צאו לדרך, שוב: המתמודדים שהיינו רוצים שיחזרו ל"הישרדות". מתוך הישרדות

צאו לדרך, שוב: המתמודדים שהיינו רוצים שיחזרו ל"הישרדות"

העונה העשירית של "הישרדות" מתקרבת בצעדי ענק לגמר הגדול, והליהוקים לעונה הבאה של הריאליטי המצליח בעיצומם. בעונות האחרונות ראינו שבנוסף למתמודדים חדשים, מלהקים מתמודדי VIP מהעבר – אז אילו מתמודדים מהעונות הקודמות היינו רוצים שיחזור לעונה נוספת? קבלו!

מאז שנת 2007, "הישרדות ישראל" הביאה לנו 10 עונות בלתי נשכחות שריתקו את כל המדינה למסכים. במהלך כל העונות ראינו 178 שורדים (כן, חישבנו) מתלכלכים, מתחרים, רבים ובעיקר משחקים את המשחק במקומות הכי מטורפים ואקזוטיים בעולם. בשתי העונות האחרונות ראינו שבנוסף למתמודדים חדשים, מלהקים גם מתמודדי עבר בולטים מעונות קודמות שחוזרים לשחק את המשחק שוב (נעמה קסרי, עידן חביב). הליהוקים לעונה הבאה של הריאליטי המצליח בעיצומם, והחלטנו לפנטז ולתת רעיונות למלהקי העונה על מתמודדי עבר שהיינו רוצים שיחזרו לסיבוב נוסף – כי לפעמים חלומות מתגשמים, לא? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בוקי נאה

בוקי נאה אחראי למהלך הגדול והזכור ביותר בתולדות הישרדות ישראל – גניבת פסלון חסינות. בוקי השתתף בעונת המפורסמים הראשונה של הישרדות (עונה שישית, 2012) והיה אחד המתמודדים המרכזיים בעונה. כשבוקי הגיע לחמשת השורדים האחרונים, היה ברור שהוא במיעוט והוא ידע שהוא יהיה המודח הבא. בוקי ידע שלענת הראל יש פסלון חסינות, לא היסס וגנב לה אותו (ככה משחקים הישרדות!), הוציא אותו במועצה סוערת במיוחד, והדיח את איתי תורג'מן. למרות המהלך הגדול, בוקי הודח בהדחה האחרונה לפני הגמר, והפך למושבע האחרון. שמונה שנים אחרי, בוקי נחשב לאחד המתמודדים הזכורים ביותר, והוא לגמרי מתמודד שחייב לחזור פעם נוספת!

© מתוך הישרדות

מעיין אדם

מעיין אדם נחשבת לשחקנית האסטרטגית הטובה ביותר בעונה שלה, "הישרדות פאלוואן" (עונה שמינית, 2017). היא הייתה המתמודדת הכי דומיננטית בעונה, ולא פחדה להוביל מהלכים. אחרי שבני הברית שלה הודחו אחד אחרי השני והיא נשארה לבד, היא התחברה לענבר, שאליה כלל לא התחברה בתחילת העונה, וגרמה לה להדיח אנשים שכביכול היו בני ברית שלה (נתי, ורד) – דבר שמוכיח לגמרי עד כמה היא אסטרטגית מצוינת. כשהיא הגיעה לגמר עם ענבר ומנגיסטו, המושבעים לא התחברו למשחק של מעיין והיא זכתה במקום השני כאשר ענבר זכתה ברוב הקולות. הקהל לעומת המושבעים, אהב את המשחק של מעיין והיא זכתה בתואר "חביבת הקהל". לדעתנו היא לחלוטין הייתה צריכה לזכות, ואנחנו לגמרי חושבים שאם היא תחזור פעם נוספת למשחק, יש לה סיכויים גבוהים להגיע רחוק. 

