הישרדות: אלה מעבירה שיעור בקארמה ודוגמנות. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: אלה מעבירה שיעור בקארמה ודוגמנות

אחרי שאלה בגדה בחברתה הטובה למשחק, אלינה, ועברה לברית אחרת, היא לא עוצרת לרגע וממשיכה להתנהג כמו ילדה. סליחה, כמו דוגמנית. אבל אלה שכחה שהיא לא נמצאת על מסלול הדוגמנות, היא נמצאת ב"הישרדות", על אי באמצע שום מקום. זה לא הזמן לפרסומת לסבון, זה הזמן לצלוח את המשימות

בגידות, תככים, משימות ו"פייר פליי" - כל מה שאנחנו אוהבים בהישרדות. השורדים מתחילים לחזק בריתות, להניע מהלכים ולתכנן אסטרטגיות. אבל יש גם שורדים שעדיין עוד עסוקים בלהבין באיזה פורמט הם נמצאים (היי ליטל מתוקה את לא בתכנית שידוכי חריצה פה). אז כמובן שהפרק של אתמול נפתח עם המשך הדרמה שהייתה בפרק הקודם. אחרי מועצת השבט וההדחה ה"מפתיעה" (טוב, תלוי את מי שואלים), אלינה מתעמתת עם אלה ומטיחה בה האשמות של חוסר חברות ואמון. והאמת? היא צודקת. לא מובן אם אלה באמת לא מבינה מה היא עשתה לא בסדר כלפי חברתה ובת בריתה, או שהיא פשוט נהנית לשחק אותה לא מבינה מושגים של אמת ושקר (וכן אלה, לא לספר נקרא בהחלט שקר במקרה הזה). 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלינה נשארה בברית לבד עם דוד, שהבטיח לחגוג לה יום הולדת עם עוגת חול ומי קוקוס, בכל זאת, שיהיה מפואר. אבל, אם היא תפעל בחכמה היא תצטרך בפרקים הבאים להחזיר אל הברית שלה את חברי השבט. היא צריכה להבין שכפיות בלילה זה ממש לא מספיק ועליה לגייס אליה את עדי ביטי (שלא מובן מה היא עושה עם אסי), לבנות ברית חזקה. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

עכשיו בינינו? אני לא חושבת שאלה בנויה למשחק הזה, מהסיבה הפשוטה - שזה נראה כאילו היא עדיין לא מבינה איפה היא נמצאת. במקום לשמור על ברית עם חברה טובה, שבוודאות תשמור עליה וביחד הן יהיו כח נשי אמיתי, היא בוחרת להצטרף לשני גברים שלמעשה לא הבטיחו לה דבר. והרי זה ברור שמתישהו יגיע תורה של אלה להיות מועמדת טובה להדחה והיא תישאר בלי ברית ששומרת עליה.

אם כבר אנחנו מתעסקים באלה בואו נדבר קצת על משימת הפרס, בה השורדים היו תצריכים לדפוק גליצ'ות על הבטן כשהם מרוחים בסבון, לתפוס כדור ולנפץ בעזרתו אריח. עכשיו מה יפה בהישרדות? שלפעמים זה לא רק כח או מוח. לפעמים זה המון מזל, או אם תרצו לקרוא לזה - "קארמה". וחברים זכרו תמיד: קארמה איז אה ביץ'!

© מתוך הישרדות, רשת 13

כשהגיע תורה של אלה, הדוגמנית שכחה לרגע שהיא נמצאת על אי וחשבה שהיא על סט הפרסומות החדשה שלה, אחרת אין דרך להסביר את מפגן הסיבון העצמי בכאילו סלואו מושן עם הקיפצוצים והדילוגים המוזרים כאילו היא לואיסנה לופיליטו בפרסומת של "כיף".  אלה כל כך מלאה בעצמה שהיא מתעסקת בתפל - היא מתעסקת בניראות החיצונית ובאיך היא מצטלמת במקום להתעסק במשימה עצמה. ואתם יודעים מה? הכישלון שחרוץ שלה עוד היה עובר בשקט אם היא לא הייתה מלכלכת על בני וקוראת לו "לוזר". לא, אני חייבת שתסבירו לי. מי נכשל במשימה ואז עוד מעיז להגיד על מתמודד אחר שהוא לוזר ושלומיאל? את בעצמך לא הצלחת אז למה ללכלך בטסטות? אחחח איזה כיף שבסוף בני הצליח. בני הצליח ואלה לא! תלמדו חברים הכל בחיים זה עניין של צניעות (ואני לא מדברת על כזאת שקשורה לאורך המכנסיים או השרוול) וקארמה ויש לי תחושה שבסוף אלה תגלה את זה.

ועוד אדם שמרוכז בעצמו היא כמובן אילנה אביטל. וואו, אם בהתחלה עוד הייתה לי קצת סימתפיה אליה, הכל נעלם אתמול. אילנה, אילנה, את חייבת להבין שאת לא בטלנובלה פה ואת לא הכוכבת של הסדרה. עברו כמה ימים מאז שהודחת, מאז הספקת לישון ובטח גם לאכול כמו שצריך, אז למה את לא מפסיקה לקטר ולבכות? כמו שלך כואב, גם לזהר כואב ועכשיו לגמרי תורו. איך אדם שעובר הדחה בעצמו לא יכול להבין שהמודח הטרי הוא זה שצריך לפרוק, לספר ולשתף? 

© מתוך הישרדות, רשת 13

ונחזור לשבטים עצמם - אחרי ששני השבטים גילו בסיום משימת הפרס מי יותר פופלארי בשבט ומי פחות, השורדים חוזרים למחנות שלהם בתחושה מעט טעונה. דוד שהגיע למקום האחרון בשבט "אנטינג אנטינג" מחליט לא לשתוק יותר ופותח חזית מול בוזגלו ואילו עידו משבט "קפרה" שגם הוא הגיע למקום האחרון החליט דווקא לשמור על שתיקה רועמת ולעשות עם עצמו חשבון מחדש. אם יש משהו שאני אוהבת בתכנית הזאת זה שיום אחד אתה למעלה, על כס המלכות אוכל אורז ולמחרת אתה פשוט - לא. 

בפרק הבא נראה איך רגב בוזז ברזנט למרות שהוא הבטיח שלא, וזה הרי ידוע שב"הישרדות" כולם עומדים במילה שלהם. אה, בעצם, לא משנה.... ביי נשמות!

© מתוך הישרדות, רשת 13

 

 

תגובות