רכילות בקטנה: המהלך המפתיע של כוכב "רייברדיל". צילום: באדיבות Netflix

רכילות בקטנה: המהלך המפתיע של כוכב "רייברדיל"

השבוע ב"רכילות בקטנה": כוכב הרשת מתאשפז, ד"וח הקורונה של הסלבס בישראל, הדרמה של בן וטיי וגם: ביונסה קוטפת פרס

אם הייתם עסוקים בעוד גל סיום של שנת הלימודים (הפעם לכולם) ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טיול אופנתי

ב"אמריקן איגל" החליטו להוציא כמה מכוכבי הרשת המובילים לטיול אופנתי בארץ. לסיור האופנתי הם גייסו את מיכל מצוב, שקד דויד ובן הזוג ואת הרווק הטרי - שון בלו. יחד הם פתחו את הקיץ כמו שצריך ואף הוכיחו שלא צריך לטוס לחו"ל בשביל להינות. התמונות המלאות יופיעו בקרוב בקטלוג מיוחד של המותג עם המלצות לטיולים בישראל.

© צלם: זיו ליטני

דו"ח הקורונה

הקורונה הכתה גם בסלבס, והשבוע יותר מתמיד. אז קבלו סיכום זריז.
חבורת הבידוד: איתי לוי, דנה פרידר, עדן בן זקן, עדן חסון, עדן פינס, גפן ברקאי, עומר אדם, אלין כהן ואמה מירי כהן, אברי גלעד וטלי מץ, ליאור סושרד, לירן דנינו, בן זיני (שייאלץ לעבור בדיקה בקרוב), שי מיקה, ליאור רז, ציפי שביט ונוספים (כל אלו נמצאו עד כה שליליים לנגיף). מי חולה קורונה? טיטי איינאו, נטע צ'רנר (2025), ליהיא טולדנו, נינט טייב, שקד קוממי, ג'וזי, מלכת היופי בדימוס קארין עלייה והמצטרפים הטריים: סקאזי, אירה דולפין, נועם פרוסט, טיילור מלכוב ואלה איילון.

© צילום מאינסטגרם

לא מוותרים על פרסים

טקס פרסי ה-BET המפורסם, נערך השבוע לראשונה במתכונת וירטואלית, זאת לאחר ההחמרה בהתפשטות נגיף הקורונה וההגבלות שחלות ברחבי העולם. למרות המצב, הטקס לא איבד מקסמו והיה נוצץ במיוחד והעניק שלל זכיות לאומנים האהובים. בין המשתתפים בטקס, היה דרייק אשר נכנס ראשון עם לא פחות מ-6 מועמדויות וביניהן אומן ההיפ הופ הטוב ביותר לשנת 2020. אל דרייק מצטרפת המלכה הבלתי מעורערת ביונסה, שהועמדה ב-5 קטגוריות ואף זכתה באחת מהן, לפני שהטקס בכלל התחיל! בין הזכיות של הזמרת הוענק לה גם הפרס ההומניטרי של השנה - מדובר בכבוד ובגאווה רבים אשר בעבר הוענקו לשמות גדולים בתעשייה כמו ניפסי הול.

 

סוף עונה

רק לפני כחודשיים נחתם דקל וקנין בחברה של אייל גולן, "ליאם הפקות", וכבר השניים החליטו להפריד כוחות. מ"ליאם הפקות" נמסר כי: "חברת ליאם הפקות ליוותה את דקל וקנין בפרוייקטים גדולים ומשמעותיים בתחילת דרכו ומאחלת לו המון הצלחה בהמשך". היכן וקנין יוחתם עכשיו? מחכים ומצפים לגלות!

© אינסטגרם @dekel_vaknin_

זה לא הסוף?

בראיון חדש למגזין "Variety", חשף כוכב הסדרה "13 סיבות", דילן מינט, כי יש לו רעיון לעונה חמישית. "קלי יסתגר במדינה ירוקה ומרוחקת עם הוריו ועם גרסאות של דמויות שנפטרו במהלך הסדרה כמו ג'סטין, ברייס, מונטגומרי והאנה", אמר מינט. "זה כל הסט בחלק אחד" המשיך, "אנחנו באמת צריכים לעשות משהו כזה". הרעיון ממשיך בכך שקליי יראה את חברי כיתתו הותיקים כמו בעונה הרביעית. בנוסף, מותו של ג'סטין באמת השפיע עליו לאחר סיום הלימודים והרעיון מתקשר גם לתקופה הנוכחית עם נגיף הקורונה והמשפחות הנמצאות בהסגרים.

© DAVID MOIR/NETFLIX

רק בריאות

פרוגה עצובה! כוכב הרשת, נבו עמרני, אושפז בתחילת השבוע ובעקבות סיבוך בטיפול נאלץ לעבור גם ניתוח קל. ביום שני הוא הובהל למיון, את הניתוח עשה ביום שלישי, וברביעי בבוקר כבר יצא מטיפול נמרץ. כעת עמרני עדיין באשפוז תחת השגחת בית החולים. פרוגה מאחלת לך בריאות איתנה ושהיא דואגת לך מאוד!

© צילום מאינסטגרם

מציג לוק חדש

אתם זוכרים את קיי ג'יי אפא כתלמיד תיכון בריברדייל עם מראה מגולח? אז לא עוד! קיי ג'יי החליט להשתשע קצת בבידוד ולהציג לנו לוק חדש ושונה לגמרי מהקודם. הוא שיתף השבוע סלפי שלו בו חשף את הזקן החדש שגידל על פניו. כמובן, שגם תגובות המעריצים לא איחרו לבוא, אך הן היו חלוקות. חלקן אהבו את המראה החדש ואמרו ש"קיג׳יי נראה טוב עם או בלי זקן", ומנגד, היו כאלה שלגמרי העדיפו את הלוק הקודם, כמו שנכתב באחת התגובות: "יקירי, אני אוהבת אותך יותר בלי הזקן!". אז מה אתם אומרים - שיאמץ?

