רכילות בקטנה: אחיה של נועה קירל מצטרף לצוות "כפולה". צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: אחיה של נועה קירל מצטרף לצוות "כפולה"

השבוע ב"רכילות בקטנה": הטעות של קים אור אזולאי ונועה קירל, כוכבת הנוער שנעקצה בצילומים, כוכב "דמדומים" מוכר את בגדיו, אנג'ל ברנס חושפת הפרעות אכילה וגם: הבקשה המפתיעה של ג'סטין ביבר מצ'ארלי דמילו

הייתם עסוקים השבוע בעדכונים על מחאת המכנסונים ולהצטנן מהחום ולא הספקתם להתעדכן על מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היורשת

בשבוע שעבר קיילי ג'נר איתגרה את בתה סטורמי ובדקה האם היא יכולה להתאפק ולא לגעת בקערת השוקולדים שהיא שמה מולה. התוצאה הייתה מתוקה כל כך, שג'נר החליטה לנצל את מספר הלייקים והתגובות הרבות שהסרטון קיבל ופתחה לסטורמי אינסטגרם משלה! האמת היא שציפינו שיהיה לעמוד יותר עוקבים, אבל הוא גרף רק 213K, נכון לכתיבת שורות אלה. בכל מקרה, אין לנו ספק שכשהיא תגדל היא תהיה כוכבת ותמשיך את משפחתה הנוצצת. 

© צילום מסך מאינסטגרם
צילום מסך מהאינסטגרם

חיי האינסטוש

כוכבת הנוער האהובה, קים אור אזולאי, כיכבה השבוע בעמוד הבינלאומי של חברת האיפור MAC. עוד בענייני האינסטוש של קים - מבלי שהכוכבת שמה לב היא פרסמה את הכתובת של הבית שלה בסטורי, מזל שהיא הספיקה למחוק אותו במהירות.

יצא שלילי

ג'ונגקוק, כוכב להקת ה-KPOP המצליחה, BTS, עבר בדיקת קורונה לאחר שיצא למסעדה עם כוכבי להקות אחרים. הנהלת הלהקה אישרה בהצהרה כי התוצאות שלו וגם של שאר החברים היו שליליות. "ג'ונגקוק ביקר במסעדה ובבר בשכונת איטאון עם חבריו", נכתב בהצהרה. "הוא לא הראה סימפטומים של הנגיף כמו שיעול או חום בעקבות הביקור והבדיקה היתה מיוזמתו". הם הוסיפו וסיפרו כי הוא מרגיש חרטה עצומה על כך שלא תרם למאמצי הבידוד וההתרחקות החברתית של החברה כולה.

מלח מים

במהלך משחק טניס, במסגרת צילומי תוכנית הריאליטי המשפחתית שלה, הכוכבת והחיילת אלין כהן נעקצה על ידי דבורה ותיעדה לסטורי. זוהי לא הפציעה הראשונה של כהן בתקופה האחרונה, כזכור לא מזמן סבלה מדלקת בעין והתעלפויות במהלך הטירונות הצבאית. ממליצים על שום ובצל לתקופה הקרובה!

© צילום מאינסטגרם

שאפו!

בזמן שכל העולם מנסה להתמודד עם השלכות מגפת הקורונה, כוכב "דמדומים", טיילור לאונטר הודיע שהוא מוכר את ארון הבגדים שלו ואת כל ההכנסות יתרום לנפגעי המגיפה. בפוסט שפרסם כתב לאונטר : "ניקיון האביב! מוכר טונות של בגדים חדשים ומשומשים מהארון שלי. בין הבגדים המוצעים למכירה ניתן לרכוש בגדים שלבש על הסטים של מגוון צילומיו, מעילי העור שלו, גופיות, בגדי ספורט, ג'ינס ומכנסיים קצרים וחולצות חתומות. רק אנחנו התאהבנו עכשיו שוב בג'ייקוב?

© צילום מסך מהסרט

 

לא רק אחות של... 

