רכילות בקטנה: הכוכב שפוטר מהסדרה המצליחה. adobestock

רכילות בקטנה: הכוכב שפוטר מהסדרה המצליחה

השבוע ב"רכילות בקטנה": ג'סטין ביבר מצטרף למחאות בארצות הברית, התאונות של כוכבות הנוער, קווין ודניאלה ממשיכים הלאה וגם: ליאור דואק מאשר את הזוגיות

אם הייתם עסוקים במחאות הנשפים או התלמידים בבידוד ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במגרש של הגדולים

לפרוגי נודע כי עמית מורשת לוהק לראשונה לסרט דרמה ויחל להצטלם בקרוב לסרטו החדש של ארי נשר. מורשת כבר כיכב בסרט ילדים בעברו ("דץ והבלץ"), בסדרת נוער ואפילו בקומדיה לקהל הבוגר יותר ("שב"ס), אך זה תפקידו הדרמטי הראשון במסך הגדול. מורשת יככב בסרט המדובר לצד ג'וי ריגר ואליאנה תדהר.

© צילום: אור דנון

מאשר את השמועות

לאחר שלל שמועות ועשרות תמונות פפארצי שלהם יחד - עומר נודלמן וליאור דואק מאשרים את השמועות. בתחילה הם התכחשו, אך בראיון לתכנית הרדיו של לירון וייצמן ונלי תגר הודה ליאור דואק שאמנם בזמן התמונות פפארצי שתיעדו אותם יחד במסעדות - הם עדיין לא היו זוג, אך השבוע באופן רשמי הפכו השניים לזוג.

© צילום מסך מאינסטגרם

לא שותקת

יוצרת "ריברדייל", רוברטו אגוארה-סקאסה, תמכה בטענותיה של השחקנית ונסה מורגן, אשר הביעה תסכול בנוגע ליחס שהאנשים השחורים מקבלים ועל איך הם מיוצגים בתקשורת. בהצהרתה של השחקנית היא אמרה כי "נמאס מאיך שמוצגים אנשים שחורים בתקשורת, מוצגים כבריונים, אנשים מסוכנים או כועסים". כאמור, יוצרת ריברדייל, אגוארה-סקאסה, תמכה בה ואמרה על הפוסט שלה: "אנו שומעים את וונסה. אנחנו אוהבים את ונסה. היא צודקת".

© מתוך רייברדיל

לא רק בביצה המקומית

מאז הקורונה (או אולי בגללה), עולם הבידור חווה פרידות רבות, מהפרידה של בן זיני וטיילור, של מאור שוויצר וניב סולטן ועד הפרידה של אלמוג ריף וקים אור אזולאי וסמולקין וליזה. אך מסתבר שהקורונה השפיעה גם על הסלבס שמעבר לים. החלו להתרוצץ שמועות על כך שקים קרדשיאן וקניה ווסט, שמגדלים יחד ארבעה ילדים - כבר לא יחד. השבוע נודע בעקבות קרוב של קים, כי אמנם הם לא בשלבי גירושים כל כך מהר, אך צעד דרמטי אחר לגמרי כן. קרדשיאן החליטה לעזוב את הבית, על מנת להימנע מגירושים. "המצב קשה בין קים וקניה כי הם מעולם לא בילו כל כך הרבה זמן ביחד, אבל קים לא רוצה להתגרש", כך אמר המקורב על השמועות.

© צילום: GettyImages

עוזבת וזה סופי

ואם כבר עסקנו בענייני הפרידות בביצה, איך אפשר שלא לדבר על הפרידה הטרייה והכואבת של ניב סולטן ומאור שוויצר? כפי שפורסם שבוע שעבר, חמישה חודשים לאחר שכרע שוויצר ברך והציע לסולטן לחלוק איתו חיים משותפים, הזוג הנוצץ הפרידו כוחות. לצערנו, נראה כי הפרידה היא סופית, ב"וואלה סלבס" נחשף השבוע כי סולטן ארזה את חפציה ועזבה את הדירה המשותפת בה גרו יחדיו במהלך השנה האחרונה.

© אינסטגרם

רק בריאות!

בנות להקת פורמולה (מינוס התאומה ליה) וקווין, בן הזוג של טניה לאורן נקלעו השבוע לתאונת דרכים לא פשוטה לאחר שחזרו מסופ"ש בדרום יחדיו. בפוסט שהעלתה לאורן לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה שזה האירוע הכי טראומתי שיכל לקרות לה ולכל מי שקרוב אליה. מספרת לאורן וחושפת את הרגעים הקשים והמפחידים ביותר בסיטואציה. נציין כי כל הנוסעים בריאים ושלמים אך סבלו ממכות יבשות וכאבים ובעקבות כך אושפזו בבית החולים "ברזילי" באשקלון ושוחררו למנוחה והחלמה בביתם.

