הישרדות: החרם הלא מוצדק על אלינה פשוט מרגיז. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: החרם הלא מוצדק על אלינה פשוט מרגיז

כשהולכים לתכנית ריאליטי, לשחק משחק, ובמיוחד להישרדות, צריך להבין שיש בריתות, מהלכים ואפילו בגידות. זאת מהות המשחק ואלו חוקי הפורמט ואין לעשות חרם על אף מתמודד. מה שאסי וסגניו עשו לאלינה זה חרם מכוער ולא מוצדק. פרוגה בטור כועס!

אני לא יודעת ממה אני פחות מופתעת - מזה שבני שכח בקלות יתרה מי דאג לו על האי באמת ובמקום זה מסתובב על האי כמו רוק סטאר, מחלק חתימות על המהלך שהוא עשה, ז'תומרת אסי עשה אבל נתן לבני להרגיש כאילו הוא וחגית שולטים באי או אולי אני צריכה להיות פחות בהלם מזה שישראל ואלה ממשיכים לא לראות אף אחד מלבד את עצמם - ואוי, כמה שזה מרגיז!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נתחיל עם זה שישראל קרא לבני סמרטוט ואלה ירדה וצחקה והתעמרה בבני כל התקופה, מהרגע שהוא נחת באי ועד שהוא עבר לשבט קפרה.

המצב הוא כזה מבחינתם - מי שעושה למען בריתם - קדוש, ומי שעושה אחרת כדי להגן על עצמו - מקולל, מצורע ובייסיקלי האדם הכי נורא עלי אדמות. איפה ההגינות? למה מהלך של אלינה לברית השנייה צריך לגרור תגובות של זעם והשפלה בלתי נגמרת ואילו המהלך של בני גורם לשאר להתחנף בלי הפסקה?

© מתוך הישרדות, רשת 13

אלינה החליטה להיות נאמנה לעצמה. כן, היא אולי הדיחה חברה טובה, אבל היא לא זאת שקבעה שצריך להדיח אותה אלא אילנה אביקתל, סליחה - אביטל. היא כבר לא בבקתה. וכן, אולי זה מהלך שבאמת היה מאוד מפתיע אבל נשמות, בואו ניכנס לפרופורציות ונבין, שוב, שזה רק משחק. לא הגיוני שיום אחרי מועצת השבט אסי וכל סגניו יגידו לאלינה לא לפנות אליהם ושאין בניהם יותר שיח, אבל אלינה עדיין בפה שלהם, בריכולים ובעקיצות "מאחורי הגב". תגידו מתוקים, אתם בני שש??? לא הבנתי! נעשה מהלך, תבלעו את הצפרדע, תגידו תודה שזה לא אתם שם על ספסל המושבעים ותתקדמו!!!

חבורה של מבוגרים יושבת ומלכלכת על מתמודדת אחרת, מציקים לה, צוחקים ומצביעים, הולכים כל אחד בתורו לרדת עליה ולהשפיל אותה. ובאיזה קטע? באיזו רשות? באיזו חוצפה?! וזאת הדוגמא שמוצגת בטלוויזיה, אחר כך מתפלאים למה ילדים סובלים מחרמות קשים בבתי הספר וברשתות החברתיות, כי הטלוויזיה והמפורסמים שלנו, אותם אנחנו מעריצים, נותנים לגיטימציה להתנהגות מזעזעת.

© מתוך הישרדות, רשת 13

אני באמת לא מבינה איך הלב או השכל של בני מסוגלים לחשוב שברית עם חבורת השייח' תקדם אותו במשחק יותר מברית עם חבורת הג'רביז. איך???

אבל, תזכרו ילדים שהגלגל תמיד מסתובב לו, ולמרות כל ההצקות וכל ההשפלות, אלינה נתנה בראש והראתה לכולם מי קופץ מהנדנדה יותר רחוק ואוח איך שמחתי שהיא זכתה, הכי מגיע לה לילה של שקט, רחוק מחבורת "המקובלים" שלמעשה כל כך לא בטוחים בעצמם, אם זאת ההתנהגות שלהם. כי מי שבטוח בעצמו לא צריך להשמיע כמה הוא נהדר, גדול ושולט תוך שהוא מקטין אחרים. אם אסימאולי היה קצת מקשיב לאלינה כשהיא מדברת על פנימיות ונפש הוא היה מבין דבר או שניים מהחיים האלו.

© מתוך הישרדות, רשת 13

נ.ב - בחייאת', מתי נזכה לראות משימות שוות ומעניינות ולא קפיצות לרוחק אה-לה-בגרות בספורט?

נ.ב 2 - איזה מזל שאנשים כמו ירדן ועידן גם לוקחים חלק בתכנית, אחרת לא היינו זוכים לראות איך אנשים בוגרים מפסידים בכבוד ובלי לכלוך. 

תגובות