ישנם המון סלבס שבעקבות הפרסום שלהם - גם המשפחה מקבלת קצת מדקות מהתהילה. בשיר החדש של נואה סיירוס (young&sad) היא משתפת על החוויה לגדול לצד אחותה המפורסמת, מיילי סיירוס: "אחותי כמו שמש, מביאה אור טוב לאן שהיא תלך. נולדתי לענני גשם, מבורכת בצלליה". כמו כן, בלייב באינסטגרם שלה היא הודתה שהיא תמיד האמינה שהיא תישאר רק בצל של מיילי, והיה לה קשה מאוד להתגבר על המחשבה הזו. "זה משהו ששמעתי כל חיי, כל יום ויום, ממש כל החיים שלי. רק רציתי לפתוח את זה פעם אחת ולתמיד, כי זה היה חלק גדול מחיי, אבל כנראה שלא אדבר על זה יותר". 

© gettyimages.IL
© צילום: gettyimages

מוזיקה משפחתית

עוד באווירה המשפחתית בעולם הבידור: עופרי קירל, אחיה הגדול של נועה, מצטרף ל"כפולה". אומנם לא כשחקן, אלא ככותב, יוצר ומלחין שירי העונה החמישית של סדרת הנוער בכיכובה של אחותו בערוץ KIDZ. אתמול (ה') הוא נכנס לאולפן יחד עם כוכבי העונה והקליט אותם לשירי הסדרה שתחל להצטלם בקרוב. עופרי מנהל קריירת סולו מוזיקלית משלו, השתתף בדוקו-ריאליטי ("ביטים"), מאחוריו כבר כמה סינגלים, באחד מהם הוא אף שיתף פעולה מוזיקלית עם אחותו הקטנה.

 

ואם בקירל עסקינן - השבוע עלה קמפיין חברתי חדש עם הכוכבת האהובה, במסגרתו היא מדגישה לנוער את החשיבות בשמירת הפרטיות ברשתות החברתיות. אלא שהסטורי שהוכן עבורה עבור יריית הפתיחה של הקמפיין נכתב בפונט של אייפון, בעוד קירל שגרירה מובילה ובולטת של "סמסונג" ומשתמשת בכלל במכשיריהם. ברגע שקלטו את הטעות, קירל ואנשיה מיהרו לתקן והעלו את הסטורי מחדש. אנחנו אומרים? הכי חשוב במקרה הוא המסר של הקמפיין. תשאלו את קים אור אזולאי!

כפולה גרסת הסטורי
כפולה גרסת הסטורי © צילום מאינסטגרם

חושף בדמעות

צ'ייס (ליל האדי), כוכב הטיקטוק הצעיר, חשף השבוע בדמעות שהוא עבר חוויות קשות בילדותו ועל כך שהתמודד עם מחשבות אובדניות. "נאבקתי כילד, שנות העשרה שלי היו מאוד קשות", הוא אמר. הדסון הסביר שהוא התמודד עם טרגדיה מסוימת בהיותו ילד, אך הוא נאלץ להתמודד איתה שוב בגיל 14 כשזה נפתח מחדש. הוא סיפר שהוא כבר איבד את תחושת הרגש, אך ציין, שבמקביל הוא החל להתעסק ולהתפרסם במדיה החברתית ושם הוא הרגיש שלאנשים פתאום נהיה אכפת ממנו. לפני כן, בתיכון, לאף אחד לא היה אכפת ממנו, על פי דבריו. אך למרות שהוא התחיל לחוות אכפתיות מהסביבה כלפיו, היו גם את הבריונים שלא חסכו בדעות. הוא נאלץ להתחיל ללמוד במקוון - "למעשה עברתי לבית ספר מקוון, כי חוויתי בריונות ואמרו לי להרוג את עצמי בגלל כל הפעילות שלי במדיה החברתית. והאמת שבכל יום חשבתי להתאבד כמה פעמים", צ'ייס משתף. זה הזמן להזכיר שאם אתם חווים בריונות מכל סוג שהיא - דברו ושתפו מישהו ואל תשארו בזה לבד.
 

