הרגעים שהשאירו אותנו יותר מדי במתח בסדרות הנוער. צילומים מהסדרות

הרגעים שהשאירו אותנו יותר מדי במתח בסדרות הנוער

מכירים את זה כשדווקא בשיא הסדרה אתם נשארים במתח בלי לדעת לאן זה ימשיך? אספנו כמה מסדרות הנוער שהותירו הותנו ככה גם באמצע וגם בסופן

אין ספק שבין הדברים הכי מעצבנים ומורטי עצבים שיש בסדרות טלוויזיה, זה העובדה שהרבה פעמים הסדרה מסתיימת או יוצאת להפסקה באמצע המתח. אספנו עבורכם כמה מרגעי השיא שאחריהן נאלצנו להישאר במתח (לפעמים עד היום).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שכונה

בתחילת העונה הראשונה של שכונה הכרנו את איתן, אורח אשר בא מאמריקה ומתגורר בביתם של השיינפלדים, במהרה מתברר שבניגוד לאופיים הרע של השיינפלדים איתן הוא דווקא בחור נחמד ביותר הוא מנסה לעזור לחבורה מבחינה כספית ואף מתאהב בויקי והופך לבין הדמויות היותר אהודות בסדרה. דווקא אז, באמצע העונה, רגע לפני שהסדרה יוצאת להפסקה אנו מגלים שאיתן משתף פעולה עם הרעים - מה שגרם להלם גדול בקרב המעריצים ולהפסקת העונה ממש באמצע המתח.

© מתוך שכונה, טין ניק

החממה

גיורא חמיצר ידוע כאחד האוהב להשאיר את צופיו במתח וזאת הסיבה שסדרותיו מככבות ברשימה זאת, אחת מההפסקות היותר מותחות שלו הייתה באמצע העונה הראשונה של "החממה", רגע לפני הפסקת אמצע העונה, גילינו שאמם של אלה לי ואלפי גיבורי הסדרה שהחשבנו המתה עד אותה נקודה -  היא בכלל בחיים והיא מורדמת בתוך אקווריום גדול ומוזר! מובן שדבר זה עורר שאלות בקרב המעריצים, שאלות אשר נענו רק בהמשך הסדרה.

© מתוך החממה, טין ניק

האי

ב"האי" הסיום המותח היה דווקא בסוף הסדרה. הסוף המדובר היה בסצנת הסיום של העונה השלישית, כשדילן יצא לשיט רומנטי עם בת זוגו - הבעיה הייתה שאנו הצופים ראינו רק את ידה של בת הזוג ולא היה ברור אם זו ידה של סופי, בת זוגו של דילן בעונה, או של ליבי - בת זוגו במשך רוב הסדרה. כידוע ליבי מתה (בפעם המי יודע כמה) בתחילת העונה אבל בשל השמדת האי ואיפוס ההיסטוריה בסוף הסדרה, ייתכן שליבי חזרה לחיים והיד הייתה שלה. למזלנו, בשנה שעברה גיורא אישר שזו אכן היתה ידה של ליבי.

© מתוך האי, ערוץ הילדים

השמיניה

בסוף עונתה החמישית של הסדרה (שהרבה מעריצים מכחישים את קיומה) קורה דבר שהשאיר אותנו במתח שלא נענה על היום, מכיוון שלא הייתה עונה נוספת לסדרה. בפרק האחרון בעוד גיבורי הסדרה יושבים בהאנגר, הדלת נפתחה אך אנחנו לא יודעים מי עומד בה, האם זה דורי שחזר לחיים? האם זה אדם שבכלל לא הופיע בעונות החדשות? האם עומרי חי ולא מת מהירייה של נטשה? האם זה מישהו אחר? אין לדעת! כי לסדרה כאמור לא היתה עונה נוספת שתענה על זה.

 

כפולה

כנראה מדובר בסדרה הכי חדשה ברשימה שלנו, הרגע עליו אנו מדברים ב"כפולה" היה אחד הרגעים היותר זכורים בסדרה, כשבסוף העונה הראשונה שחר נורה כשהוא מנסה להגן על נועה בגופו מכדור שיועד לה. רבים מהצופים חששו ששחר ימות מהירייה, אך אל דאגה כי בעונתה השנייה של הסדרה התוודענו כי שחר בריא ושלם והכדור לא הרג אותו.

 
תגובות