הישרדות: הפרק המיותר בתולדות התכנית. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: הפרק המיותר בתולדות התכנית

לפרוגה נמאס, אבל היא לא יכולה להתפטר. נשארו עוד כמה ימים אחרונים עד הגמר הגדול של הישרדות, ובמקום לתת לנו עוד קצת אקשן, ההפקה החליטה למשוך את הזמן עם מועצת שבט שכוללת מודחים ופפורשת אחת שלא הפסיקו ללרלר, למרות שאין להם מושג או חצי מושג על המתרחש באי

די, מספיק, אני לא יכולה יותר. הייתי מתפטרת מתפקידי כסוקרת "הישרדות", אבל אני בכלל צפרדע ואף אחד לא משלם לי. איזה מזל שעוד רגע זה נגמר. שלא תטעו - אני וריאליטי, זה "ככה" (נו, תדמיינו שאני עושה "קרוב קרוב" עם האצבעות), ובמיוחד "הישרדות", אבל כעת הגיע גם תורי להישבר, העונה הזאת נמרחת כמו מסטיק בזוקה על מדרכה לוהטת ביום חמסין.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רגע לפני משימת החסינות האחרונה, הפרומואים הבטיחו לנו מועצת שבט והצבעה בהדחה. וואי, איך נפלתי בפח, כאחרונת התמימות. כבר הרי הייתי אמורה לנחש שמה שרואים בפרומו, זה לא מה שרואים בפרק. הפעם, החליטה ההפקה להביא את כל מודחי העונה שהם לא מושבעים ולתת להם ללרלר על ועם השורדים האחרונים. כן, אפילו הביאו את דנה רון שפרשה אחרי יום אחד, ובמפתיע היא זאת שחפרה הכי הרבה, הביעה דעה על התנהלות המתמודדים ובעיקר עשתה רעש. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

ועם כל הכבוד לדנה ולחבריה המודחים כמו נאוה בוקר, ניקול רזניקוב וזוהר שטראוס - למה שזה יעניין אותנו לשמוע מה דעתם? הם היו יותר זמן בוילה מאשר על האי עצמו. ואם כבר, היה מעניין לשמוע מסמיון ועדי, שהודחו מהמשחק יחסית קרוב לאיחוד. אבל במקום נאום חוצב להבות של ביטי או של אדון פצצוחה, קיבלנו נאומי אהבה והערצה למתמודדים שבגדו בהם. ומה יוצא לנו מזה כצופים? כלום בזבוז זמן.

אב, ואם זה לא הספיק - אז גם כל המודחים, כן, כן, גם פה זה כולל את דנה רון, היו צריכים להצביע עבור הזוכה שלהם מבין חמשת השורדים שנותרו (זוכרים שהפרומו הבטיח הצבעה בהפתעה?), ושוב נשאלת השאלה - למה? למה זה מעניין אותנו מה הם חושבים? למה היינו צריכים לצפות בפרק שלם של פטפוטים חסרי שחר של זוהר ודנה שלא נתנו לאף אחד אחר להשחיל מילה ועוד בסוף לקבל הצבעה לא קשורה? 

© מתוך הישרדות, רשת 13

נ.ב - אם אתם כבר עושים מפגש מחזור של כיתה ו' חוחית, לפחות הייתם מביאים איזו במבה לשורדים ואיזה משהו לשתות. לא יפה ככה...

תגובות