ברת מזל

עד עכשיו ג'סטין ביבר היה רגיל להיות בצד שמצטלם אלפי פעמים עבור סרטוני ברכה למעריצים, כעת הוא בצד שמבקש מהסלבס לצלם סרטונים. ג'זמין, אחותו בת ה-12, מעריצה את כוכבת הטיקטוק צ'ארלי דמילו, כמו רבים בגילה. ביבר החליט להפעיל את קשריו כדי לשמח את אחותו וביקש באופן אישי מכוכבת הטיקטוק שתצלם סרטון ברכה עבורה, ודמילו כמובן נענתה בחיוב. כמו כן, ביבר כמו אח גדול וטוב דאג לאחותו הקטנה לעוד סרטונים מהכוכבים הכי גדולים בעולם: החל מביילי אייליש ועד שון מנדס וקמילה קביו. ג'זמין, כולם מקנאים בך עכשיו ואנחנו לגמרי בשוק שגם בחו"ל עושים סרטוני 'בת מצווש'!

עוד בענייני דמילו: כאשר משפחה מתחילה לעבוד יחד זה יכול להוביל לשני מצבים - לוויכוחים וחילוקי דעות רבים, או לחיזוק הקשר ושיתוף הפעולה ביניהם. במקרה של האחיות דמילו - העבודה המשותפת לגמרי לטובתן. "אנחנו כבר היינו קרובות מאוד, אבל מאז שכל זה התחיל, הבנו שלא משנה מה יקרה, יש לנו גב אחת של השנייה - ואף אחד לא יכול להפריע לזה", כך סיפרה צ'ארלי. כמו כן, מלבד לטיב היחסים ביניהן, גם בעניין העבודה הן משגשגות ולא עוצרות לרגע - והפעם הן מקבלות פודקאסט משלהן. על ההישג המרשים הן אמרו כי: "אנחנו כל כך נרגשות לחלוק את מה שקורה איתנו ובני משפחתנו מאז שהכל התחיל. רוב מה שאנחנו חולקות הוא פחות מדקה - בדרך כלל שניות (סרטוני הטיקטוק הקצרים) - כך שזה באמת יהיה כיף לדבר עם המעריצים שלנו ולשתף בכל מה שקורה בחיינו".

© Gettyimages.IL/Michael Loccisano

 חברות השבט יוצאות למלחמה

הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת העונה הנוכחית של "הישרדות VIP" - אלה איילון, קיבלה השבוע תגובות רעות לגבי ההשתתפות שלה והתנהגותה כלפי מתמודדים אחרים בתכנית. איילון מצידה לא שתקה ופרסמה השבוע בחשבון האינסטגרם שלה סדרת סטוריז בה קראה לכל הטוקבקיסטים המרושעים להפסיק. "זה רק משחק" אמרה, "קחו דברים בפרופורציה". האיילון היא לא היחידה שהביעה את דעתה בנושא, גם חברתה לשבט, אלינה לוי, פרסמה השבוע פוסט ארוך בעמוד האינסטגרם שלה בו קראה לכל הבריונים להפסיק עם זה.

יום קריר תחילת עונה

דקל וקנין רושם הישג נוסף. אחרי שהפך לתגלית הרשמית של תקופת הקורונה, הצטלם הכוכב בן ה-14 לקמפיין הקיץ של חברת "הגלידות של פלדמן". הצילומים התקיימו בחנות המפעל בתל אביב. לוקנין הוכן כיסא של מלך, עשוי כולו ממקלות של ארטיקים כשהוא לבוש במעיל פרווה ליד מקרר הגלידות.

