סרטי ההמשך שאנחנו הכי מחכים להם. צילום: Bettina Strauss/Netflix

סרטי ההמשך שאנחנו הכי מחכים להם

אין ספק שלאחר שיוצא סרט טוב, הדבר הטוב הבא הוא סרט ההמשך שלו. מכיוון שיש כל כך הרבה סרטי המשך שמתקרבים אלינו - הכנו לכם רשימה של אלה שאנחנו פשוט לא יכולים לחכות להם!

מלהיטים של 'נטפליקס' כמו "לתפוס קצב" ועד להיטי אקשן כמו "מהיר ועצבני 9" - הנה סרטי האקשן המצופים ביותר

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דוכן הנשיקות 3

עוד לא התגברנו על שני הסרטים הראשונים של "דוכן הנשיקות" מבית 'נטפליקס', וכבר הוכרז שהיה סרט שלישי ללהיט (לא שאנחנו מתלוננים, כן?). לא הרבה זמן לאחר שחררו של הסרט השני, כוכבי הסרט התכנסו בסרטון יוטיוב משעשע שם הכריזו על הסרט השלישי בסדרה תוך כדי משחק ניחושים. אחרי אירועי הסרט השני, בסרט הזה אל אוונס (ג'ואי קינג) מתמודדת עם בחירה רצינית (שלא נפרט עליה לטובת מי שעדיין לא צפה בשני) מתרגשים כבר?

 

לכל הנערים שאהבתי 3

עוד להיט של רשת הסטרימינג המצליחה 'נטפליקס'. "לכל הנערים שאהבתי" בכיכובם של נואה סנטינאו ולנה קונדור הוא ללא ספק הקומדיה הרומנטית האולטימטיבית שלגמרי נכנסת לרשימת הפייבוריטס מבית 'נטפליקס', ואנחנו הכי מצפים לסרט השלישי שבדרך! 

 

אהבה בשחקים 2

קצת אקשן בכיכובו של טום קרוז. הלהיט "אהבה בשחקים" חוזר לסרט נוסף, ואין ספק שהוא חוזר בגדול. העלילה של סרט ההמשך, שמגיע אלינו אחרי מעל שלושה עשורים מאז הסרט הראשון, יספר את עלילותיו של פיט "מאווריק" מיטשל שמשובץ ללמד קבוצה חדשה של טייסים. הסרט צפוי לצאת ב-2 ליולי, 2021 (בארצות הברית).

 

בתוך הקצב 2

חשבתם ש'נטפליקס' כבר חשפו את כל הטריקים בשרוול? אז תחשבו שוב - כי "בתוך הקצב" חוזר לסיבוב שני. לאחר הלהיט שכבש ממש לאחרונה את הקהל ביכובם של סברינה קרפנטר וג'ורדן פישר, הוכרז כי יחזור לסרט המשך. פרטים על העלילה עדיין אינם נחשפו, אבל אנחנו ממש (אבל ממש) לא יכולים לחכות!

מקום שקט 2

שלא תחשבו ששכחנו מז'אנר סרטי האימה, כי "מקום שקט 2" ממש מעבר לפינה. מותחן האימה בכיכובו של אמילי בלאנט עתיד לצאת בשנת 2021, מה שמשאיר אותנו בציפייה מתמדת לראות מה יקרה עם העלילה ומאיזה סיבות נרעד במושב שלנו ונפיל קצת פופקורן שוב. הטריילר בנתיים, כבר באוויר:

 

חיות הפלא 3

 הסרט "חיות הפלא" שייך לעולם הכישוף והקוסמות שאולי מוכר לכם מסרטי "הארי פוטר" ולגמרי כבש אותנו בשני הסרטים הראשונים. צילומיו של הסרט השלישי מעט התעכבו בגלל נגיף הקורונה, אך אל תחששו - נזכה לראות אותו על המסכים כבר בשנת 2021 (בנובמבר, בארצות הברית).

 

ונום 2

אחרי שכבש את המסכים, "ונום" חוזר בסרט שני. בסרט הזה ילחם בנוול חדש מה שיספק לנו סרט מלא באקשן כמו שאנחנו אוהבים. כזכור, את ונום מגלם השחקן טום הארדי, והסרט צפוי לצאת (בארצות הברית) ביוני של שנת 2021.

מטריקס 4

הסרט הראשון של "מטריקס" יצא בשנת 1999, ומאז כולנו חיים קצת בסרט שאנחנו נמצאים בתור אחד וכל תופעת דה-ז'ה-וו היא באג במערכת - סתם! (נכון?) בכל מקרה, הוא חוזר לסרט רביעי, גם שם יככבן קיאנו ריבס וקרי-אן מוס, ואנחנו הכי מתרגשים! הסרט צפוי לצאת בארצות הברית באפריל של 2022.

