עצוב: בוטלה הגרסה האמריקאית של "החממה" בנטפליקס. רונן אקרמן, באדיבות יחסי ציבור

עצוב: בוטלה הגרסה האמריקאית של "החממה" בנטפליקס

בשורה עצובה למעריצים בארץ ובעולם - הגרסה האמריקאית של "החממה" של גיורא חמיצר בוטלה אחרי ארבע עונות וצילומי שתי העונות האחרונות שהיו אמורים להצטלם בארץ בוטלו • חמיצר, יוצר הסדרה: "זה היה הלם לכולנו"

בשורה עצובה למעריצים בארץ וברחבי העולם: "Greenhouse Academy", הגרסה האמריקאית של "החממה", שמשודרת בנטפליקס בוטלה ולא תמשיך לצילומים נוספים. למרות שבמהלך השנה הנוכחית היו אמורות להצטלם שתי עונות נוספות ואחרונות לסדרת הנוער המצליחה, הבוקר (חמישי) מדווחים כלי התקשורת השונים כי הסדרה תרד מהאוויר כבר עכשיו, אחרי ארבע עונות בלבד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"Greenhouse Academy", המבוססת על הסדרה הישראלית של גיורא חמיצר, שילבה בהפקה שחקנים אמריקאיים לצד שחקנים ישראלים (כמו אריאל מורטמן, מיכאל אלוני ומיייקל לואיס) ואף הסדרה עצמה צולמה כאן בארץ.

קאסט העונות הראשונות
קאסט העונות הראשונות © רונן אקרמן

גיורא חמיצר, התייחס בחשבון האינסטגרם שלו לביטול הסדרה: "למעריצי 'החממה' מכל רחבי העולם - כולנו מקבלים אלפי הודעות ששואלות לגבי העונה החמישית. הלוואי שהיו לי חדשות טובות לספר לכם, אבל אין לי. אני מצטער לבשר שנטפליקס החליטה לבטל את המשך הסדרה שלנו. צוות השחקנים כולו היה מוכן לצלם שתי עונות נוספות כבר בסתיו הקרוב, כך שזה היה הלם לכולנו. אנחנו עדיין לא מבינים למה תוכנית עם עלויות נמוכות ועם כל כך הרבה מעריצים, מתבטלת. ועדיין - אני רוצה להודעות לנטפליקס על שנתנו לנו הזדמנות של פעם בחיים להביא את הסדרה הזאת למיליוני מעריצים מסביב לעולם. בתקווה שיום אחד נוכל למצוא דרך לצלם ולשחרר את שתי העונות האחרונות. מגיע לכולכם לראות איך הסיפור הזה באמת הסתיים. בינתיים - שולחים את אהבתנו לכולכם, לכל מי שהתאהב בסדרה הקטנה שלנו".

© צילום: נועם בן גוריון
ראיון
חמיצר: ישמח להחזיר את "החממה" ולהביא את "האי" לנטפליקס
משה אבוטבול
בראיון לייב מיוחד שקיימנו עם גיורא חמיצר על המצב, חשף בפנינו היוצר האהוב את הסודות שהכי רצינו לדעת - האם 'החממה' צפויה לחזור בגרסה מצולמת? מתוכננת עוד סדרה לנטפליקס? ומה עומד מאחורי הדמויות שהעלים בסדרות?

הסדרה משודרת בנטפליקס מספטמבר 2017 והעונה הרביעית עלתה לאוויר מיד עם פרוץ משבר הקורונה בארץ - במרץ השנה. זו הייתה הסדרה הישראלית הראשונה (והיחידה עד כה לנוער) שנמכרה לעיבוד אמריקאי מחדש ברשת הסטרימינג. כאמור, גם את הגרסה הזאת (כמו את הגרסה בניקלודיאון ל-yes), כתב גיורא חמיצר אלא שצורפה אליו גם הכותבת פאולה יו. כידוע, בגרסה האמריקאית חלוקת העונות הייתה מעט שונה, שתי העונות הראשונות בחו"ל הן למעשה העונה הראשונה בישראל, העונה השלישית והרביעית הן מקבילות לעלילות העונה השנייה בגרסת המקור והעונות בשוטלו, השישית והשביעית, היו אמורות להיות מקבילות לעונה השלישית והאחרונה כאן.

גרסת המקור © באדיבות yes
 
תגובות