© צילום מאינסטגרם

ישר ל"ארץ נהדרת"

אוראל צברי לא זונח את החיקויים גם בתקופה עמוסת פרויקטים בחייו. השחקן וכוכב הרשת השתתף השבוע במערכון של השחקנית והקומיקאית, פרלה דנוך ונכנס לנעליו של סמיון גרפמן ב"הישרדות VIP". שמישהו כבר ילהק אותו ל"ארץ נהדרת"!

כבר לא לתמיד

נראה כי הדרמה בין זוג האקסים, טיילור מלכוב ובן זיני, רחוקה מלהסתיים וקאמבק לא נראה באופק. לאחר שהראשונה הגישה מכתב התראה לפני תביעה על סך 200 אלף ש"ח, נפגשו השניים על סט צילומי ההשלמות של תכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP" (רגע לפני שמלכוב גילתה על כך שהיא חולת קורונה) בה לקחו חלק עוד לפני שנפרדו. כזכור, צילומי התוכנית בברזיל הופסקו בשל התפתחות נגיף הקורונה. גורמים שנכחו במקום טענו כי בין השניים שררה אווירה כועסת ומתוחה שהובילה לויכוח סוער, דווח כי בשלב מסויים במסדרונות ההפקה זיני בצורה לא מכובדת ונעימה כלפי מלכוב אשר עזבה את המקום בסיומו. מקורבים לטיילור טוענים כח זו לא הפעם הראשונה ויתכן כי זו אחת מהסיבות לפירוק החבילה. זמן מה לאחר שסיימו את הצילומים ושבו איש איש לעיסוקו פרסם בן זיני סטורי עם התייחסות עקיפה למקרים האחרונים ובו כתב: "אנשים עלולים לירוק עליך יש מצב שהם יתבעו" (השגיאה במקור ומכוונת לתביעה). רמיזה לאקסית? תחליטו אתם. בכל מקרה - הסטורי הוסר דקות לאחר מכן.

© צילום: יונתן סיקלאי

שינוי סופי

אחרי פירוק חבורת "בלאגן", רז ספני הציג השבוע את המהפך של ערוץ היוטיוב שלו. כעת שם הערוץ ייקרא "רז ספני - בלאגן TV" והערוץ יכיל בו פורמטים מקוריים של ספני החל מסדרות, תוכניות, מוזיקה ותוכן מקורי נוסף תוך כדי שיתן במה ותמיכה ליוצרים צעירים בהם יאמין. "אחרי ארבע שנים של וולוגים אני מרגיש שמגיע לכם יותר", כתב ספני באינסטגרם והוסיף: "מגיע לי יותר! מגיע לכם מקום שכל פעם מתחדש, מתעדכן, מרענן, מלא ביוצרים מדהימים. מקום שהוא בית חם לתוכן צעיר ואיכותי. אז קודם כל תסירו דאגה מעל ליבכם - אני בחיים לא אפסיק לעשות וולוגים ומה שהתחלתי איתו, כי זה אני ומשם הגעתי וגם את זה תראו לפעמים בערוץ, אבל בנוסף - הערוץ נפתח עבור פורמטים שונים וסדרות שונות שאנחנו עובדים עליהם קשה בימים אלו ובקרוב יעלו לאוויר. הכי חשוב הוא שנפתח בפניכם, יוצרים חדשים ואנשים מוכשרים שמחפשים את הבמה הזאת, כי לפני הכל הערוץ הזה הוא שלכם ובשבילכם. אם אתם חושבים שזה חלום, חכו לחלומות האמיתיים".

הוליווד בצבע אחר

בשבוע האחרון לקחה זנדיאה חלק בפאנל של ה-"Hollywood reporter", שם נפתחה וסיפרה על הקריירה שלה ועל הלחץ שהיא חשה בהוליווד. זנדיאה (23) הייתה השחקנית הצעירה ביותר בפאנל וחשפה שהיא נלחצת לפעמים מהיותה צעירה "שחורה" בהוליווד. "זה מין דבר קבוע להיות שחקנית דיסני צעירה זה שלב אחד, להיות אישה שחורה צעירה זה שלב נוסף ואז גם להיות קשה עם עצמך זה שלב אחר", חשפה זנדיאה והוסיפה כי: "זה גם פחד אישי ולפעמים זה יכול לגרום לך לחשוש מדברים". בין דבריה דיברה גם על המעריצים שלה כלפיהם היא חשה אחריות והזהירה אותם כי תפקידה החדש ב"אופוריה" הוא שונה מאוד ממה שהכירו עד עכשיו ועוסקת בנושאים בוגרים יותר. "יש לי אחריות גדולה על כתפיי, חיי השחורים חשובים, אני יכולה לעשות ולפעול, ואני יודעת גם מי הקהל שלי. עכשיו יותר מתמיד אני מרגישה חובה לוודא שאני מודעת ומוצאת את הדברים הנכונים לומר ולעשות באופן הנכון ביותר".

המשימה הושלמה

צמד היוצרים והמוזיקאים, דולי ופן, איתגרו את קווין רובין לגרום לעמוד האינסטגרם שלהם להגיע ל-25 אלף עוקבים ואם יצליח במשימה יפיקו לו שיר מפתיע שיכלול גם קליפ מושקע במיוחד. כעת, המטרה סוף סוף הושגה והשניים הבטיחו כי נראה את התוצאות ממש בקרוב.
© מתוך אינסטגרם @kevinrubin120
תגובות