כל מה שאתם צריכים לדעת על כוכבי "בתוך הקצב". צילום: באדיבות netflix

כל מה שאתם צריכים לדעת על כוכבי "בתוך הקצב"

הם הכוכבים הכי מדוברים של השבועות האחרונים הודות ללהיט הריקוד העולמי החדש של 'נטפליקס' "בתוך הקצב", ועם כמה שהם מוכשרים, זוהרים, יפים ונכונים, אנחנו לגמרי מחכים לראות אותם על מיטב השטיחים האדומים סוללים לעצמם את הדרך ככוכבים מן המניין בהוליווד. אך עד אז, כל מה שנותר לנו זה רק לצפות שוב ושוב בסרט המקפיץ, ולהכיר אותם קצת יותר! הנה כל הדברים שלא ידעתם על כוכבי "בתוך הקצב"

לייזה קושי, סברינה קרפנטר, ג'ורדן פישר וקינן לונדסדייל הם בהחלט הכוכבים המרכזיים בסרט "בתוך הקצב", למרות הקאסט הגדול, בואו תכירו את הכוכבים החמים של 'נטפליקס'!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סברינה קרפנטר

הכוכבת סברינה קרפנטר לא חדשה על המסכים שלנו, וכולנו זוכרים אותה בתוכנית המצליחה "העולם של ריילי". מאז המשיכה לקריירה משגשגת, ולאחרונה כמובן שראיתם אותה בסרט "בתוך הקצב".

סברינה קרפנטר היא שחקנית, רקדנית (כמו שהוכח לנו בסרט), זמרת, וגם אושייה עם סטייל מיוחד - אז בואו נכיר אותה קצת יותר!

נתחיל במה שכולנו לעיתים תוהים (לא שזה הדבר הכי חשוב, כן?), מה לגבי פרינס צ'ארמינג? אז לכל מי שתהה, לפי מה שידוע, כרגע סברינה לא נמצאת במערכת יחסים. בעבר הייתה בזוגיות עם כוכב דיסני בראדלי סטיבן פרי, ואף היו שמועות שיצאה עם הזמר שון מנדס.

אז נכון, סברינה היא רקדנית מקצועית (וטובה מאוד, יש לציין), אבל כל מי שראה את הסרט יודע שדמותה היא לא כל כך כזאת. כדי להיכנס לדמות, סברינה לפעמים לא למדה את הכוריאוגרפיה כדי באמת להיראות כאילו היא לא יודעת לרקוד. עכשיו, זאת התמסרות! או ההפך? התבלבלנו. 

נסכם בדבר שקשה לא לאהוב - אוכל! אם הייתה יכולה לקחת שלושה מאכלים לאי בודד, הייתה לוקחת עוגיית שוקולד, מאק & צ'יז (פסטת מקרוני וגבינה) וברוקולי, אין ספק שזה שילוב מעניין.

קיינן לונסדייל 

שמו של הכוכב האוסטרלי (כי אי אפשר להתעלם מהמבטא הכובש) והמוכשר כבר מתחיל להתפזר בהוליווד, אבל הנה כמה דברים שבכל זאת, אולי עדיין לא ידעתם עליו!

כולנו כבר הספקנו להכיר את לונסדייל בתור שחקן מוכשר ורקדן מדהים, אך בנוסף לזה, הוא גם זמר ומוזיקאי שכותב ומלחין את שיריו בעצמו כבר מגיל 12 (פחות או יותר)! אותם תוכלו למצוא בערוץ היוטיוב שלו בליווי קליפים מיוחדים ויוצאי דופן כמו שרק הוא יודע.

