הזוגות מהסדרות שלא זכו לסוף טוב. טין ניק, ערוץ הילדים, אוהד רומנו באדיבות yes

הזוגות מהסדרות שלא זכו לסוף טוב

"החממה", "האי" ואפילו "תאג"ד", בסדרות רבות ישנם זוגות שכולנו האמנו וקיווינו שיהיו ביחד בסוף, אך מה לעשות שלפעמים הרצון של תסריטאי הסדרה הוא קצת שונה! קבלו כמה מהזוגות שלא זכו ל'הפי אנד'

מכירים את זה שאתם צופים בסדרה ויש זוג שאתם מאוד אוהבים כי הם כל כך חמודים ביחד? כאלו שאתם לגמרי בטוחים שהם יהיו ביחד גם בסוף הסדרה. אבל בדיוק אז, התסריטאים (או המציאות), מחליטים אחרת וזה מה שמפריד ביניהם! בחרנו כמה מהזוגות שהכי שברו לנו את הלב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דניאל ורותם - תאג"ד

במהלך כל העונה הראשונה של הלהיט, דניאל ורותם היו ה-רומן של "תאג"ד". נוצר ביניהם חיבור מיידי ממבט ראשון, ולמרות שהייתה להם פרידה באמצע, הזוגיות שלהם הייתה טובה ואוהבת. בדיוק בגלל זה היה מאוד מפתיע שבעונתה השנייה של הסדרה, דניאל נטש את רותם וברח להודו לאחר שחש ייסורי מצפון על כך שנפצעה וכמעט מתה בגללו. כשרותם החלימה היא ניסתה להילחם על הקשר - אך ללא הצלחה או מענה.

 

פין ורייצ'ל - גליי

כבר מתחילת העונה הראשונה, היה ברור שיש כימיה אמיתית בין השניים. בסופו של דבר הם אכן הפכו לזוג ולא רק בסדרה אלא אפילו בחיים האמיתיים! גם לדמויות האלו היו כמה פרידות לאורך הסדרה, אך היה ברור שהם לא הולכים לוותר זה על זו. למרבה הצער, לאחר צילומי העונה הרביעית, קוריי, אשר גילם את פין, הלך לעולמו במפתיע - מה שאומר שגם דמותו בסדרה נאלצה לעזוב את העלילה באותה הדרך. המהלך הותיר את רייצ'ל המומה ושבורת לב, בסדרה וגם במציאות.

 

בן וזואי - האי

באמצע העונה הראשונה של הסדרה, חבורת הנערים מגלה שעל האי חיה משפחה. אחד מבני המשפחה הוא בן, המכונה 'קרמיט'. בינו לבין זואי נוצר 'קליק' (שהוסתר והוכחש בהתחלה) אך עם הפרקים הם מתאהבים והופכים לזוג. לצערם הם נאלצים להיפרד בסוף העונה, כיוון שהזוגיות שלהם משבשת את ההיסטוריה! אבל זה לא מונע מהם להתאחד שוב בעונה השנייה בהיסטוריה אחרת. מסיבה כלשהי, בעונה השלישית בן לא מופיע כלל, למרות חזרתה של זואי להווה בתחילת הסדרה. כשהיא יוצאת למסע נוסף בזמן, היא מתאהבת בטיימר אחר - מה שסופית מחץ לנו את הלב. תחזרי אל קרמיט! (ולא בגלל ההקשר הצפרדעי שלו...)

© האי, ערוץ הילדים

רון וסופי - החממה

במהלך העונה הראשונה של הסדרה, רון מתאהב בסופי, אך היא לא מרגישה אותו דבר כלפיו ובכלל מעדיפה את אלפי (שבכלל מעדיף את נטלי). בכל מקרה, סופי לבסוף כן משיבה אהבה לרון והם הופכים לזוג. בעונה השנייה הם נפרדים ורון מתחיל לצאת עם איימי, אך גם הם נפרדים ומתפתח לו משולש רומנטי. בסוף הסדרה רון ואיימי הם אלו שנשארים זוג, ולמרות שהם אכן מתאימים, איפשהו הלב שלנו רצה איחוד בינו לבין סופי.

 

לירון ורחלי - שכונה

מהעונה הראשונה נראה שרחלי ולירון מיתגו את עצמם כזוג הראשי של הסדרה. היה ברור שיש ביניהם משהו כבר מההתחלה, ואחרי שכבר הפכו לזוג - לא באמת חשבנו שהם לא יהיו ביחד בסוף. זה לא שלא היו להם פרידות, כן? אבל לירון ורחלי הם מהזוגות האלה שתמיד יחזרו אחד לשניה, אך זה לא קרה. בנוסף, בעונה השלישית רחלי מגלה על עצמה שהיא ביסקסואלית והיא ודורי הפכו לזוג בסוף העונה. ולמרות הרומן המסקרן, המבורך והראוי, איכשהו הלב שלנו ציפה שהזוג האולטימטיבי שכיכב בכל העונות יחזרו.

 
תגובות