הישרדות: אסי והצגת הבצל לא שכנעו את פרוגה. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: אסי והצגת הבצל לא שכנעו את פרוגה

אסי בוזגלו היה צריך לאכול שני בצלים ואמא מי ישמע כאילו הוא טיפס על האוורסט - חזר מהבקתה כמו גיבור שחוזר ממלחמה וכל זה למען בני, טוב לא באמת - כל ההצגה הייתה למען חגית, אשתו ברוכים, כדי שזאת תגייס את בעלה לברית השייח'

לא ברור מה הייתה מטרת הפרק אתמול - קצת בני ברוכים, קצת בצל, עוד פעם "אילנה אביקתל", והמון בכי וריגושים מהמתנות שנשלחו לשורדים מהבית. אם להיות כנה - אני לא אוהבת פרקים כאלו - באף תכנית ריאליטי. אני תמיד מעבירה את הרגעים האלו, ששהמתמודדים בוכים מגעגוע הביתה. זה לא מעניין אותי, באתי בשביל המשימות, האקשן, התככים והמזימות. לא באתי בשביל בכי ונזלת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אז, ברשותכם אתעלם מכל המתנות החביבות שקיבלו השורדים על האי עם ריח של כביסה (היי, לפחות בני נראה נוצץ), ואתרכז במשהו שיותר העסיק אותי אתמול במהלך הצפייה בפרק - אסי ושקר הבצל הגדול. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

השייח הגדול ביקש ללכת לבקתה, להתחרות מול אילנה ולהביא למישהו מהשבט מסר מהבית. ביקש - וקיבל. בבקתה הוא היה צריך לאכול שני בצלים, חריפים. והוא פשוט לא עמד בזה. הוא נאנק ונחנק, השתעל ונשרף. ואני, כל מה שרציתי לעשות זה לצרוח לו "סתום ת'אף!"  כאילו, לא שמעתם על הטריק הזה של לסתום את האף כשאוכלים משהו מגעיל? כל השרפה באה מהריח. בכל מקרה... אסי לא הצליח לסיים את הבצל אבל אז עלה לו רעיון "מבריק במוח" - הוא חשב שהוא יאכל את הבצל בכח, רק אם חגית תסכים להגיד לבני להיות עם אסי.

שמעו, זה עצבן אותי. אם אתה לא יכול לאכול את הבצל - אל תאכל, בשביל אף אחד. אבל אם אתה כבר אוכל ומביא מסר, תעשה את זה מכל הלב, אל תעשה את זה בשביל להשיג משהו. ואם כבר משהו יוצא לך מזה, אז תהיה חכם - תן לאנשים לראות כמה אתה טוב, נחמד ודואג, אל תגיד שאתה עושה דברים רק כדי לקבל משהו. זה פשוט היה מהלך מלוכלך, אינטרסנטי ואסטרטגי וזה מעיד על ההתנהלות שלו מתחילת המשחק. אני מתחילה להבין למה אלינה הרגישה צורך להתנתק מהם.

© מתוך הישרדות, רשת 13

וגם - למה לפאר כל כך את עצמך, את אכילת הבצל, כאילו מי ישמע מה עשית טיפסת על האוורסט. ועוד מתוך איזה מניע עשית את זה? רק כדי לגייס את הקול של בני אליך. לא הבנתי במה יש להתפאר. זאת לא חברות אמיתית, זו לא ברית אמתית והאמירה של אסי לבני של "אני אקח אותך הכי רחוק שאפשר", היא אמירה כל כך כללית ומטומטמת. מה זה הכי רחוק? אלה, רגב וישראל ילכו הביתה לפני בני? מה זה הכי רחוק שאפשר? איפה המרחק הזה? זאת הבטחה חסרת שחר.

אחזור בקטנה למסרים מהבית - בני קיבל חולצה עם הכיתוב "Dreamer" וזה נתן לו ביטחון והוא החליט לעשות מהלך, אני מקווה בשבילו שהוא עשה את הבחירה הנכונה והוא לא יתחרט אחר כך (אני בכלל עוד מקווה שעד מועצת השבט בני יתאפס על עצמו ויילך עם חבורת הג'רביז)

נ.ב: איזה כיף לראות את ירדן נפתחת ומראה רגשות. כל מה שהבחורה הייתה צריכה זה חיבוק מאמא וחברה בת. 

תגובות