רכילות בקטנה: כוכב "דוכן הנשיקות" שם סוף לשמועות. באדיבות Netflix

רכילות בקטנה: כוכב "דוכן הנשיקות" שם סוף לשמועות

השבוע ב"רכילות בקטנה": לילי ריינהרט על היציאה מהארון, אסי עזר על ההמשך של "להיות איתה", התפקיד החדש של עדי ביטי והלוק של עומר חזן מככב

אם הייתם עסוקים השבוע בלהבין מה קורה עם הטיקטוק בארצות הברית ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חוזרת לבית הספר

היוטיוברית והשחקנית המצליחה, אור יעקב, נבחרה להוביל את קטגוריית חזרה לבית ספר ב- CvoerMe השייך לנטלי דדון. בקטגוריה מגוון מוצרים החל מתיקים, מוצרי כתיבה, אקססוריז, מדבקות רב-פעמיות "פאצ'ים" ייחודיות בדמותה של אור והמסרים שלה, אותם ניתן לשלב כפריט אופנתי על חולצות, תיקים, קלסרים וכו'. על שיתוף הפעולה אמרה נטלי דדון: "פגשתי את אור לפני כשנה והתרשמתי ממנה ומהעשייה המקצועית שלה. לכל אורך התקופה היינו בקשר והיה ברור שדרכינו יצטלבו. אור הציבה סטנדרטים של מקצועיות וסימון יעדים לצד ערכים עליהם היא לא מתפרשת, כשהיא מבינה מי קהל היעד שלה". גם יעקב מסרה בתגובה: "אני שמחה להצטרף לבית של Coverme ולהוביל קטגוריה ששייכת באופן מדייק לעולם שלי. החיבור שלי לאישה חזקה ומובילה דרך כמו נטלי מרגש אותי ואני מלאת ציפייה לעבודה משותפת בינינו".

© גילי אלגבי

עדכון מבאס

שמועות רבות צצות לגבי המשכה של "להיות איתה" על המסך, אך השבוע, יוצר הסדרה, אסי עזר, החליט לשים קץ לשמועות בחשבון האינסטגרם שלו. עזר העלה השבוע סטורי ובו כתב: "כשיהיה מה להגיד על 'להיות איתה 3', אם יהיה, אפרסם. כרגע אין". 

© צילום: שוקה כהן, באדיבות יחצ קסטרו

מה ג'רבי אומרת?

הרשת התפעלה השבוע מפרסומים שונים בתקשורת על כך שהשורד הכי כובש ב"הישרדות VIP", הזמר והיוצר עידן חביב, מנהל מערכת יחסים עם הדוגמנית עומר ברבי. אם השם נשמע לכם מוכר זה מכיוון שבעבר עומר ניהלה מערכת יחסים עם און רפאלי. אז האם מדובר בזוג חדש?

שמים את הדרמה מאחור

למרות הדרמה הגדולה שלא מפסיקות להשתולל, צילומי פפראצי חדשים ודיווחים של מקורבים מגלים שהזוג הנשוי המדובר ביותר בתקופה האחרונה - קים קרדשיאן וקניה ווסט, טרם החליטו לפרק את החבילה ונסעו בימים האחרונים עם ארבעת ילדיהם לחופשה של הרגע האחרון ביעד לא ידוע. האם הדרמה מאחורינו ונזכה לתמונות פוטוגניות חדשות של הזוג הנוצץ? ימים יגידו.

© צילום: GettyImages

זוג חדש בביצה?

את זה לא ראינו מתקרב! אחרי שעוד לא הספקנו להתאושש מהפרידה המפתיעה של פרנצ'סקה והארי מ"חם, רותח, לוהט!", נראה כי השניים שמו את העבר מאחוריהם והם לגמרי פנויים להצעות. בימים האחרונות מתחילות להסתובב יותר ויותר שמועות על קשר זוגי המתחיל להירקם בין הארי לבין הבסטי של קיילי ג'נר - סטייסי קרניקולאו לאחר שפרסם בחשבון האינסטגרם והטיקטוק שלו מספר פוסטים משותפים שהלהיטו את הרשת והציפו אותה בהשערות ושמועות. לא יודעים מה איתכם, אותנו מעניין מה יש לפרנצ'סקה לומר בנידון...

