הישרדות: מועצת שבט והדחה לא מפתיעות בכלל. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: מועצת שבט והדחה לא מפתיעות בכלל

עוד מועצת שבט עברה על חברי שבט קפרה והתוצאה לא מפתיעה במיוחד. עכשיו ליטל צריכה ללמוד קצת מעידן חביב - איך להתחבר לכל אדם ולראות את הטוב שבו, כי אם היא לא תתקרב לחברי השבט שלה, היא תהיה הבאה בתור (טוב, אלא אם כן בני ממש יפשל במשימות)

אילנה, סליחה - מלכת הבקתה, הצליחה לשכנע את עידן חביב להצביע ולהעיף את ניקול. כל הכבוד אילנוש, אולי עכשיו את יכולה קצת להירגע ולנוח וגם לתת לאנשים לשבת על הכיסא הגובה והנוח. סבבה? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מועצת השבט אתמול לא באמת חידשה לנו דבר - יש את ניקול וליטל בשבט, ה"פורח", העממיות שאוהבות פריפריות וחומוס-צ'יפס-סלט ולעומתן יש את ג'רבי, עידן ועידו שהם אשכנזים מתנאים אוהבי מוצרט וספרים ובני אחד תמים שלא יודע לאן הוא הגיע - וזה לא ניסוח שלי. אני שואלת, צפרדעים חמודים שלי, עד מתי? עד מתי ניצור את החלוקה וההפרדה בינינו - בין מזרחים לאשכנזים, בין אוהבי מוזיקה קלאסית וספרים למאזיני רדיו לב המדינה? וגם - למה בכלל להפריד? מה אי אפשר להיות גם וגם? אי אפשר לשלב נושאי עניין ושיחה? למה ליצור שוב את החלוקה הזאת? 

© מתוך הישרדות, רשת 13

עם כמה שלבי יוצא אל ליטל שמרגישה מנודה בשבט, אני בטוחה שגם לה יש חלק בסיטואציה שנוצרה - בין אם במודע ובין אם לא. או שזה בכלל אשמתו של ישראל כפי שעידן הציע (איך הוא מצליח לצאת ככה בחביבות ונעימות מכל סיטואציה, זה מדהים). לא משנה מה התשובה, כבר הבנו ש"צריך שניים לטנגו". אולי עכשיו, שבת בריתה האחרונה, ניקול, הודחה מהמשחק לא תהייה לליטל ברירה אלא לנסות ולהתחבר לשאר חברי השבט כי אם לא - היא הבאה בתור.

אז אולי ההדחה זאת לא הייתה כל כך מפתיעה אבל הנה, גם את ניקול אילנה חדורת  המטרה הצליחה לנצח בדו קרב. מענייו מה נותנים לה שם לאכול בבקתה שהיא כל כך חזקה ומרוכזת או שאולי זו באמת כוחה של נקמה.

© מתוך הישרדות, רשת 13

מילה לסיום: גיא, אני חולה עלייך והכל אבל אתה חייב להספיק עם בדיחות הקרש במועצת השבט.

 

תגיות
תגובות