© באדיבות יחסי ציבור, הגלידות של פלדמן

עצוב

בתחילת החודש שעבר, כוכב הסדרה "הפלאש", לוגן וויליאמס, אשר שיחק את בארי הצעיר, הלך לעולמו. לאחר שהסתובבו המון שמועות לגבי סיבת המוות של השחקן הצעיר, מצד משפחתו של וויליאמס נרשמה שתיקה רועמת. השבוע אמו חשפה בראיון ל-"The New York Post" מה קרה לבנה. לפי החשיפה וויליאמס מצא את מותו עקב צריכת מנת יתר של הסם הקטלני פנטניל, שהגיעה לאחר שנים של התמכרות לסמים נרקוטיים. "המוות שלו לא עומד להיות חסר משמעות", אמרה האם, "הוא הולך לעזור להרבה אנשים בהמשך הדרך".

נפרדת בכאב

השחקנית וכוכבת הנוער, אביב פנקס ("פלמח", "נעלמים"), נפרדה בפוסט כואב ומרגש מאמה שהלכה לעולמה בתחילת השבוע. "תמיד צחקנו על זה שאין בינינו נפרדות. את ואני גרעין אחד. וגם עכשיו, אומנם אנחנו נפרדות בגופנו, ולא אוכל עוד להתנשק איתך ארבע פעמים לשלום, או להתחבק איתך מול הטלוויזיה בסלון, או להצטרף אליך במיטה ולנסות להיכנס בחזרה לבטן שלך, אבל אנחנו לא נפרדות ברוחנו, להפך, אנחנו התמזגנו עוד יותר. את בי לעד. אני כבר מרגישה אותך בוערת לי בעצמות. שומעת אותך בוקעת מגרוני. פועלת ומתנהגת בימים האחרונים כאילו שאני יודעת בדיוק מה לעשות למרות שאין לי מושג, בזכות מה שלימדת אותי תמיד... אני אוהבת אותך אמא שלי, אהובת ליבי, איזה כיף לחבר׳ה למעלה שמקבלים אותך עכשיו, צעירה ואנרגטית, שמחה ושלמה. תתחבקי לך עם אבא ואמא שלך שכל כך התגעגעת אליהם ועם בועז שחיכה לך. תסתכלו עלינו מהמרפסת של סבתא, ונמצא את הדרכים לשמור על קשר. אביבי שלך, לעד שלך". מערכת פרוגי שולחת את תנחומינו למשפחה.

רק בריאות!

השבוע שודר פרק הגמר של "אמריקן איידול" (לראשונה מהבתים ולא מהאולפן) ובמקום להתרכז בזוכה המאושר של התכנית, הצופים שמו לב לסימנים מדאיגים ביותר בהתנהגות ובמראה של מנחה התכנית, ראיין סיקרט, במהלך השידור. עיניו היו נפוחות ואחת מהן כמעט נעצמה. בנוסף, הוא מלמל וליטש מילים במהלך כל השידור, סימנים שיכולים להצביע בקלות על שבץ מוחי. "98% בטוחים כי ריאן סיקרסט עבר אירוע מוחי בשידור חי אמש. הוא גם לא הגיע הבוקר לשידור עם קלי, וזה ... מדאיג". צייצה אחת המעריצות בטוויטר. לעומת זאת היו מלבד הגולשים שהניחו שסיקרסט פשוט הגיע שיכור לשידור והיו גם כאלה שניסו לבטל את אותן דאגות למצבו הבריאותי וטענו שמדובר בסך הכל ב"תאונת בוטוקס". אנשיו של סיקרט לא נשארו אדישים לשמעות והגיבו לשמועות בשיחה עם מגזין "People". ״לריאן לא היה שום סוג של אירועי מוחי אמש״, אמרו. "כמו הרבה אנשים בימים אלה, ריאן מנסה להתרגל למציאות החדשה ולאזן בין הבית לעבודה, עם לחץ נוסף של שידורים חיים בתכניות שהוא צריך לשדר מתוך הבית".

