פרסום ראשון: אנה זק בתפקיד טלוויזיוני ראשון. מתוך אינסטגרם @annazak12

פרסום ראשון: אנה זק בתפקיד טלוויזיוני ראשון

הכוכבת הצעירה תעשה טבילה ראשונה בתפקיד טלוויזיוני ותככב בסדרת הנוער החדשה של טין ניק לצד קווין רובין, עומר חזן ונוספים

החיילת וכוכבת הנוער שהיא גם זמרת, דוגמנית, שחקנית וכוכבת טיקטוק מצליחה, אנה זק, לא מתכוונת לשים סטופ בדרך לקריירה והיא בדרך לתפקיד משחק ראשון בטלוויזיה. אחרי שצילמה סרט שלם בכיכובה ("הרפסודה") שנדחה בעקבות הקורונה ואחרי שכיכבה על במות הפסטיגל, כעת היא ממשיכה את דרכה בעולם המשחק בתפקיד נחשק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי זק תצטרף לסדרת הנוער המוזיקלית "זיגי" (טין ניק ב-HOT) שתחל את צילומיה בסוף החודש הקרוב. אנה תככב לצד שמות שחשפנו כאן לראשונה כמו עומר חזן, קווין רובין ושירלי לוי - עם השניים האחרונים עבדה זק בתוכנית קיץ בערוץ ילדים אחר. 

© צילום: באדיבות: itm models/עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

זיגי תעקוב אחר דורי ארזי (אותו יגלם שחקן חדש בשם אמיתי הרמן), נער בן 16, אשר נולד עם מחלת עור שגורמת לכל מי שרואה אותו להיבהל במקרה הטוב וללעוג ולהציק לו במקרה הרע. כשמשפחתו עוברת לישוב חדש, הוא ואחותו התאומה תמוז נאבקים על מקומם בחברה החדשה. בעוד שתמוז מצליחה למצוא בקלות חברים חדשים ולהשתלב במופע הגדול, דורי, שגם הוא חולם על קריירה מוזיקלית, נאלץ להסתיר את פניו אפילו כשהוא יוצא מהבית לאכול המבורגר. לאט לאט הוא מצליח למצוא את החבורה שלו ואפילו אהבה ראשונה וביחד הם ממציאים את "זיגי" - כוכב מוזיקה המסתתר מאחורי מסיכה מסתורית וכובש את עולם המוזיקה. כמה זמן יצליח להסתיר את זהותו האמיתית? האם מעריציו יקבלו אותו גם כשיגלו איך הוא נראה באמת? סיפור על אומץ, על להיות שונה ועל המחיר של הגשמת החלומות.

© רפי דלויה
 
תגיות
תגובות