איזה יום שמח: הציוץ שהוציא את בובספוג מהארון. Nickelodeon

איזה יום שמח: הציוץ שהוציא את בובספוג מהארון

במשך שנים עלו ספוקלציות בנושא, אך הן לא באמת קיבלו התייחסות רשמית בפרקים, אך כעת, לכבוד חודש הגאווה ניקלודיאון בציוץ שלא מותיר מקום לספק - בובוספוג הוא חלק מהקהילה הגאה

לכבוד חודש הגאווה, ניקלודיאון יוצאים בהצהרה מרגשת, אך לא מפתיעה במיוחד, ומוציאה מהארון את הדמות הכי מזוהה עם הערוץ - בובספוג מכנסמרובע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במהלך השבת, ערוץ ניקלודיאון הודיע בטוויטר באופן רשמי על השתייכתו של הספוג הצהוב לקהילה הגאה. בציוץ הרשמי הם מציינים את החודש עם דמויות להט"ביות אחרות מהערוץ. לצד ההודעה הכללית, טוקבקיסטים רבים כי ההוצאה מהארון של הדמות היא כביסקסואל ולאו בהכרח כגיי, אך מעבר לציוץ המדובר, הערוץ טרם שחרר הודעה מפורטת על כך. רק נזכיר כי בעבר "ניק" ויוצר הסדרה, סטיבן הילונברג המנוח, שללו את האפשרות לכך שבובספוג משתייך לקהילה הגאה ודווקא הכריזו עליו בתחילת המילניום כדמות א-מינית (ללא משיכה מינית), אך כעת, כנראה שגם העניין הזה השתנה.

© צילום מטוויטר

במשך שנים עלו ספוקלציות בנוגע לנטיותיו המיניות של הספוג האהוב, נרמז על כך אומנם לא מעט בפרקי הסדרה אך אף פעם, עד כה, לא אמרו זאת במפורש. בובספוג מתווסף לדמויות נוספות מעולם הילדים אשר יצאו מהארון וביניהם: מר עכבר מ"ארתור", אריק ובנץ מרחוב סומסום ונוספים, זאת לצד זוג הורים חד מיניים בסדרה "הרעשנים".

 

 

תגובות