 מורדים מהבית

הכוכב הישראלי שהפך לכוכב בינלאומי מבוקש בזכות הסדרה "המורדת" בנטפליקס, חשף השבוע כי לאודישן הראשון לסדרה הוא התכונן יחד עם שירה האס. עמית רהב סיפר כי הוא לא ידע ששירה נבחנת לסדרה והם גילו זאת יחד במקרה משום שהם חברים טובים מהילדות. כמו כן חשף כי בתחילה לא ידעו כי מדובר באודישן לסדרה של נטפליקס, אלא הוסבר להם רק הרקע לעלילה. יום לפני האודישן, הוא התקשר לשירה והם עשו חזרות טלפוניות ביידיש על סצינת הדייט ביניהם. רהב סיפר שזה הרגיש כאילו הם שוחחו בפעם הראשונה והם קיוו יחד לעבור את האודישן בהצלחה. ובכן - יש אלוהים בשמיים!

פותח חזית

לאחר שמגזין בילבורד האמריקאי הודיע באופן רשמי שהדואט החדש של אריאנה גרנדה וג'סטין ביבר - "Stuck With U”, הגיע למקום הראשון במצעד הנחשק, הראפר טקאשי 6six9ine, אשר הגיע יחד עם השיר שלו "Gooba" למקום השלישי במצעד המכובד פרסם סדרת פוסטים זועמים ומאוכזבים בהם תקף את צמד הכוכבים. לטענתו השניים זייפו נתונים על מנת לעקוף את השיר שלו ואת הלהיט "Say So” של דוג׳ה קאט שירד למקום השני במצעד. ביבר וגרנדה לא נשארו אדישים והגיבו לגבי אמירותיו של טאקשי. "לאחר בדיקה נמצא שכל המכירות לשיר שלנו חוקיות וזה בזכות המעריצים המדהימים שלנו. היה לי הכבוד להקליט את השיר הזה עם אריאנה גרנדה כדי לגייס כספים למען מטרה חשובה", פרסם ג'סטין. גרנדה פרסמה פוסט ארוך ומרגש בו כתבה שבדרך כלל היא לא מתייחסת לדברים כאלה אבל זה עבר כל גבול והודתה למעריצים ולבילבורד על התמיכה ואהבה.

תגובות פוגעות

החיילת הטרייה וכוכבת הנוער האהובה, אנג'ל ברנס, נאלצה להתמודד השבוע עם תגובות פוגעניות במיוחד. ברנס שיתפה טיקטוק בסטורי שלה כשהיא על מדים בשירות הצבאי שלה, אלא שגולשים רבים החלו לכתוב לה כמה היא שמנה מאז שהיא התגייסה. ברנס לא יכלה להישאר אדישה, הגיבה על כך באינסטגרם וחשפה את הפרעות האכילה שלה: "החולה שלי זה המשקל שלי. עבדתי נורא קשה על הגוף שלי במשך חודשיים... אם יש משהו שבאמת קשה לי בצבא זה התזונה. יש לי בעצם סוג של 'הפעת אכילה'. אני אוכלת מבלי להיות רעה, לא מפסיקה עד שאני לא מתקפלת מכאבים ובוכה. ברגע שאני מתחילה אני לא עוצרת... אין מה לעשות אני בן אדם אז אני מתפתה. תכל'ס? זה לא דבר רע, רק צריך לדעת מתי לעצור וכרגע אין לי מעצור", כותבת ומחדדת את המסר שלה: "לפני שאתם רושמים משהו תחשבו רק על דבר אחד - אני בן אדם. אני אוכלת, אני נושמת ואני גם מחרבנת בדיוק כמוכם".

 

תחביב חדש

משפחת הרשת של רונית וג'ונתן, החליטה להצטרף לגל שירי כוכבי הרשת והחליטו להוציא שיר משפחתי ראשון בשם "לוקיטוס". בקליפ מככבים חבריהם הטובים של השניים שהם כוכבים אהובים בעצמם - גל זהבי ויהונתן סבג (AKA צחי רבינא).

 
תגובות