לא נעלמת: גאיה גור אריה לוהקה לסדרת נוער חדשה. צילום: אופיר יצחק

לא נעלמת: גאיה גור אריה לוהקה לסדרת נוער חדשה

פרסום ראשון: השחקנית וכוכבת הנוער, גאיה גור אריה, לא מבזבזת זמן בשדרה הזמנית החדשה ולפרוגי נודע כי לוהקה לסדרת נוער מסקרנת. וגם: מי הגירל פאוור הנוסף שלוהק לפרויקט?

משבר הקורונה יצר שגרה זמנית חדשה אשר בעקבותיה נאלצים להישאר בבתים ובין כל הדברים אליהם התרגלנו ביומיום, גם הפקות טלוויזיה רבות בוטלו - חוץ מאחת חדשה שצצה ומסתמנת כעמוסת כוכבי נוער אהובים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי גם השחקנית וכוכבת הנוער, גאיה גור אריה, לוהקה לתפקיד ראשי בסדרת הנוער החדשה והמסקרנת של טין ניק שתעסוק בהשראת הקורונה. גור אריה לומדת משחק בימים אלו בבית הספר "יורם לוינשטיין" ובעקבות המצב בוטלו לימודיה (לעומת שיעורים עיוניים אותם היא לומדת מקוון) - כך שהתפנה לה זמן פנוי רב. כזכור, השחקנית האהובה זכתה בינואר האחרון בתואר "השחקנית הראשית של השנה" על תפקידה ב"נעלמים".

כפי שחשפנו בשבוע, גם עומר חזן לוהק לאותו הפרויקט בתפקיד הראשי ואיתם יככבו: יונתן רוזובסקי ומתן לקס. כעת גם ניתן לספר כי עוד שתי כוכבות האהובות מצטרפות אף הן לאותו הפרויקט: בר מיניאלי שנאלצה להפסיק צילומי הפקה אחרת לנוער / "סקיי" והשחקנית מיקה צור, גם היא סטודנטית למשחק שנאלצה לעשות 'פאוז'. אם אתם דואגים לגבי "התקהלות" על הסט -  נספר כי השחקנים לא יהיו נוכחים יחד באותו הזמן. הסדרה עוסקת במעין שיחות וידיאו (סטייל אפליקציית 'זום') בין חברים, כך שאין צורך עלילתי למפגש ביניהם וכל שחקן יגיע במועד או ביום צילום אחר. 

מיקה ובר
מיקה ובר © מתוך אינסטגרם @bar_miniely ו-@mika_tsur

אם אתם דואגים להמשך דרכה של "נעלמים" על המסך, שכן תחזור לעונה רביעית. נספר כי נכון לרגע זה הצילומים מתוכננים לתקופת הקיץ, זאת כמובן אם המצב יאפשר. כזכור, הסדרה נבחרה על ידי בני הנוער כסדרת השנה של 2019.

תגובות