הישרדות: כל אחד אוכל את הדייסה שהוא בישל. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: כל אחד אוכל את הדייסה שהוא בישל

כמה חיכיתי למשימת המכירה הפומבית! אז אומנם לא היו פסלוני חסינות או צמידי וטו, אבל היה אוכל, והרבה ממנו. רק חבל שהיו שורדים שקיבלו את מנת הקארמה שלהם ולא זכו לפירור, בעוד שורדים אחרים התענגו על כל ביס וביס במנה השווה שלהם

המתמודדים בהישרדות אוהבים לשיר אחד לשני: "איך שגלגל מסתובב לו?" אז עכשיו ואני רוצה לשיר לכם בחזרה (טוב, אני לא אשיר כי אז יישברו פה זכוכיות מרוב זיופים אבל תדמיינו שזה נכתב במנגינה, רצוי כזאת שמתחברת לוייב של טיילור סוויפט) - "קארמה איז אה ביץ'". 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סוף סוף הגיעה משימת המכירה הפומבית ואתמול זכינו לפרק מצחיק, משעשע, בלי עצבים על בגידות ובריתות, בלי עקיצות ובלי ריבים מיותרים. ואוי כמה שאני נהניתי, איכשהו הכוכבים הסתדרו וברית השייח' קיבלה את מה שהיא בישלה - וזה כלום.בעוד שעידן וירדן זכו לאכול בהנאה מנות שוות, אלה, רגב ואסי כיכבו אתמול בפרק ולא מהסיבות הטובות - פשוט לא הלך להם, כל אחד בתורו נפל פעם אחר פעם בפח. 

© מתוך הישרדות, רשת 13
 

רגב זכה בבוטוקס, קיסם וגפרורים במקום ג'חנון (אותו לקח בני), אסי זכה בגפילטע פיש, שאומנם נחשב לאוכל אבל לא נראה לי שהוא הכי קשור לבוזגלוס ולטעם השפחתי שלהם. לאחר מכן, ברגע של "דווקא" הוא החליט לנקום בבני, לנצח אותי במכירה הפומבית ולזכות ב.... מים עם מלח. ואלה? אוי אלה המסכנה הייתה רעבה כל כך ואפילו זה כבר הגיע לשלב שריחמתי עליה. אבל המסכנה זכתה בטיפול יופי שכלל סירוק מוזר ואיפור לא קשור לסיטואציה ואחר כך בצלחת עם הדפס של חומוס. כבר אמרנו את העיניין הזה עם הקארמה נכון? אין אדם שיותר ראוי מאלה הדוגמנית לזכות בטיפול יופי ולא בפיתה עמוסה בחומוס, חציל וירקות. 

ואם כבר הזכרנו את אלה, בתחילת הפרק היא נפתחה לחמש שניות בניסיון להסביר קצת מי היא ומה הרקע שלה, או במילים אחרות - אלה התחילה לעבוד על הקולות שלה לגמר. רק חבל שזה נעשה מאוחר מדי ומעט מדי. אלה קנתה לה שם לא טוב במשחק ואני מקווה שעכשיו אחרי ההתעוררות היא תבין שצריך להתנהג יפה לאנשים כדי שיחבבו אותך - גם על האי וגם בחיים האמיתיים. לעקוץ ולצחוק על חלשים זה לא מגניב אף פעם. 

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגובות