הכי בקצב: הסדרות המוזיקליות שהכי אהבנו. צילומים: שי בן אפרים, באדיבות yes, ניקלודיאון, אסנת רום

הכי בקצב: הסדרות המוזיקליות שהכי אהבנו

מ"השיר שלנו" ועד "GLEE": סדרות מוזיקליות הן תמיד דבר שמרגש אותנו, אבל תמיד יהיו כמה שנאהב יותר • קבלו את הטופ שלנו!

מוזיקה היא חלק נכבד מחייהם של רבים מאיתנו וכך גם צפייה בסדרות טלוויזיה, לכן זה תמיד כיף כששני הדברים הללו משתלבים, ואנו זוכים לצפות בסדרת טלוויזיה שגם משלבת בתוכה שירים ואווירה מוזיקלית. אילו סדרות מוזיקליות הכי אהבנו? קבלו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השיר שלנו

הסדרה הכי ישנה ברשימה שלנו - אך בין הזכורות, האהובות והמוכרות שבהן. "השיר שלנו" הביאה ז'אנר חדש למסך בישראל ושינתה את פני הדרמה היומית עם עולם המוזיקה והקריצה אל עולם הבידור. בעונה הראשונה העלילה עסקה סביב אקדמיה למוזיקה של ירדנה טמיר, אליה הצטרפה נינט לצד כוכבת הנוער האולטימטיבית והביצ'ית - נועה שחר. בהמשך הן מתאהבות בזוהר להט, והעלילה המוזיקלית רק מסתבכת כשהכל עטוף בקאברים ובכמה שירים מקוריים, כך במשך ארבע עונות (כשבשלישית וברביעית מתברר בכלל שעלילות העונות הראשונות הן בעצם סדרה בתוך סדרה). למעשה, "השיר שלנו" קרויה כך משום שבכל עונה יש עניין סביב שיר רומנטי שנכתב במיוחד. בעונה הראשונה היה זה "האור בחיי" שנינט כתבה לזוהר, בעונה השנייה זה "הבלדה שלי עלייך" שאריאל כתב על נינט אך נתן לזוהר ובעונה השלישית היה זה "כשאת איתי" - שרני אביב כתב לשירי ובהמשך תמרה הפכה אותו לגרסה נשית ושרה לרני.

 

GLEE

סדרת נוער מוזיקלית אמריקאית, והיא עוסקת בחבורת בני נוער המשתתפים בלהקת בית הספר. "GLEE" עוקבת אחר חייהם בתיכון מבחינה חברתית ורומנטית וכמעט בכל עונה העלילה הרבה בתחרות הארצית של להקות בתי הספר, בה משתתפים גיבורי הסדרה ומנסים לנצח בה מדי שנה. בסדרה ישנם הרבה קאברים לשירים מוכרים ואפילו כמה שירים מקוריים שעשו לנו את הילדות!

 

OBOY

סדרה מבית היוצר של אורי גרוס. "אובוי" עסקה בנערה בשם עלמה, בת לאם חד הורית שנכנסת לקשיים כלכליים. לכן, עלמה (זיומת אחותה הקטנה) נרתמת לעזור ובמטרה להשיג סכום כסף גדול הכרחי למשפחתה היא מתחפשת לבן ומצטרפת ללהקת הבנים החזקה בישראל - "או בוי". הסדרה זכתה להצלחה רבה והיו בה קאברים לשירים רבים וכמובן - שירים מקוריים שהפכו ללהיטי ענק בקרב הנוער כמו: "מי את באמת?", "בלעדייך", "האחת" ועוד. בנוסף, הסדרה הביאה לחיינו את אחד ה"פאוור קאפלס" החזקים של עולם הבידור, "ליביאנה" שהתאהבו לראשונה על הסט!

 
 

ויקטוריוס

מדובר בסדרה קומית מוזיקלית אמריקאית של ערוץ ניקלודיאון, העוסקת בנערה בשם טורי וגה אשר מתקבלת לבית הספר לאומניות בלוס אנג'לס בשם "הוליווד ארטס". בדרכה להפוך לזמרת, טורי פוגשת מספר חברים: רובי, בק, אנדרה, ג'ייד וקאט (אריאנה גרנדה!) וכמובן שהעלילה והתיכון לאומנויות מולידים לנו רגעים מוזיקליים שעשו לנו נעים בלב ובאוזן בילדות. הנוסטלגיה!

 

כפולה

"כפולה" היא הסדרה הכי חדשה ברשימה שלנו. העלילה המבלבלת סביב חייה של נועה קירל (אבל לא האמיתיים, כן?) שמדי פעם רוצה לברוח מאור הזרקורים וומציאה לעצמה זהות בדויה בשם ליבי עומר. לסדרה נוצרו כמה להיטים מקוריים של קירל שתפסו גם מחוצה לה. בכל עונה דואגים לרפרטואר עשיר של שירים חדשים, כשהבולטים ביניהם הם: "אני טובה יותר", "לא אכפת לי", "בא לי לכוון בענק", "אנחנו" ועוד רבים אחרים, לצד כמה קאברים.

 
 

פוראבר

נקנח בסדרה נוספת של אורי גרוס. "פוראבר" עוסקת בשני הורים (לי בירן ואליאנה תדהר) אשר הופכים בטעות בחזרה לבני 17, אחרי תאונה עם המכונה המשוכללת אותה בנתה בתיה (האמא), במטרה להצעיר תאים ביצורים חיים. העניין מסתבך עוד יותר כשגם הבת שלהם בת ה-12, הופכת בטעות לבת 30. ההורים כמובן מנסים להחזיר את עצמם ואת בתם לגילם המקורי, תוך ניסיון להסתיר זאת מהסביבה - מה שיוצר עלילה מעניינת ומשעשעת למדי הכוללת בתוכה קאברים לשירים רבים יחד עם כמה מקוריים שכבשו לנו את הלב (במיוחד כאלו של דפי וספייס - המקבילות הנשיות של סטטיק ובן אל). בעונה השנייה הסדרה עסקה בתחרות האירוויזיון - מה שאילץ את שובם של גל ובת אל גדות, בני ה-17.

 
 
תגובות