הישרדות: פרוגה עצבנית ומורידה מעצורים. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: פרוגה עצבנית ומורידה מעצורים

כולם עיצבנו את פרוגה - גם הפרומו, גם חבורת השייח' וגם אלה. רוב מתמודדי הישרדות עלו לפרוגה על העצבים והיא מחליטה לא לשתוק יותר. טור עצבני במיוחד

הפרומואים הבטיחו לנו פרק סוער, הכותרות זעקו "מה אמר בני?". ואני שואלת - מה אמר בני? לא, באמת? מה הוא אמר? שלדעתו אלינה וליטל לא ייהו חברות מחוץ לאי? וואו, איזו אמירה קשה. האמירה הזאת באמת הייתה "נוראית: שהיו צריכים לקחת את כל הטסטות והבעות הפנים שהיו בפרק ואפילו לא היו קשורות לאמירה של בני ולהכניס אותן לפרומו. לא הבנתי, למה לייצר דרמה וריב מכלום? וזה לא שלא היו לכם חומרים לעבוד איתם (ומיד נדבר עליהם).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בני נזהר מאוד בלשונו, הוא ניסה לא להעליב ולא לפגוע. אבל מי שכן בחרו להעלב ולקחת את זה למקום גזעני היו שלושת המוסקטרים - אסי, ישראל וליטל וכמובן לא נשכח את ד'ארטניאן, אה סליחה, את אלינה. בני יכול להגיד שאלינה וליטל לא יהיו חברות לדעתו אחרי המשחק, הגיוני. דבר כזה באמת יכול לקרות, וגם יכול להיות שלא. אבל הוא לרגע לא אמר שזה בגלל שאלינה "לבנה" וליטל מזרחית. ואתם יודעים מה אומרים? חמור ראשון קופץ בראש. הפרומו הבטיח לנו הרים, גבעות ודרמות. אבל בסולם הדרמה האמירה של בני הייתה ברמה שתיים, מתוך 10. לעומת זאת היו כמה רגעים מאוד מעצבנים בפרק של אתמול.

© מתוך הישרדות, רשת 13

נתחיל מעידו. האמת, לבי יוצא אליו. הוא היה בעמדת כח ופתאום הוא בשבט זר, לבד ובעמדת נחיתות, אחרי מועצת שבט סוערת במיוחד בה הוא היה בטוח שליטל תודח, אך לבסוף סמיון נשלח לבקתה. ואין יותר מבאס מזה, ואין יותר מבאס מליפול בפח לשקרים ואסטרטגיות במשחק, אבל להשתמש במושג "סינדרום האישה המוכה" ועוד בשיחה עם אלינה, שהנושא רגיש אצלה - זה לא סבבה בכלל.

ואתם יודעים מה עוד לא סבבה? ישראל. אני באמת לא יכולה יותר לראות את פנים שלו על המסך. ישראל, (ואני לוקחת פה סיכון, אני יודעת), הוא אחד מהמתמודדים הכי מבאסים, חוצפנים ותככנים שנתקלתי בהם לאורך כל העונות ואני עדינה בתיאור שלי. אי אפשר לצעוק ברחבי האי ולהשפיל אנשים בטענה שזו האמת שלך, אי אפשר. כי לא משנה מה האמת שלך, דרך ארץ קדמה לתורה. ואתה לא יכול לכעוס על מתמודד שהפיל משימה, כל השאר כן יכולים לכעוס, אתה ספציפית - לא. כי עשית בדיוק אותו הדבר. אז אולי אתה ניצלת בנס כי נאוה בוקר הייתה לצידך, אבל שלא תטעה - היית על המוקד בדיוק כמו סמיון. ומה שהיה הכי גרוע זה המשפט שהוא אמר לדוד אחרי שנחשפו תוצאות הדירוג החברתי, ישראל אמר שסמרטוט יום אחד על הרצפה, ויום אחד על השיש.

© מתוך הישרדות, רשת 13

באיזו חוצפה ישראל אומר לאדם בן 70 שיכול להיות לא אבא שלו, אלא סבא שלו, שהוא סמרטוט? איפה הכבוד, איפה דרך הארץ, איפה הספורטיביות? הישרדות זה משחק אסטרטגי, ברור שאנשים עוברים בריתות, ברור שאנשים עוברים שבטים - גם אתה עשית את זה ישראל! גם אתה נטשת את ניקול וליטל להתמודד לבד על מקומן בשבט קפרה בעוד אתה רצת לזרועותיו של אסי לעבר השקיעה. איך אתה מעז לקרוא לבן אדם סמרטוט?? רק על זה אני מקווה שתודח, רק על זה אני מקווה שלא יזמנו אותך לאודישנים או לקמפיינים, כי אתה לא מודל לחיקוי ואין לך מקום בעולם הבידור והתרבות פה בארץ, בכלל לא. אתה מודל לאיך לא מתנהגים. אני מקווה שצפית אתמול בפרק והתביישת בעצמך, כי אני התביישתי בך.

מי שעוד מעצבנת אותי היא אלה. אלה מרוכזת בעצמה יותר מדי, אז נכון השם שלך אלה, אבל את בסך הכל בת אדם כמו ולם, את לא מעל אף אחד. זה שאת יפה ודוגמנית - כל הכבוד לך, זה לא נותן לך לגיטימציה להתנהגות ילדותית ומטופשת. עוד מתמודדת שאני כבר לא יכולה לשמוע זאת אלה, וחבל לי שהיא נכנסה עם חברי קפרה לברית, כי לגמרי עדיף להישאר עם רגב מאשר אלה הקלילה, זריזה וגמישה. אלה מדברת שטויות, והמון, ולא רק זה, היא תמיד נצמדת לגבר החתיך בשבט, שיציל אותה, יגן עליה וישמור אליה. אני לא אוהבת את הגישה הזאת, אני לא אוהבת כל הילדותיות והשחיות שיוצאת ממנה.

© מתוך הישרדות, רשת 13

אבל, היו גם רגעים טובים בפרק של אתמול וזאת הודות לירדן ג'רבי. כמה חיכיתי למישהו חכם שיבין את המשחק, למישהו שמנהיג את חבריו לשבט בצורה נעימה, טובה, מנומסת. ירדן ג'רבי היא המועמדת שלי לניצחון והכי מגיע לה כי עד כה היא בין היחידים שלא ניבלו את פה, לא צעקו או רמסו אף אחד. תלמדו ילדים - לו האלימים לא יזכו בסופו של דבר, אלו שמדברים בכבוד לאחרים, גם אם הם לא מסכימים עם דעתם - אלו האנשים הטובים. אותם צריך להעריץ. 

נ.ב: אילנה, את מביכה עם הבריתות האלה שאת כורתת עם כל אחד שמגיע לבקתה, די נשמה. תלמדי לשחק את המשחק כבר. איף.

 נ.ב 2: אלינה, הבנו שאת אוהבת את ליטל, לא צריך גם להסתכל עליה במבטים חושניים ונשיכות שפתיים. זה נראה הכי מזוייף.

תגובות