עובדת בונוס: מעיין היא היחידה בעונה שלה שלא הודחה (שרק על זה הגיע לה לזכות!). ענבר ומנגיסטו, שהגיעו יחד איתה לגמר, הודחו וחזרו למשחק מאי המתים.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ליהיא גרינר 

ליהיא גרינר ללא ספק הייתה אחת הכוכבות הגדולות של העונה הקודמת של הישרדות (עונה תשיעית, 2019). ליהיא באה למשחק כשהיא לא מבינה כלום עליו, והיא בעצמה הצהירה כמה פעמים שמבחינתה היא בחופשה – ובכל זאת, היא הייתה אחראית לשתי ההדחות האכזריות ביותר בעונה: ביום השלישי למשחק היא הדיחה את רותם רבי כדי להחזיר את חברתה נעמה קסרי, ובאיחוד, לאחר שזכתה ב"כוח העצום", היא בחרה בחברים הטובים ג'וזי ושקד, לדו קרב גורלי שהמפסיד הודח מהמשחק. ליהיא הודחה לקראת הסוף, וההדחה שלה נחשבת לאחת ההדחות הגדולות בעונה. ליהיא סיפקה לנו אינספור רגעים קורעים מצחוק בעונה והטסטות שלה הן פשוט זהב טלוויזיוני – Lihi, please come back!

© צילום מסך מהישרדות

מושיק גלאמין

מושיק גלאמין היה בין היחידים שבאמת באו לשחק את המשחק בעונה שלו, "הישרדות הונדורס" (2015). מושיק הודח בשלב מאוד מוקדם בעונה, בהדחה הרביעית, אבל שרד שבועיים כ"זומבי" (גרסה נוספת לאי המתים, דומה מאוד ל"שומר הבקתה" העונה) וחזר למשחק באיחוד. בשלב האיחוד גלאמין ניסה לזגזגז בין הבריתות, מה שבסופו של דבר לא צלח והוא מצא את עצמו בחבר המושבעים. מושיק אמר במספר הזדמנויות שהוא היה רוצה לחזור פעם נוספת, ואנחנו לגמרי בעד! אנחנו חושבים שהוא הודח בשלב מוקדם, ואנחנו בטוחים שבפעם השנייה הוא ילמד מהטעויות שעשה ויגיע רחוק.

© מתוך הישרדות, רשת 13

נעמה קסרי

נכון, נעמה קסרי כבר חזרה פעם נוספת למשחק, אבל אנחנו לגמרי בעד שהיא תחזור פעם שלישית! בהישרדות ארצות הברית מתמודדים רבים חוזרים פעם שלישית, רביעית ואפילו חמישית, ואפילו יש שניים שזכו פעמיים. אז מי אמר שדבר כזה לא יכול לקרות בישראל? קסרי היא הזוכה הראשונה של הישרדות ישראל, ואת זה אף אחד לא יקח ממנה. בעונה הראשונה של הישרדות (2008) בה היא זכתה, היא שיחקה את המשחק החברתי הטוב ביותר, וכל שם שהיא רשמה על הפתק במועצה בסופו של דבר הודח מהמשחק. בעונה התשיעית, (2019), היא הייתה ללא ספק המלכה הבלתי מעורערת של העונה. היא שלטה בכולם והובילה מהלכים ענקיים גם כשהיא הייתה במיעוט. נעמה היא השורדת הישראלית ששרדה הכי הרבה ימים, 98 סך הכל, השורדת הישראלית היחידה שהגיעה לגמר פעמיים והשורדת היחידה שהגיעה לגמר עם פסלון חסינות (דבר שגם בהישרדות ארצות הברית נחשב כמאוד נדיר). המושבעים לא אהבו את המשחק שלה, בטענה שזה לא הוגן שהיא באה עם ניסיון, ובגמר היא לא קיבלה אפילו קול אחד. הקהל, שבניגוד למושבעים מבין עניין, העניק לה את תואר השורדת האהובה – לגמרי מגיע לה! 

אנחנו לגמרי מקווים שהיא תחזור פעם שלישית, בתקווה שתראה לכולם מי המלכה ותנצח את המשחק בגדול. 

© משה נחומוביץ
 
תגובות