לא רק אלו עברו תאונה השבוע, מסתבר שעוד שתי כוכבות רשת גדולות נאלצו לקבל טיפול בבית החולים. מדובר באלין כהן, שפונתה לבית החולים עקב כאבי ראש חזקים (כזכור, היא עברה תאונה באופניים כשהייתה קטנה ומאז סובלת מכאבי ראש בתכיפות). כהן הייתה מלווה באמה, וחזרה לאחר מספר טיפולים לנוח בביתה. מלבד כהן, גם עמנואל לוי פונתה למיון עקב קוצר נשימה וכאבים בחזה. אנחנו מאחלים רק בריאות!

© צילום מאינסטגרם

נפרדת בעצב

גל גברעם נפרדה מהכלבה שלה, ג'וי (אחות של סקיי, הכלב של עומר חזן) לאחר שנדרסה למוות בטיול הבוקר של השתיים. בפוסט מרגש ועצוב במיוחד שפירסמה בחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה גל לעוקביה כמה קשה לה ועל הקשר המיוחד שהיה בינה לבין ג'וי, אותה היא יילדה בעצמה. "אני לא יודעת איך מתמודדים עם כאב כזה" שיתפה גברעם. "זה מחזה שאני לא מאחלת לשונאים הכי גדולים שלי" כתבה. משתתפים בצערך ומוסרים חיבוק ענק מרחוק.

© צילום מאינסטגרם

התחלה חדשה

לפני כחודש, צמד הכוכבים קווין רובין ודניאלה קריסטיה, נפרדו בצער רב מהכלב שלהם, אס. השבוע, השניים החליטו כי הם הולכים לאמץ חתול שמצאו ברחוב, הם לקחו אותו לוטרינר והתגלה כי החתול חולה. השניים לא ויתרו עליו עד אשר הבריא. קווין ודניאלה החליטו על השם ואחרי שיש לנו אס הגיע הזמן לקבל את ה-"ווינר" למשפחה.

ביבר תומך

ג'סטין ביבר מצטרף לתמיכה במחאת כהי העור בארצות הברית. ביבר מציין ואומר בפוסט כי לאורך כל הדרך שלו בעולם המוזיקה הוא הושפע ומושפע מהתרבות השחורה שהיא חלק בלתי נפרד ממנו.

© צילום מסך מיוטיוב

בלי פלאשים

אחד מהכוכבים הראשיים של סדרת גיבור העל המצליחה, "הפלאש", הארטלי סוייר (המגלם את ראלף) פוטר מהסדרה. הסיבה? ציוצים גזעניים מהעבר שהקופצו מחשבון הטוויטר שלו השבוע. לאחר המקרה, סוייר מחק את הטוויטר והתנצל על דבריו, אך מפיקי הסדרה החליטו לפטר אותו מהקאסט. גם גרנט גוסטין (הפלאש עצמו), הגיב לדברים וכתב: "אני אגיד שהייתי בהלם, עצוב וכעס כשראיתי את הציוצים".

© מתוך הפלאש

אחים לנצח

השבוע נפגשו דיירי "האח הגדול" וחגגו במפגש מיוחד באירוח בבית של אודליה סויסה בירוחם. סויסה אירגנה ארוחת שף פרטי ופינוקים לכל הדיירים על חשבונה, וכמעט כל כוכבי העונה נכחו (וביניהם: תקוה, ירדן, אדם וליאור).

© אור גפן, יחסי ציבור

קורונה TV

ב-HOT החליטו להפוך את הקורונה ללימונדה ויצרו בפרויקט של סדרת סרטים קצרצרים בנושא תחת השם "במרחק מאה מטר". השבוע התקיימה ההשקה החגיגית (תחת הנהלים) אליה הגיעו יוצרי הסרטים וכוכביהם וביניהם: שלום מיכאלשווילי, תקוה גדעון (שעברה תאונה קלה מיד אחרי ההשקה), מאור זגורי, חן אמסלם, אורנה בנאי ועוד.

© רפי דלויה

גאווה אופנתית

אמנם מצעד הגאווה בוטל גם הוא בעקבות הקורונה, אך מפורסמי הביצה לא ויתרו על ציון חודש הגאווה והבעת תמיכה בקהילה. אתמול הגיעו אורי פפר, אנחל בונני, טום אביב, מרינה מקסימיליאן, אנה ארונוב, דנה פרידר ודנה זרמון לצילומי קולקציית הגאווה שהוציאה חברת adidas בשם "Love Unites".

© אלירן אביטל

הוא משלנו!

כבר מספר שבועות שהעונה השלישית של הסדרה הישראלית "פאודה" מככבת בראש רשימת הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס בעולם הערבי ובהודו. בעקבות ההצלחה העולמית המסחררת של הסדרה, אחד מהכוכבים הבולטים של העונה - עידן עמדי, קיבל הודעה מערוץ הטלוויזיה הכורדית "rudaw tv" אשר רוצים לעשות כתבה בכיכבו בפרק זמן של כחצי שעה, כאמן ושחקן ישראלי בעל שורשים מהעדה הכורדית. עמדי נענה בחיוב להצעה ונשאל בראיון המרגש (שישודר באיראן, עיראק, טורקיה, סוריה, ארה"ב, אירופה וכורדיסטאן) על קריירת המוזיקה, המשחק ושורשיו המשפחתיים. שאפו!

© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
תגובות