אופס!

רגע אחרי שהודיעו לכולנו על אירוסיהם הטריים, דמי לובאטו הדליפה בטעות את כתובת האימייל של מקס. בתגובה לפאדיחה, צייץ הארוס הטרי: "כשארוסתך בטעות מדליפה את המייל שלך" והוסיף: "אבל תודה על כל המיילים האדיבים. המון אהבה", בתגובה השיבה לובאטו: "אלוהים אדירים, אני כל כך מצטערת".

חיי ההייפ האוס

לאחר שדיווחנו בשבוע שעבר על מגעים לתכנית ריאליטי שתעקוב אחרי חייהם של חברי חברי בית ה"הייפ האוס" מהטיקטוק, היום אפשר לספר לכם כי נחתם חוזה בין החבורה ל'ווילהאוס בידור' לתכנית ריאליטי בשם "The Hype Life". בין משתתפי התכנית: מקימי ה'הייפ האוס', תומאס פטרו וצ׳ייס האדסון (ליל האדי) ובנוסף, ניקיטה דרגון, אבני גרג ועוד. התכנית היא רק חלק קטן משיתוף פעולה ענק של בית היוצרים לחברת הבידור המדוברת.

© אינסטגרם

אין עשן בלי אש

האווירה הרעה בין האקסים, בן וטיי, ממשיכה להתקיים. השבוע התפרסמה תמונת פפארצי של טיילור ובן הזוג החדש, לירן דנינו יוצאים מחנות למוצרי עישון, זיני מצידו לא נשאר אדיש, באותו היום פרסם תמונת חגיגית על הישגי הלהיט החדש שלו, אך כתב בה: "כל אחד והעשן שהוא מייצר". כעקיצה לאותה תמונת פפארצי זוגית מהחנות.

© מתוך "מחשב מסלול מחדש"

אמאל'ה!

ג'ונתן צ'באן, הידוע לכולנו בתור הבסטי של קים קרדשיאן, נשדד על פי דיווחים מעבר לים באיומי אקדח בנוי ג'רזי בסוף השבוע האחרון. צ'אבן שעצר ליד בית חברו יחד עם אמו שוחח עם אנשיו בחניה כשלפתע אדם זר ניגש אליהם. צ'אבן אשר הרגיש שמשהו לא כשורה ביקש מכולם להיכנס פנימה, אך האדם הזר שלף לכיוונם אקדח וכיוון אותו לראש של אימו. לפי הדיווחים בשלב זה גבר נוסף הגיע אל המקום וג'ונתן שחשש לחיי אימו הציע להם כל מה שרק ירצו בתמורה לשלומם והשודדים לקחו ממנו את שעונו ששוויו כ-250,000 דולר. אנחנו ממליצים לקיים שיחה עם קים שתיתן לו כמה טיפים מרגיעים מניסיונה האישי.

נפרדנו כך

כוכבת הטיקטוק, דיקסי דמילו, פרסמה סרטון יוטיוב בערוץ שלה שהכותרת שלו היא "הדייט האחרון שלי עם גריפין". אם גם אתם שואלים את עצמכם מהי הסיבה לכותרת, דיקסי הודתה שם לראשונה שהיא ובן הזוג נפרדו. היא פתחה את הסרטון בכך שאמרה: "האמת היא שנפרדנו, אבל רציתי בכל מקרה להעלות את הסרטון הזה".

 

בלי עין הרע

הזמרת והשורדת האהובה, עדי ביטי, ממשיכה לתחזק גם את טייטל השחקנית ולפרוגי נודע כי היא תצטרף בתפקיד אורח מיוחד לסדרה הקומית המצליחה "אבא מטפלת" בערוץ טין ניק לצופי Yes ו-Hot (בהפקת יואב גרוס הפקות). בין השחקנים שיקחו חלק בתפקיד אורח השנה: תיקי דיין, ליטל שוורץ, מייקל הרפז סטפן ועוד.

