובן גם חסרנות".

© גיא כושי ויריב פיין

אז מה גרם לך לרצות להפוך לשחקן אם כל כך התרחקת?

"תמיד אהבתי לראות סרטים, מגיל קטן פשוט צפיתי במלא סרטים, הייתי יכול לשבת מהבוקר עד הלילה ולצפות.  בערך בכיתה י', לפני כשלוש שנים, ראיתי סרט מסויים ואמרתי לעצמי - 'מה השחקן הזה עושה שאני לא יכול לעשות?' התחלתי פתאום להסתכל על סרטים מבחינת איכויות משחק ולהתרכז בכל שחקן ושחקנית. זה עניין אותי, נכנסתי לזה לעומק, התחלתי לקרוא על התחום. עד שהחלטתי ללמוד משחק אצל גל אמיתי וסיגל גינזבורג. משם באמת הבנתי שאני רוצה להיות שחקן".

ואז הגיע הליהוק לסדרה, קרה מהר מאוד כמו שזה נראה?

"לא. לפני ספיידרז היו לי הרבה 'לא', כמו כל שחקן, בהתחלה מקבלים הרבה 'לא'. וזה בסדר, אתה עובר דרך עם עצמך, אתה מגלה ולומד על עצמך וכל פעם אתה משתפר. מאוד מאוד קשה לקבל 'כן' בהתחלה, זה משהו שכמעט בלתי אפשרי וכשקיבלתי את ה'כן' בספיידרז זה היה שווה את הכל".

סדרת מרגלים מובילה לשאלה מתבקשת - איך אתה בלשמור סודות?

"אני כן מצליח לשמור סודות, אם זה סודות של אחותי בדברים שהיא חולקת איתי, של חברים שמספרים לי ואומרים 'לא לספר לההוא ולא לההוא' ואם יש משהו שקורה שאני לא יכול לספר לאחד אחר. תכל'ס? אני חושב שכולנו למעשה מרגלים במקום מסויים".

© צילום: עמית נעים

אז מה אנחנו עוד לא יודעים עליך?

"אתם לא יודעים שלא הייתי התלמיד הכי 'וואו' ושלצערי אין לי בגרות מלאה. ודבר משמח יותר זה שלא יודעים שהייתי אלוף הארץ באומנויות לחימה". 

וגם שחקן כדורגל, כפי שסיפרת. מה גרם לך לעזוב את הספורט הזה? 

"לכדורגל צריך המון השקעה ובשלב מסויים, אחרי שמונה שנים שאני משחק, הבנתי שאני לא אוהב את זה יותר. הייתי הולך למשחקים ולא מתרגש, לא היו לי את הפרפרים בבטן ואני חושב שזה משהו שאם אין לך אותו - זה לא טוב. לאט לאט הבנתי שזה לא מעניין אותי וכאמור, התחלתי להתעניין במשחק". 

כשחשפנו כאן את הליהוק שלך ל"ספיידרז", עברתי על האינסטגרם והופתעתי לגלות שדי מחקת את כל הזכרונות מהעבר.

"מחקתי את הדברים מפעם כי במקום מסויים זה הפריע לי קצת. אחרי כמה שנים אתה רואה את מה שהעלת בעבר ותוהה למה העלתי את התמונות האלו?", מספר לנו יהודה ומחייך, "קיבלתי 'כאפה' כזאת אז העדפתי למחוק את כל מה שלא אהבתי ולהתחיל שם מחדש, התחלתי לתפעל מחדש את כל האינסטגרם ולהעלות דברים שאני יותר אוהב ומחובר אליהם". 

בוחבוט לא סתם לוהק לסדרת נוער אקראית - מדובר בסדרה שתשודר ב-170 מדינות ברחבי העולם בגרסת המקור כחלק משיתוף פעולה בין HOT וניקלודיאון העולמית (ViacomCBS).

"זה פסיכי והיסטרי. כשממעתי על זה הייתי בהלם, כי זה באמת קודם כל פעם ראשונה שבניק הישראלי משתפים פעולה בדרך הזאת בחו"ל עם סדרה ישראלית, וזה חדש לכולם. ליפול על פרויקט כזה כפרויקט ראשון זה מדהים. מעבר לזה 'ספיידרז' היא סדרה מדהימה והיא בטוח תצליח, זו סדרה מותחת, מצחיקה ויש בה הכל. יש לי את הכבוד לקחת חלק בזה". 

בגלל העובדה שזה ישודר כאמור מסביב לעולם, עשה חשק לקריירה בינלאומית כבר בשלב הזה? 

"בטח, אני לא אשקר, זה בהחלט פותח לך את כל המחשבות, אתה מתחיל לחשוב בגדול, אבל אני לוקח הכל לאט לאט", מתוודה בוחבוט בחיוך ומדגיש, "אני קודם כל רוצה להצליח בישראל, לצבור פה כמה דברים ואחר כך לחשוב על כיוונים בינלאומיים. עם זאת - אם תבוא הזדמנות כבר עכשיו, אני כמובן לא פוסל כלום, פשוט אישית לוקח את הכל בפרופרוציות". 

© צילום: צילום: גיא צראף

קיים גם פחד שיקרה הפוך, שאחרי זה יבוא שקט מסויים?

"יש את הפחד הזה כל הזמן, גם כשרק התחלנו לצלם את 'ספיידרז' היו לי את המחשבות והפחד של מה יקרה אחרי, 'האם אחרי 'ספיידרז' לא יהיה לי כלום?', 'האם זה יהיה הפרויקט הראשון והאחרון שלי'? גם עכשיו יש את הפחד הזה. אבל אני מאמין שאם עובדים קשה משיגים הכל, אני לא מתכוון לוותר. אני פה כדי להישאר. ברגע שאני מחליט משהו - אני הולך איתו עד הסוף. אני מאמין שאעבוד קשה להצליח וזה בהחלט יקרה". 

יש דברים נוספים על הפרק?

"יש דברים שנעצרו ואני בין תהליכים, אז לא יודע מה קורה בגלל כל המצב עם הקורונה. אבל מנצל את הזמן לפתח את עצמי וללמוד יותר". 

אז זהו, משחק זה המקצוע שלך סופית?

"משחק זה המקצוע שלי מאה אחוז, זה הכיוון, החלום הסופי זה הכי גדול שיש, כמו שאמרת - קריירה בינלאומית, אבל לעבור את הדרך כמו שצריך, לאט, לאט. גם דוגמנות מדי פעם, לא פוסל כרגע כלום מה שיבוא-יבוא ומה שצריך להיות שלי יהיה שלי".

 

תגובות