לילי ריינהרט חשפה מידע מפתיע על "רייברדיל 5". צילום מהסדרה

לילי ריינהרט חשפה מידע מפתיע על "רייברדיל 5"

בצל ההכרזה על יציאתה לדרך של "רייברדיל 5", לילי ריינהרט חשפה בריאיון פרט מפתיע בנוגע לאירועי העונה החדשה • אתם תהיו בשוק!

הפקתה של העונה החמישית יצאה לדרך השבוע, כך הוכרז באופן חגיגי על ידי המפיקים וצוות השחקנים, אך מעריצי הסדרה זוכים לשמחה כפולה משום שכוכבת "רייברדיל", לילי ריינהרט, חשפה פרט מפתיע במיוחד בנוגע לעלילה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השבוע, בראיון של הכוכבת אצל ג'ימי פאלון, חשפה ריינהרט כי הצילומים יחלו לאחר שקאסט השחקנים ישהה בשבועיים בידוד, לצורך בטיחות לקראת ההפקה. כמו כן, הזכירה פרט שידוע לכולנו - שלושת פרקיה הראשונים של העונה החמישית תציג את מאורעות נשף הבוגרים וסיומו. למעשה, אותם הפרקים היו אמורים להיכלל בעונה הרביעית, אלא שהם לא צולמו ונדחו בעקבות פריצת נגיף הקורונה בארצות הברית.

 

"נשארו לנו שני פרקים וחצי, עצרנו באמצע הפרק", הסבירה לילי וציינה: "כשאנחנו חוזרים, אנחנו צריכים לסיים שלושה ימים של פרק אחד שצילמנו במרץ". בנוסף, ריינהרט התבדחה שהיא ושאר הקאסט כנראה נראים קצת שונה מכפי שנראו בצילומי העונה הרביעית. "כולנו נהיה עם שיזוף משמעותי, אולי גם אני עליתי במשקל במהלך ההסגר, אז אני אראה קצת אחרת", אמרה. "חמישה חודשים יצרו הבדלים. אני מרגישה שיהיה קל לדעת מה צולם בחודש מרץ ומתי צילמנו בספטמבר". 

מהו הפרט המפתיע?

לילי אישרה שעלילת הסדרה תקפוץ בזמן שבע שנים לעתיד, כלומר - היא תדלג על שנות המכללה של הדמויות ועוד. "אנחנו לא הולכים להיות בני נוער יותר", אמרה. "אני חושבת שיהיה נחמד לשחק אדם בוגר. אני גם מאוד מעריכה שרוברטו, המפיק הראשי, אמר: 'בואו נחדש'. אנחנו לא סתם תקועים בתיכון במשך שבע עונות".

© צילום: באדיבות Netflix

הקפיצה בעלילה תציג את הדמויות האהובות בגיל 25, מן הסתם עם הרפתקאות חדשות והרבה סודות שקרו במהלך השנים שהוחסרו בעלילה המצולמת.

תגובות