פרסום ראשון: זה מה שיקרה בסרט של הפסטיגל. צילומים מאינסטגרם

פרסום ראשון: זה מה שיקרה בסרט של הפסטיגל

ההכנות לתחליף המופע המסורתי כבר החלו ולפרוגי נודע על פרט מעניין במיוחד בנוגע לסרט עם כוכבי המופע לשנת 2020 • כל הפרטים

מדי שנה אנו זוכים לקבל סרט פסטיגל שנתי באורך שעה שמקדם ונותן הצצה לקראת המופע הגדול בחנוכה, אך הפעם, בגלל נסיבות הקורונה, המופע לא יתקיים כמתוכנן ואת מקומו יתפוס סרט באורך מלא - אלא שלפרוגי נודע פרט מעניין במיוחד בנוגע לכך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבוקר (ד') כמה מהכוכבים שיקחו בו חלק השנה: נועה קירל, איתי לוי, טל מוסרי, אליאנה תדהר וציפי שביט, התקצבו בסינמה סיטי גלילות לצילומים חשאיים שקשורים לפסטיגל 2020, נספר כי מדובר רק בפרומו מיוחד שיזניק את המאורע השנתי של חנוכה ויספר על מה שיקרה השנה עם הפסטיגל.

פסטיגל 2019
פסטיגל 2019 © צילום: אור גפן

אז מה יקרה?

תתכוננו - מסתמן לא עוד סרט פסטיגל רגיל אלא סרט אינטרקטיבי מיוחד בו לקהל תהיה השפעה על העלילה. מה זה אומר? לסרט יצולמו כמה וכמה עלילות ודמויות שונות וכל צופה יוכל לנתב את העלילה על פי בחירתו האישית - מה שאומר, שהשנה, כל אחד יקבל פסטיגל קצת שונה ואולי גם עם סוף אחר לחלוטין! 

כוכבי פסטיגל 2020 © צילומים מאינסטגרם

הפיצ'ר האינטרקטיבי התחזק במיוחד בשנה האחרונה לאחר סרטים וסדרות רבים גם ברשתות הסטרימינג, ובעיקר נטפליקס, שמאפשרות לקהל לעשות זאת. 

כמו כן, וכפי שחשפנו מוקדם יותר השנה, הפסטיגל יכיל גם מעין המשך לסדרת הנוער "זיגי" שתעלה בקרוב בטין ניק ב-HOT, כך שגם כוכבים מקאסט הסדרה צפויים לקחת בה חלק. עם זאת, "אף אחד נוסף מלבד משתתפי הפרומו לא סגור סופית עדיין", מסרו מקורות יודעי דבר. בנוסף, נודע לנו כי עניין "זיגי" לא יהיה הנושא הרשמי של השנה וכי בימים אלו מפרמטים ובונים את העלילה של הפסטיגל, שכן נאלצו לערוך שינויים משמעותיים לאור הנסיבות. 

כוכבי זיגי
כוכבי זיגי © אור גפן

כמו כן, על פי הערכות שונות, ככל הנראה יהיו מחוות לפסטיגלים מהעבר, שכן השנה המופע יחגוג 40 שנות קיום, דבר שאי אפשר להזניח ולוותר על ציונו גם בעלילה ובשירים.

כרגע בהפקת הפסטיגל מסרבים לצאת בהצהרות רשמיות ומסתפקים בלהבטיח הפתעות ולציין שכשיהיה מה לעדכן יעשו זאת: "הפסטיגל ממשיך בהיערכות וההכנות בעיצומן עם הפתעות", כך הגיבו לפרסומים האחרונים בנושא.

 

 

 

תגובות