הישרדות: ליטל שוב ניצלה מהדחה. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: ליטל שוב ניצלה מהדחה

אין ספק, ליטל היא לגמרי שורדת אמתית. לא משנה באיזה שבט היא, השם שלה תמיד עולה לפני כל מועצת שבט והיא מסומנת להדחה כמעט מהפרק הראשון, אבל בסוף היא תמיד מצליחה להינצל. יהיה מעניין לראות אותה באיחוד, ללא עידו, האם היא תירגע או שתמשיך בדרכיה? פרוגה מסכמת פרק הדחה ומתכוננת לאיחוד

הנה, עברה עוד מועצת שבט וליטל שוב איתנו, האישה הזאת פשוט ממשיכה לשרוד את כל ההדחות כנגד כל הסיכויים. עכשיו, אני חייבת שתסבירו לי משהו כי או שאני לא הבנתי נכון את הפרק או שהורידו קטעים בעריכה (וזה מוזר כי דווקא העונה הזאת נמרחת כמו מסטיק אז למה להם להוריד חומרים?) - אם כולם היו בטוחים שלעידו יש פסלון, ואם שני השבטים בטוחים במאת האחוזים שאלה נאמנה כרגע לשבט קפרה ואם אסי בעצמו, בכבודו ובשייח'ותו החליט ששמים שני קולות לליטל, איך התהפכו היוצרות וקוז'י נשלח הביתה? איך?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© מתוך הישרדות, רשת 13

יש כאן חור בעלילה, וזה מבאס. ויותר מכל אני לא מבינה מדוע אלה, שהתכוונה לשמור אמונים לבית, לשבט אנטינג אנטינג, החליטה לעשות שחור לרגב ולזרוק לו רמזים, שעכשיו היא נאמנה לירדן ולעידן? ואם כבר הזכרנו את אלה - גברת איילון אמרה במועצת השבט שהיא מרגישה שכל היום הזה סובב סביבה וסביב ההחלטה שלה. הבחורה בטוחה שהיא חיה בסרט הוליוודי ושהיא המרכז של היקום. זה פשוט מדהים כמה היא לא מחוברת למציאות וזה מוציא אותי מדעתי. אלה משחקת ברגשות של אנשים, מזגזגת או לא מזגזגת בין שבטים, עושה עיניים לכל גבר חזק וחתיך על האי כדי שיגן עליה. מתוקה, פה זו לא אגדה של דיסני ואת לגמרי לא נסיכה. תפסקי לחשוב שהכל סובב סביבך רק כי את יפה או רק כי את דוגמנית בין לאומית. פשוט די. 

אתם יודעים מה מצחיק? שמברית של ארבע חסונים, חזקים ואסטרטגיים, חביב וג'רבי נשארו עם בני ודוד. שבט אנטינג אנטינג בראשותו של אסי הצליחו "להוריד" את סמיון ואת קוז'י אחד אחרי השני, למרות ששניהם מתמודדים חזקים ביותר. יהיה מעניין מאוד לראות מה יקרה באיחוד וכמה זמן ליטל תצליח לשרוד כשלא יהיו שני שבטים מפוצלים. רואים שאסי רוצה שהיא תלך ואולי הוא יוביל מהלך. מצד שני, עידו לא נמצא ליד ליטל יותר, אז אולי סוף סוך היא תירגע, תתחיל לנשום ולתת פיטי במשימות כמו שראינו בפרק הקודם. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

נ.ב - ישראל חייב להפסיק עם המבטים ההזויים שלו, זה נראה כאילו עוד רגע העינייים שלו יוצאות מהחורים כמו בובת גומי שלוחצים לה על הבטן והכל יוצא החוצה. 

תגובות