חדשות הקולנוע: התפקיד המפתיע של מרגו רובי. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: התפקיד המפתיע של מרגו רובי

התפקיד החדש והמפתיע של מרגו רובי, אמה רוברטס בהריון ראשון, וכריס המסוורת' מפחד שיקחו לו את "ת'ור" - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'וני דפ בעוד תפקיד משוגע

עם כל התוכניות הגדולות שיש לאולפני "די.סי" לעתיד נדמה שאין להם רגע פנוי לנשום ולהירגע, אך עדיין אנחנו ממשיכים לקבל פרטים על סרטים שנמצאים בתכנונים אי שם באולפנים. הידיעה האחרונה שהגיעה היא השמועה (כרגע רק בגדר שמועה) שג'וני דפ האחד והיחיד מועמד לתפקיד הג'וקר בסרט חדש של באטמן, המבוסס על סדרת האנימציה, שבו כנראה יחזור לשחק גם מייקל קיטון (שבעבר כבר לבש את החליפה של באטמן) ויחזור לביים אותו טים ברטון, אשר ביים בעבר כבר את סרטי איש העטלף. לא מדובר בתחליף לסרט "ג'וקר" זוכה הפרסים עם חואקין פיניקס, אלא בגרסה נוספת ביקום מקביל, מה שיאפשר גם לקיטון המבוגר לחזור לדמותו של באטמן. נכון לעכשיו, השמועה אינה אושרה, אך ממקורות שונים נמסר כי אולפני "האחים וורנר" מעוניינים מאוד בדפ לתפקיד וכבר חשבו על הליהוק הזה תקופה ארוכה.

ג'וני דפ ב-"שודדי הקאריביים"
ג'וני דפ ב-"שודדי הקאריביים" © צילום: באדיבות yes

כריס המסוורת' לא רוצה להיפרד

כריס המסוורת' הידוע גם בשמו השני "ת'ור", מתחיל לחשוש מפרידה והוא לא מתבייש להביע את דעתו על הנושא. המסוורת' שהיה ביקום של 'מארוול' כבר מההתחלה ונחשב לאחד הנוקמים החזקים ביותר, הספיק כבר לראות את כל החברים הטובים שלו עוזבים ומשאירים אותו לבד. *אזהרת ספוילר* מותם של איירון מן והאלמנה השחורה, פרישתו של קפטן אמריקה, הוקאיי שיעביר בסדרה שלו את הקשת לקייט בישהופ והאלק שעברו בסרטי יחיד לא היה מוצלח, כנראה כבר לא יחזרו לסרטים משלהם ובכך הם הוחלפו בגיבורים חדשים. כעת המסוורת' יוצא להרפתקה חדשה ב-"ת'ור: אהבה ורעם" ומפחד ששם סיפרו יגיע לסופו ומביע התנגדות. המסוורת' מודה ששני הסרטים הראשונים של ת'ור לא היו "מי יודע מה" אבל מאז שהבמאי טאיקה וואטיטי תפס את כס הבמאי הוא מרגיש הרבה יותר בטוח.

© צילום: באדיבות yes

הנסיכה עם הזקן

צמד החמד ג'ו ג'ונס ואשתו סופי טרנר החליטו לקחת חלק בפרויקט חדש, בו שחקנים מפורסמים מחדשים סרטים ישנים ואייקוניים בביתם ומצלמים את הסרטים לבדם מהטלפונים שלהם. ג'ונס וטרנר החליטו לחדש את הסרט "הנסיכה הקסומה" משנת 1987, אך במקום שסופי תשחק את דמותה של הנסיכה באטרקאפ וג'ו את המאהב שלה, הם יחליפו את התפקידים וג'ו יהפוך לנסיכה מהממת בזמן שסופי תתחבר לגבר הפנימי שלה. כמו כן פרד סאווג', ששיחק את הנכד בסרט המקורי, יחזור לסרט החדש ובפרוייקטים מקבילים נוכל למצוא גם את יו ג'קמן, טיפאני האדיש, כריס פיין ועוד. הסרטים הקצרים המחודשים צפויים להיות זמינים לשידור בפלטפורמת "קיובי" ממש בקרוב.

 

השודדת החדשה

השחקנית מרגו רובי לא מפסיקה להעלות לכותרות ולככב בפרוייקטים חדשים, למשל "ציפורי הטרף" ו-"היו זמנים בהוליווד" שרצו על המסך הגדול לאחרונה (לפני משבר הקורונה כמובן) להרבה זמן וזכו להצלחה מסחררת. עכשיו, רובי לוהקה לפרויקט חדש ומגניב לא פחות, השחקנית עתידה להיות לא אחרת מהדמות הראשית בסרט חדש של "שודדי הקאריביים" שייכתב בידי כריסטינה הדסון (שכתבה גם את "ציפורי הטרף"). לפי הדיווחים, הסרט צפוי להיות סיפור מקורי עם דמויות חדשות, וכרגע ככל הנראה לא יחזיר את ג'וני דפ (ג'ק ספארו) לפריים. 

© צילום מסך מטריילר

מעריצים זועמים

בהמשך להכרזה על ליהוקה של מרגו רובי לפקיד ראשי ב-"שודדי הקאריביים" המעריצים לא מקבלים את זה לגמרי ברוח טובה. מעריצים רבים הביעו את רצונם להחזיר את ג'וני דפ בתור קפטן ג'ק ספארו בסרטים, וחלק אפילו טענו שאין להם עניין בסרטי ההמשך ללא ג'וני דפ. כרגע אין אישור או הכחשה להאם הכוכב כן יחזור לסרטים, אז נצטרך רק לחכות ולראות. הנה כמה מהציוצים שהיו למעריצים בנושא:

אמה רוברטס בהריון ראשון

השחקנית בת ה-29, אמה רוברטס מצפה לילד ראשון עם בן זוגה גארט הדלונד. השחקנית מוכרת לנו בעיקר מהפרוייקטים "משחקי חובה", הסדרה "מלכות הצעקה", "אימה אמריקאית" ועוד. נאחל המון מזל טוב לזוג המאושר, אין ספק שאנחנו מתרגשים בטירוף!

חוזרים לצילומים

לאחר הפסקה של מספר חודשים רב בעקבות מגיפת הקורונה, הפקת הסרט "שאנג-חאי ואגדת עשר הטבעות" ("Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings"), שהוכרז כחלק מ'שלב 4' של 'מארוול', חוזר להפקה כבר בסוף החודש. אולפני 'מארוול'  כרגע מתכוננים לחזרה לצילומים והם יפעלו ב"צעדים זהירים". תאריך מדוייק להתחלת הצילומים טרם נקבע, וכל השחקנים שצריכים לחזור לאוסטרליה יפעלו בהתאם לדרישות ההסגר של המדינה.

© צילום מסך מיוטיוב  

מרגו רובי

הכוכבת ההוליוודית המפורסמת שרק צוברת תאוצה מיום ליום, מרגו רובי, חוגגת היום (חמישי) את יום הולדתה ה-30! השחקנית מוכרת לנו בעיקר מהסרטים "אני, טוניה", "ציפורי הטרף", "יחידת המתאבדים" ועוד רבים אחרים. יום הולדת שמח!

 

תגובות