יוצר "רייברדיל" מתכנן רימייק של "שקרניות קטנות". צילום מאינסטגרם

יוצר "רייברדיל" מתכנן רימייק של "שקרניות קטנות"

מוכנים להתרגש מחדש? יוצר סדרת הנוער האהובה, "רייברדיל", מתכנן להחזיר למסך את "שקרניות קטנות" • קבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת!

יוצר "רייברדיל", רוברט אגירה-סאקאסה, מתכנן להחזיר את להיט הנוער האהוב והמצליח - "שקרניות קטנות ויפות". אך אם אתם נמנים בין המעריצים הנאמנים, נספר כי לא מדובר באתחול עם הדמויות והשחקנים האהובות, אלא על פי הדיווחים בחו"ל הסיפורים והדמויות יהיו שונים ממה שהכרתם, אם זאת, טרם ידוע אם יהיה התקשרות כלשהיא לסדרת המקור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הגרסה המקורית, בכיכובן של שי מיטשל, לוסי הייל, אשלי בנסון ונוספים, החלה את דרכה בשנת 2010 והסתיימה לאחר שש עונות ב-2017 ושתי סדרות ספין אוף (שכל אחת מהן הסתיימה לאחר עונה אחת בלבד).

נכון לעכשיו, לגרסה החדשה אין עדיין רשת שידור וטרם נקנו זכויות השידור וההפקה, עם זאת, הערכות שונות מעבר לים טוענות כי מסתמן שהיא תשודר ברשת הסטרימינג "HBO Max". בכל מקרה, אל תצפו לתוצאה הסופית בקרוב, שלב יצירת האתחול נמצא ממש בתחילתו, ויקח עוד המון זמן עד שזה יקרה.

© צילום מאינסטגרם

ואם זה לא מספיק - מעריצים ברחבי העולם מתחילים לתהות - האם זה אומר שנראה קרוסאובר של "רייברדיל" ו"שקרניות קטנות"? נצטרך לחכות ואנחנו כמובן נמשיך לעדכן!

© צילום מהסדרה CW
תגובות