"רוצים עונת איחוד או סרט": כל מה שקרה בלייב של "כמעט מלאכים". רפי דלויה

"רוצים עונת איחוד או סרט": כל מה שקרה בלייב של "כמעט מלאכים"

13 שנים מאז שודרה, כוכבי "כמעט מלאכים" עלו לרצף לייבים בהפתעה באינסטגרם ובהם חשפו סודות, שרו את הלהיטים והביעו כולם רצון לאיחוד כלשהו, אליו נענתה בחיוב יוצרת הסדרה • סיכום מיוחד

מעריצי "כמעט מלאכים" מרחבי העולם, יכלו לישון עם חיוך על הפנים. אמש (ב') בשעות הלילה המאוחרות (שעון ישראל), כוכבי הסדרה הנוסטלגית התאחדו בלייבים בהפתעה באינסטגרם, חשפו סודות ואף הביעו כוונות לאיחוד. סיכום מיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ערוץ Telefe הארגנטינאי ששידר את הסדרה במקור לפני 13 שנים, החליט, ממש כמו ב"השיר שלנו", לשדר את כל הסדרה מההתחלה, מה שגרם להתרגשות שיא גם מצד הקאסט הנרגש שמיהר לעשות הכנה לכך בפוסטים ובסטוריז. כוכבי הסדרה, אמיליה אטיאס (סיילו/פס) וניקולס ואסקז (ניקו) אף החליטו לעשות שידור לייב משותף באינסטגרם שלהם לטובת המאורע. 

© יחסי ציבור Cris morena Group

באותו הלייב, ואסקז העלה את העניין של רצון לעונה חדשה (כי כידוע הייתה אמורה להיות עונה חמישית שבוטלה בעקבות מותה של רומינה יאן, בתה של היוצרת). אמיליה הייתה בעניין ובתגובות גם לאלי, גאסטון ושאר הקאסט הביעו רצון חיובי. בתגובה, יוצרת הסדרה, כריס מורנה, השיבה בלייב כי היא תעבוד על זה. השניים אף ביצעו יחד את הלהיט המשותף "שתי עיניים" מהעונה הראשונה, וואסקז החליט לקרוא לגאסטון בלייב "אוצ'ו" (מספר שמונה), כפי שהיה קורא לדמות שלו בסדרה.

 

מאוחר יותר גם אספוסיטו החליטה לפצוח בלייב משלה ואמרה שיש לה הפתעה. אל הלייב היא צירפה את פיטר לנסאני - הלוא הוא טיאגו והאקס שלה גם במציאות, לא לפני שאספוסיטו הדגישה לו לדבר רק על הדברים בהקשר של הסדרה (מישהי פה פחדה שיחשוף סודות מחיי הזוגיות!). השניים העלו לא מעט חוויות משותפות ונוסטלגיות מסט הצילומים, לאלי בעיקר אמרה שהיא זוכרת את הריקודים בעוד פיטר אמר שהוא הכי זוכר את הסצינה הראשונה שלהם יחד בעונה הראשונה כשמר נפלה לבריכה. עוד נושא שעלה היא השאלה איזו להקה ניצחה בתחרות "לה באסטיה פופ"? האם זו 'טין אנג'לס' או להקת 'מאן'? כמובן שחברי הלהקה המתחרה מיד כתבו בתגובות שמדובר בהם. גם כאן עלה נושא האיחוד - ולנסאני הגיב כי יכול להיות מגניב אם יהיה סרט ל"כמעט מלאכים" ואם זה קורה הוא הכי בפנים.

השניים אף שוחחו לא מעט על הביקורים שלהם בישראל ובעיקר זכרו את ההתנהלות המשעשעת, כך למשל סיפרו כי באחד מהביקורים בארץ פשוט שמו אותם בבית גדול של מישהו כשהם לבדם ואיתם רק שני הבנים של בעל הבית. 

 

למרות שאספוסיטו די דאגה מראש למנוע דיבור על הזוגיות, הנושא בכל זאת עלה והיא שיתפה כי היה מאתגר להיפרד במהלך הצילומים, כיוון שקשה לנתק קשר רומנטי כאשר ממשיכים להיפגש מדי יום על הסט. כמו כן, סיפרו שבזמן צילומי הקליפ של "Nene" פיטר היה כמעט עירום והיא לא רצתה שיסתכלו משום שהם היו בזוגיות, אלא שפיטר ציין שהם בכלל היו בהפסקה באותו הזמן. בהמשך פיטר נזכר בהתכתבות עם עם ניקו ריירה (טצ'ו) על הרגע בו הגיע הזמן לפרק את הלהקה וציין שיפה לראות לאן כל אחד לקח את זה והתקדם בתחום שלו. בנוסף ציינו כי יש בין כל הקאסט אהבה וחיבה עד היום, הם מרגישים כמו משפחה ותמיד יתרגשו מהעשייה של כל אחד מהם. 

הזוג לשעבר סיפרו שהשיר שהכי אהבו בסדרה הוא "Cambiar de Aire" - הדואט בין חסמין לתאו (בנחמין אמדאו, גם אקס של לאלי) - והתבאסו על כך שהוא לא שלהם, מנגד אמרו שהשיר שהם לא מסוגלים לשמוע יותר (בצחוק) זה שיר הנושא של העונה השנייה "אוור סי פואדן".

 

כמו כן ביצעו מחדש את  "Nene","Hay Un Lugar", "רסיסטה" ולהיטים רבים נוספים. את השידור המשותף הם קינחו בשיר "Vuelvo a casa" ובסיום הלייב הם סוף סוף עקבו זה אחר זו באינסטגרם.

 
תגובות