 

לגברים בלבד

השבוע צולם "יום האופנה הישראלי לגברים". במסגרתו, 20 מעצבי אופנת גברים מובילים וותיקים וצעירים מאחדים כוחות במטרה לקדם, להוביל ולתת בימה לקניית אופנה ישראלית 'כחול לבן', בעיצומו של משבר הקורונה שהשפיע על התעשייה המקומית. בין המעצבים היה אפשר למצוא כמה מהשמות הבולטים בתחום האופנה הישראלית: מעוז דהאן, ג'ניפר קים, באמוס סקוור, חן בר כליפה ועוד, וכן את המעצב הצעיר והמבטיח של עולם האופנה - גל אולמן. המעצבים הציגו כל אחד שלושה לוקים שהוצגו על ידי הכוכבים האהובים שהתנדבו למאורע וביניהם: עומר חזן, עוז זהבי, ישראל אוגלבו, שחר סאול, עמית רהב, און רפאלי, טום אביב, רועי סנדלר, עומר דרור, ברק שמיר, סטפן והדוגמן הצעיר - רון לוי, שם חדש בתעשיית הדוגמנים.

רון ועומר
רון ועומר © מור צידון

הסוף לשמועות

השחקן הבינלאומי העולה בן ה-28, טיילור זאקר פרז (מרקו ב"דוכן הנשיקות 2") נהנה בשבועות האחרונים מלתדלק את השמועות על כך שהוא וג'ואי קינג, שותפתו לסרט, מנהלים זוגיות מתחת לרדאר. אלא שכעת, אחרי חופשה יחד עם חברים נוספים ותמונות טיזריות באינסטגרם, הכוכב החליט לשים סוף לשמועות ולענות על כך. אז לצערן, או לשמחתן של המעריצות (או לכאלו שהן במחנה של ג'ייקוב) פרז אמר כי אין שום רומן. "בילינו יחד בסוף השבוע האחרון וכולם התחרפנו מזה. אנחנו לא יוצאים! נהיינו קרובים פשוט סמוך לזמן הצילומים ואפילו התקרבנו יותר לאחר סיום צילומי הסרט. היינו סוג של שותפים אחראיים זה לזה בזמן הסגר. היא יכולה לגרום לי לבכות מצחוק, היא היסטרית, יש לה את הצחוק הכי מצחיק בעולם שגורם לך לצחוק יותר". עם כל המחמאות האלו, קצת מתבקש שהם כן יהיו זוג!

© צילום מאינסטגרם @taylorzakharperez

הדוכן מחכה

לא רק טיילור הפתיע השבוע אלא גם ג'ייקוב אלרודי בעצמו כשהודיע שהוא עדיין לא צפה בסרט ההמשך של הדוכן. בריאיון ל"וויראייטי" אמר: "אני לא יודע אם מותר לי להגיד את זה, אבל עדיין לא צפיתי" ואף טען, יחד עם הכתבת שהסרט השני בהרבה יותר טוב מהראשון. האומנם? אמש צייצה ג'ואי (אל) כי "ג'ייקוב כן צפה בסרט, הוא מסתיר את זה". אז שקר או אמת? בכל אופן, בהמשך הריאיון אלרודי טען כי הוא יותר נהנה לגלם את ה-'באד בוי', כמו שגילם ב"אופוריה" וכשנשאל האם היה מצליח לעשות ב"דוכן" את אחת מסצינות הריקוד אמר: "אפילו לא לרגע ואני אפילו לא חושב שמותר לי. זו הייתה בעיה ביטוחית אם כן כי הייתי מקבל פציעה קשה, אני כל כך גרוע".

© Marcos Cruz/Netflix

מדברת מהלב

לילי ריינהרט הפתיעה בחודש יוני האחרון כשהצהירה על היותה ביסקסואלית ועודדה לצאת למחאת הלהט"בים יחד עם מחאת השחורים. לאחרונה עסקה שוב בהעדפותיה בריאיון שהתקיים עימה. "ידעתי היטב שאני נמשכת לנשים מגיל צעיר", אמרה לילי למגזין, "הרגשתי שמכיוון שהייתי אך ורק במגע יחסי הטרו-נורמטיבי, הסביבה ובמיוחד התקשורת יהיה להם קל להשמיץ אותי ולהאשים אותי בשקר, בטענה שאני רוצה לקבל תשומת לב. זה לא משהו שרציתי להתמודד איתו. אבל לחברים הקרובים שלי ואלו שבחיי, הביסקסואליות שלי לא הייתה שום סוד".

© Gettyimages.il.Frazer Harrison
תגובות