הישרדות: אסי בוזגלו התעורר ואיזה כיף שזה קרה. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: אסי בוזגלו התעורר ואיזה כיף שזה קרה

יש! סוף סוף המשחק מתחיל להתקדם, עם מתח, אגו ובריתות סודיות ומפתיעות. המהלך של אסי בוזגלו להדחתו של זוהר שטראוס היא לא פחות מגאונית. הגיוס של אלה והבגידה באלינה הם בדיוק הדברים שאנחנו רוצים ליראות בהישרדות. זה ואת הפנים של לוי כשהיא גילתה שבגדו בה. סוף סוך קיבלנו פרק הישרדותי אמיתי

וואו, איזה פרק היה אתמול ב"הישרדות", הוא היה כל כך טוב עד שכמעט שכחתי שאני לא אוהבת את החלוקה החדשה שעשו העונה לפרקים. סוף סוף קיבלנו פרק מותח, מלא באקשן, בריתות, סודות, אגו ובני ברוכים אחד. אחחח בני, בני - מה היינו עושים בלעדייך? איזה מזל שהגעת לתכנית, זה שיעור מעולה בכל מה שאסור לעשות ב"הישרדות". חבריי ה-VIP, אני קוראת לכם בקול צפרדעי - אנא למדו מבני לקראת העונה הבאה - איך לא מתנהגים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתם יכולים להסביר לי - מי גונב פסלון חסינות כנקמה, מתחרט ואז מתוודה בפני כל השבט?! אם בני היה משכיל להבין את המשחק הוא היה מוצא דרך אחרת להקל על מצפונו. כמו למשל להחביא את זה במקום בולט ליד המחנה ולחכות שמישהו אחר ימצא את זה או אולי פשוט ללכת רק לאלה ולא להפוך את זה לטקס ווידוי קבוצתי. ואלה? אלה יצאה מתוקה בתגובתה אבל אפשר לומר שאכזבה אותי מעט - הרי ציפינו ממנה לשנאה, אש ותמרות עשן. מה את מתחבקת עם בני? נו מילא. מסתבר שבשבט הזה רק קומץ קטן של אנשים הבינו את המשחק, ואלא ובני הם לא חלק מהקבוצה הזאת.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ואז הגיעה משימת החסינות האישית ואין דבר יותר אירוני ממה שקרה. זהירות ספויילר: זהר, הרגיש כל כך בטוח בעצמו ובמעמדו, לא השתתף במרץ במשימת הקוקוסים והיה נראה שהוא יותר נח, מאשר עושה משהו כדי לזכות בשרשרת החשובה ודווקא היהירות הזאת הובילה אותו היישר אל תפקיד "שומר הבקתה" כי השבט אמר את דברו. איך שורד מעז לא לא להילחם על מקומו? לא לתת את כל כולו למען השרשרת? אף אחד לא בטוח אף פעם ויכול להיות שאם הוא לא היה יהיר כל כך, אסי לא היה מתעצבן עליו (ובצדק יש לומר, לא היה נותר מהלך להדיח אותו ובני היה נמצא עכשיו במקומו. אבל לא, וזה שיעור לחיים חברים. אם זהר היה משכיל ונענה להצעת הברית של אסי עוד מההתחלה, הוא היה יכול להגיע רחוק, אבל כנראה שהשורדים טרם הפנימו את העניין החברתי והאסטרטגי של המשחק. נקווה שהמהלך הזה קצת עורר אותם. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

ברשותכם אני רוצה לחזור רגע לאלה, כי בלי גיוס הקול שלה זהר לא היה מודח ברוב קולו. אסי סיפח את אלה לברית שלו ונראה שהוא לא היה צריך להתאמץ יותר מדי, אלה פשוט נשבתה בקסמו (אגב, זו רק אני או שנראה שהיא קצת מאוהבת בו?!). אסי רק מצמץ לכיוונה ואלה מיד מרגישה חיבור מטורף שיימשך עד הגמר (אלוהים אדירים כמה את תמימה). במהלך הזה אלה בעצם בגדה בחברה הטובה שלה מהיום הראשון על האי - אלינה. התגובה המופתעת של אלינה שלא ראתה את המהלך הזה קורה תישאר איתנו לעוד הרבה זמן. הפנים המופתעות של אלינה משדרות בגידה (ואנחנו לא רוצים להיות במקומה של אלה בפרק הבא) אבל בעיקר מסמלות את המהלך המעולה של אסי. כן ירבו כאלו תהפוכות!

מילה לסיום: מה היה הקטע המוזר הזה שגיא ביקש מדוד לתאר כל חבר וחבר בשבט? פתחתם ספר מחזור?

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגובות