חדשות הקולנוע: התפקיד החדש של ג'ואי קינג. gettyimges.IL\Frazer Harrison

חדשות הקולנוע: התפקיד החדש של ג'ואי קינג

התפקיד החדש של ג'ואי קינג לצד בראד פיט, תמונות חדשות מהלהיט הבא של 'נטפליקס' והאם "וונדר וומן 3" יהיה האחרון? כל מה שקרה השבוע בעולם בקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דוכן הסודות

רק לפני שבועיים עלה ל'נטפליקס', לאחר המתנה ארוכה, הסרט "דוכן הנשיקות 2", וההודעה על הפקת הסרט השלישי לא איחרה להגיע. יוצרי הסרט מספרים כי הסרט השלישי המצופה  ייצא בשנת 2021 וצולם בסמוך לסרט השני. כעת, כשהמעריצים הנרגשים יודעים על כך, כוכב הסרט השני, טיילור זקהר פרז, בחר להגיב לכך וסיפר על הקושי לשמור בסוד את ההודעה על הסרט השלישי בסדרה שעתיד לצאת. לפי דבריו של פרז, החלק הקשה עבורו בשמירת הידיעה בסוד היה בעיקר בקידום הסרט השני, שברגעים אלו נדרש להסתיר מידע זה מהמעריצים עד להודעה הרשמית. פרז מוסיף ומספר כי הוא בן אדם מאוד ישר ואותנטי, אז כשזה מגיע לשקר באופן ישיר, הוא לא ידע כיצד יעשה זאת. השחקנים כידוע נשבעים לשמור על סודיות, לכן כל שידע הוא שנת היציאה של הסרט. 

© צילום: Marcos Cruz/Netflix

מולאן מגיעה למסך הביתי

בחודשים האחרונים עולם הקולנוע ספג פגיעה קשה עקב סגירת האולמות, ההקרנות הביתיות, הקפאת תהליכי ההפקה וכמובן דחיית תאריכי היציאה של עשרות סרטים. אחד הסרטים שנפגעו הכי הרבה היה סרט הלייב אקשן "מולאן" שמבוסס על הקלאסיקה של דיסני ויועד לצאת במרץ האחרון. לאחר חצי שנה של דחיית הסרט, דיסני בחרו לשחרר את הסרט לקהל ולאפשר צפייה ביתית בסרט למנויי "דיסני+" בעלות של 29.99 דולרים (כבערך מאה שקלים) ב-4 בספטמבר הקרוב. למרות החדשות המרגשות, מעריצים רבים טוענים כי ישנו מלכוד של הצופה, מהסיבה  שאותם הדולרים שיידרשו צופי הסרט לשלם יתווסף לתשלום החודשי למנוי 'דיסני+', דבר שיגרור עמו תשלום רב מהרגיל על חוויית הצפייה. באשר למדינות אליהן עדיין לא הגיע שירות הסטרימינג של 'דיסני+', הצפייה ככל הנראה תתאפשר בפלטפורמה שונה. 

© צילום: מתוך הטריילר של "מולאן"

הסרט המוזיקלי החדש של דיסני

מהלייב אקשן של "מולאן", נעבור לעיבוד קולנועי אחר. חודש עבר מאז שהמחזמר "המילטון" זכה לעיבוד בסגנון סרט מוזיקלי. השבוע, הכריזו 'דיסני' שהם מתחילים לעבוד על עיבוד נוסף, והפעם-למחזמר המוזיקלי, "פעם על האי הזה". שעלה לראשונה בשנת 1990 וזכה להצלחה רבה. בדומה לסרט המוזיקלי "המילטון" העיבוד למחזמר "פעם על האי הזה" יעלה גם הוא לשירות הסטרימינג 'דיסני+' ויצטרף אל סרטים נוספים שיעלו בהמשך השנה ולא זכו להגיע לקולנוע.

חוגגים לגלקסיה

הייתם מאמינים שכבר עברו 6 שנים מאז שזכינו לראות לראשונה בבתי הקולנוע את "שומרי הגלאקסיה"? אל תדאגו אתם לא לבד, גם הבמאי ג'יימס גאן פרסם תמונות נוסטלגיות מהסט השבוע במחווה ל-6 השנים בהן הסרט האגדי שינה את היקום הקולנועי של מארוול ונכנס עמוק ללב כולנו. בין התמונות רגעים משמחים עם צוות השחקנים ביניהם כריס פראט וזואי סולדנה בפוזות מצחיקות למצלמה שגורמים לנו לקנא שלא היינו שם איתם.

אין יותר "וונדר וומן"?

פאטי ג'נקינס, הבמאית שהביא אלינו את "וונדר וומן" עם גל גדות לבתי הקולנוע ברחבי העולם בשנת 2017, זכתה להערכה ענקית בקרב מעריצי היקום של "DC" ושאר הצופים. ג'נקינס ללא ספק השאירה חותם על היקום הקולנועי של "DC" וכמו כן על סרטי גיבורי העל בכלל. ג'נקינס שיתפה בראיון השבוע כי ככל הנראה תעזוב את מקומה כבמאית של הגיבורה החזקה ותפרוש משיתוף הפעולה עם אולפני "האחים וורנר" - "הסרט הבא (וונדר וומן 3) כנראה יהיה ה'וונדר וומן' האחרון שלי, אז אצטרך להראות את כל מה שאני מתכננת שם. צריך לחשוב טוב על מה נכניס". לא מדובר בחיכוך בינה לבין האולפנים אלא בהכרה שהיא הצליחה לסיים את הסיפור שבנתה והכינה לחייה של הנסיכה דיאנה בשלושת הסרטים.

© צילום: באדיבות גלובוס מקס

התפקיד החדש של כוכבת "דוכן הנשיקות"

ג'ואי קינג, שידועה לנו בעיק רמתפקידה בסדרת הסרטים "דוכן הנשיקות", מצטרפת לז'אנר האקשן ולשחקן המוערך בראד פיט בסרט "Bullet Train". במאי "הובס ושואו", דיוויד ליץ', יביים את הסרט שמבוסס על רומן יפני. העלילה מתמקדת בחמישה מתנקשים שמוצאים עצמם על רכבת מהירה מאוד שנוסעת מטוקיו למוריאוקה, הם מגלים שהמשימות שלהם קשורות אחת לשנייה. השאלה האמיתית היא - מי ירד מהרכבת בחיים, ומה יחכה להם כשהם יגיעו ליעד? לפי מגזין "Deadline", התפקיד של ג'ואי הוא יחסית קטן, אבל היא עדיין תזכה להיות מתנקשת קשוחה. ליץ' ואולפני "סוני" מתכננים להתחיל את העבודה על הסרט בלוס אנג'לס כבר בסתיו הקרוב.

© צילום: באדיבות Netflix

השטן כל הזמן

הסרט ההולך והמתקרב של 'נטפליקס', "השטן כל הזמן", קרוב מתמיד - ועכשיו רשת הסטרימינג חושפת הצצה ראשונה לתמונות מהסרט. בתמונות המסקרנות אפשר לראות קאסט לא ייאומן של שחקנים, החל מטום הולנד (ספיידרמן), רוברט פטינסון (הבאטמן), לביל סקארגרד (זה) ועד לסבסטיאן סטן (קפטן אמריקה) ועוד רבים אחרים. אין ספק שמדובר בקאסט מהסרטים! אבל בואו תראו בעצמכם:

 ג'ייסון מומואה

כוכב הסרט "אקוומן" חגג השבוע, ב-1 באוגוסט את יום הולדתו ה-41, ואין ספק שהוא לא נראה כך. השחקן מוכר לנו מתפקידו בסרטי "די-סי" כמו "אקוומן" ן-"ליגת הצדק". הוא גם שיחק תפקיד מרכזי בסדרת הלהיט "משחקי הכס" ואנחנו הכי מצפים לראות אותו בעוד פרויקטים. מזל טוב!

ג'ייסון מומואה ב-"אקוומן"
ג'ייסון מומואה ב-"אקוומן" © צילום: יח"צ Tulip entertainment
תגובות