 

לא רק בלונדינית 3

אוקיי אוקיי, אם לא התרגשתם מאוד עד עכשיו מכל הטוב הזה, זה הזמן! אתם יושבים? יש סרט שלישי מתוכנן ל-"לא רק בלונדינית" שזכה כבר לשני סרטים מהממים וורודים. עכשיו, אל וודס (ריס וית'רספון) חוזרת למסך שלנו, ואין מאושרים מאיתנו!

וונדר וומן 1984

גל גדות חוזרת לדמות הנסיכה דיאנה, הלא היא וונדר וומן, פעם נוספת - הפעם בשנות השמונית הקופצניות. הטריילר כבר יצא, ומציג לנו את החליפה החדשה, את התקופה החדשה ואת הבעיה החדשה (אמנם במעורפל), ולאחר שנדחה לא מעט, אנחנו מקווים שנזכה לראות את "וונדר וומן 1984" בקרוב.

 

שומרי הגלקסיה 3

אושר בעבר ש"שומרי הגלקסיה 3" ימשיך ויתקיים לאחר העלילה של שני סרטי הנוקמים האחרונים, אומנם מלבד זה לא הרבה ידוע על העלילה. הסרט צפוי להשתחרר בשנת 2022, כך שיש עוד זמן לתהיות, אבל אנחנו בהחלט מצפים לכך.

 

מהיר ועצבני 9

הגיע הזמן שנגיע לסרט המתבקש ברשימה הזו, הלא הוא "מהיר ועצבני" שחוזר בפעם התשיעית. האקשן מגיע גדול מאי פעם בשנת 2021, ואנחנו בטוחים שהוא יפציץ (תרתי משמע).

 

לשיר 2

המשך ללהיט המוזיקלי המקסים-מעצים-מרגש "לשיר", שלא השאיר אף אחד אדיש. הסרט חוזר בדצמבר לשנת 2021 עם מגוון קולות ודמויות שאנחנו לא יכולים לחכות לפגוש שוב! עד אז נלך לצפות שוב ושוב בסרט הראשון, דברו איתנו שנה הבאה סבבה?

 

אווטאר 2

הסרט ש(ליטרלי) כבש את העולם ואת הקופות, "אווטאר", חוזר בהמשך מצופה ביותר. כמה תמונות מהסט המשוגע שלו כבר נחשפו, ואנחנו הכי מחכים לזה. בארצות הברית הסרט הצפוי לצאת גם כן בחודש דצמבר, ב-16 לדצמבר ליתר דיוק, בשנת 2022.

 

שודדי הקאריביים 6

לאחר חמישה סרטים מצליחים ביותר, "שודדי הקאריביים" חוזר - הפעם בכיכובה של מרגו רובי ("יחידת המתאבדים", "ציפורי הטרף", "היו זמנים בהוליווד"). לא ידוע עדיין עם הכוכבת קירה נייטלי תככב לצד הגיבורה הנשית החדשה בסרט, ותאריך השחרור עוד לא ידוע - אבל מה שכן ידוע, שזה הזמן למרתון של הסרטים, ארר!

 

ת'ור: אהבה ורעם

ת'ור (בכיכובו של כריס המסוורת') חוזר בפעם הרביעית למסך שלנו בסרט סולו, והפעם הוא לא לבד. גם נטלי פורטמן חזור לסרט, הפעם צפויה לככב בתפקיד הרבה יותר מרכזי ומשמעותי בעלילה.  גם כריסטיאן בייל (שבעבר גילם את "באטמן") יככב בסרט בתור הנבל. הסרט צפוי להגיע ב-25 למרץ, 2022, בארצות הברית.

 

דוקטור סטריינג במולטיוורס השיגעון

השם כבר עושה לנו קצת צמרמורת, מה שמסתדר עם העובדה שמצופה לנו סרט קצת שונה משאר סרטי היקום של מארוול. יש דיבורים על כך שהסרט הזה לכאורה יגלוש יותר לז'אנר האימה, אז תחזיקו חזק. תאריך השחרור בארצות הברית הוא ה-25 במרץ, 2022.

 

קפטן מארוול 2

המשך ל"קפטן מארוול", בכיכובה של ברי לרסון, עדיין ללא כותרת. אבל, תאריך השחרור שלו (שוב, בארצות הברית) ידוע להיות ה-8 ביוני 2022, כך שיש למה לצפות.

 

קינגסמן 3

סרט האקשן "קינגסמן" חוזר באחד נוסף, הפעם עם דמויות אחרות ועלילה שונה. אמנם הכל *כביכול* שונה, אבל העלילה עדיין עוסקת באנשים אמיצים שעסוקים בלהציל את העולם (שגרה, נכון?). 

 
תגובות