הישרדות: הטעות של ישראל וההצלה הלא מפתיעה . מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: הטעות של ישראל וההצלה הלא מפתיעה

אתמול במועצת השבט ישראל עמד למשפט, אבל אין לו את מי להאשים אלא את עצמו. הוא הפסיד משימה בכוונה כדי להדיח את עידו ולבסוף המקום שלו במשחק היה בסכנה. ככה זה ב"הישרדות" - לאגו, יהירות ופזיזות אין מקום במשחק הזה. מזלו של ישראל שנאוה בוקר החליטה להגן עליו

היי נשמות שלי, מה קורה? קודם כל - אני יודעת שלא הייתי פה אחרי הפרק הקודם ויש לי בטן מלאה על המון דברים, ולא - אני לא מתכוונת לקוקוס ואורז. רבות כבר דובר על ההתנהגות של ישראל, היו כאלו שתמכו וניסו להסביר מאיפה נבעה ההתנהגות שלו והיו כאלו שגינו את המעשים שלו. אני חושבת שלישראל היו כוונות טובות, אבל איך אומרים? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות. ישראאל רצה לעשות טוב לשבט שלו, אבל עשה את זה בצורה אלימה ומשפילה כשהוא צועק ברחבי המחנה כאילו הוא רואה צאן שמנסה להשתלט על הכבשים שלו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ואז הגיעה מועצת השבט, אותה מועצה שישראל בכבודו ובעצמו הוביל אליה. להפסיד משימה בכוונה כדי להגיע למעמד של הדחה זה מעשה הזוי בעיני. לא מביאים את השבט שלך להפסד, לא נותנים הזדמנות לאף אחד להדיח אותך. היהירות והפזיזות של ישראל כמעט ועלו לו במשחק. למרות שעד עכשיו לא מובן באיזה מחנה נמצא סמיון, הקולות לא היו לטובתו של ישראל והוא הבין זאת עוד לפני שחברי השבט התיישבו מול גיא. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

לאורך כל המועצה ישראל עבר משפט פומבי - עם תביעות נגד וכמובן שלוש סנגוריות נאמנות ומוכנות לתקיפה. נדמה כאילו ליטל וניקול החליטו ללכת שבי אחרי ישראל ולא משנה איך הוא מתנהג. לא ברור מה כבש אותן כל כך, אבל הן מגינות עליו בכל צורה ודרך ולפעמים נדמה שהן אפילו בעצמן לא יודעות בדיוק על למה ובמיוחד ליטל שפשוט לא מצליחה להוציא מהפה שלה טיעון אחד נורמאלי לכעס והעצבים שלה, היא פשוט בוחרת לריב בצורה ילדותית ומתלהמת. טוב נו, אולי אני בכל זאת יכולה להבין למה היא התחברה לישראל.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ואז, הו אז!, הגיעה נאוה בוקר. זה היה דיי ברור עוד מהפרק הקודם שהיא תעלה את עצמה על המוקד ותפרוש למען ישראל. היא הרי הבטיחה לבנות שאף אחד לא יפגע ב"ילד שלה", והדרך היחידה לעשות זאת היא כמובן על ידי פרישה. נאוה הצילה את ישראל ברגע האחרון (ואולי גם את עצמה מעוד לילה של שינה בגשם ללא מחסה), והשאירה את כולם המומים ובמיוחד את אילנה שכל כך קיוותה לנקום אבל הנה, הרסו לה שוב. 

בפעם הבאה נאוה לא תהייה ואף אחד אחר לא יסכים לפרוש מהמשחק למענו. זה הזמן של ישראל לשנות גישה ולנסות להציל את מעמדו בשבט. כי בסך הכל, לכולם יש כוונות טובות, השאלה היא רק איך מוציאים את זה החוצה.

© מתוך הישרדות, רשת 13

  

תגובות