כוכב הנוער יצא מהארון: "מהיום אתם יכולים לקרוא לי דולב 'ההומו'". מיכל בר, באדיבות yes

כוכב הנוער יצא מהארון: "מהיום אתם יכולים לקרוא לי דולב 'ההומו'"

כוכב "פלמח" ו"נעלמים", השחקן דולב מסיקה, החליט לצאת מהארון באופן פומבי לכבוד היום הבינלאומי למאבק בלהטפוביה • כל הפרטים

היום הבינלאומי למאבק בלהטופוביה הביא עימו קמפיין חברתי מיוחד, אך גם לאחד מכוכבי הנוער האהובים להגיד בפומבי את מה שהסתיר עד כה מהקהל שלו ויצא מהארון בפוסט מרגש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

2020 כאן ועדיין נדמה שזה 'אישיו', אך לצד זה כל יציאה מהארון של כוכב או כוכבת נוער מעבירים את המסר החשוב ונותנים כוח לקהל שלהם לעשות את הצעד לכך. היום (א') פרסם השחקן דולב מסיקה ("פלמח", "נעלמים", "כיפת ברזל", "אופוריה") פוסט ברשתות החברתיות שלו לכבוד יום המאבק ובסיומו החליט לצאת מהארון בפומבי כהומו. אל הפוסט צירף סרטון מהופעה שלו בה בין היתר דיבר על משיכתו המינית והתגובה לכך בעיר בה גדל.

© אינסטגרם @dolevmesika

"קראתי פוסט של חברה על זה שהיום זה היום הרשמי למאבק בלהטופוביה, היא כתבה בפוסט על בושה, קראתי את זה מיד כשקמתי, וזה תפס אותי. כמה בושה היא חלק כל כך דומיננטי מזהות מינית שונה. בושה מההורים, בושה מהדודים, בושה מהחברים בכיתה, מהשכנים, מהמוכר בסופר בשכונה, שאם הוא יגלה, איך אני אוכל להסתכל לו בעיניים?! זה שמעון מהסופר, מה זה, זה משפחה! אני לא אוכל לעשות לו את זה, אני מעדיף להישאר בארון ולהתבייש. זה מנהל אותך. בכל הרמות. באיך שאתה מדבר, על מה אתה מדבר, באיך אתה מחזיק את הגוף, כי נגיד ברור שאם הידיים שלך מאוד יציבות וחזקות אז אתה לא אוהב **ן. זה ידוע. זה מנהל אותך כי זה מפחיד, כי תמיד מישהו עלול לגלות. לגלות את ההיסטוריה במחשב, לגלות שנפגשת עם בחור, לפתוח את הפלייליסט שלך ולגלות שיר של קרן פלס ולהבין. כי באמת, קרן פלס?! כמה הומו אפשר להיות? פחד אלוהים", הוא כותב.

"הפחד הכי גדול הוא, שאם אנשים ידעו, הם ייגעלו, יתרחקו ממך ויכעסו עלייך, על שהסתובבת ביניהם בזהות בדויה כל הזמן הזה ושכל האנשים הכי קרובים אלייך פשוט ייעלמו ושתישאר לבד עם ה'בעיה' הזאת. אז לשמחתי אני חי בתקופה מדהימה ומוקף במשפחה וחברים מדהימים, שלכולם ברור שזה טבעי ובריא להימשך ולאהוב, לא משנה למי ואת מי. הפוסט הזה הוא תזכורת לכולם וגם לעצמי - שאין 'בעיה' ושפשוט הכל טוב!"

את דבריו חותם מסיקה בהצהרה רשמית: "אז מהיום אתם יכולים לקרוא לי דולב 'ההומו' כמו בסרטון המצורף. יום נפלא אה, וכנראה שגם הבן של שמעון מהסופר הומו, אז הכל טוב, אולי הוא באמת יהיה משפחה מתי שהוא..."

© צילום: Fotolia
דולב הוא לא כוכב הנוער היחיד שיצא בשנים האחרונות מהארון, גם שותפתו מ"נעלמים" - נועם לוגסי, הצהירה על שנמשכת לגברים ונשים, השחקן דניאל מורשת, עמית רהב, השחקנית תמר עמית-יוסף ונוספים.
פאנל העונה הראשונה. הגשה: משה אבוטבול | עריכת תוכן: רן פינקלשטיין |
 
תגובות