אם חשבתם שהאחים שלכם מוציאים אתכם מדעתכם בימי החופש הלא נגמרים, לונדסדייל כנראה יוכל להזדהות, שכן יש לו לא פחות מ-11 אחים ואחיות במצטבר (!) הוא בהחלט יכול להיות גאה. אם כבר מדברים על גאווה, לונדסדייל הוא חלק מהקהילה הגאה ופעמים רבות מתבטא בפתיחות על המיניות שלו, תהליך היציאה מהארון והקבלה העצמית שלו, וכבר שיחק נער גאה בסרט המתוק "באהבה, סיימון" (אומנם כי דיווחים קודמים מצביעים על כך שהוא אינו עוסק בהגדרת המיניות שלו) פייר? אנחנו כבר מזמן התאהבנו!

 

ג'ורדן פישר

ג'ורדן פישר שכבש אותנו בתור הכוריאוגרף המוכשר ג'ייק טיילור (גם בתור אהבת נעוריה של לארה גין ב"לכל הנערים שאהבתי 2"), מגדיר את עצמו כרקדן מלידה. הוא חי ונושם ריקוד מאז שהוא זוכר את עצמו - וחי את הבמה, הוא משחק, רוקד ואפילו גם שר! כך שלא פלא שלפני שהפציע בקריירת הקולנוע שלו, הוא לקח חלק במופעים הגדולים ביותר על במות ברודווי, בין היתר במחזה עטור השבחים "המילטון". הוא גם זכה במקום הראשון בתחרות רוקדים עם כוכבים, כך שלא פלא שבאחד מהראיונות לקראת הסרט, מרבית חבריו לקאסט מיהרו להכריז עליו כמוכשר וכהישגי ביותר על הסט.

© צילום: Brendan Adam Zwelling/NETFLIX © 2020

מלבד ההתאהבות בבמה, מעריצים רבים ברחבי העולם תוהים לגבי חיי האהבה של פישר, ופעמים רבות קישרו את שמו למושא אהבתו בסרט, סברינה קרפנטר, אך השניים לא יותר מרק חברים טובים, שכן פישר התארס בשנה שעברה לאהבת נעוריו אלי וודס, אותה הכיר כבר בגיל 13, וסיפר ש"גדלו בתור החברים הכי טובים" אך רק ב2017 החברות הארוכה הפכה למשהו מעבר, ומאז הם בלתי נפרדים. אנחנו רק מקווים לקבל הזמנה לחתונה.

ליזה קושי

ליזה קושי היא יוטיוברית מפורסמת, שלאחרונה גם הוכיחה עצמה כשחקנית מדהימה! מלבד העובדה שהיא מצחיקה בטירוף ורקדנית משגעת, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת עליה.

הרבה פעמים השחקנית מתבדחת על המוצא שלה, כי יש כאלו שלא מבינים מהו בכלל - אז בואו נסדר לכם את זה. אבא של לייזה הוא הודי, ואמא שלה בכלל ממוצא גרמני, אבל היא בכלל מדברת ספרדית שוטפת כי חונכה בגן רב לשוני. הולה?

דיברנו על זה שהיא יוטיוברית בינלאומית סופר מפורסמת (ואנחנו לא מגזימים) - במשך כמעט שלוש שנים הייתה בזוגיות עם היטיובר דיוויד דובריק, עד שנפרדו וסיפרו על כך בסרטון יוטיוב שגרף כמעט 70 מיליון צפיות! היא פרצה את דרכה בכלל באפליקציית הויין, והייתה גם שם אחת מהאנשים הפופולרים באפליקציה (כי אי אפשר להתחמק מהאישיות הכובשת שלה, לא כך?).

אוקיי אוקיי אוקיי, כאן אנחנו מבקשים שתתרכזו, לאחר שסיימה את התיכון, ליזה נרשמה לאוניברסיטה ללימודי עסקים, כיוון שונה לגמרי מהקריירה שבסוף בחרה. כמו שאתם בטח הבנתם, היא עזבה את לימודי העסקים כדי להשתלב בתעשייה ההוליוודית, ואנחנו הכי שמחים שהיא נמצאת היום על המסכים שלנו!

 



 

 

תגובות